Oletko käynyt Porissa?
Oletko koskaan käynyt Porissa?Porin jazzeilla?Kirjurinluodossa? Tai vaikka Yyterissä?
Jos olet käynyt menisitkö Poriin vielä uudestaan?
Kommentit (101)
En menisi aika vituilleen menneen ihmissuhteen takia, mutta täytyy kyllä muuten sanoa, että Pori on mainettaan parempi kauupunki, ihmiset on vaan aika vittumaisia siellä.
2022.Pori Jazz ja Suomi Areena yli 100000 kävijää tänä vuonna.
Vierailija kirjoitti:
En menisi aika vituilleen menneen ihmissuhteen takia, mutta täytyy kyllä muuten sanoa, että Pori on mainettaan parempi kauupunki, ihmiset on vaan aika vittumaisia siellä.
Raumalla ihmiset ovat paljon mukavampia kuin Porissa.Tässä on suuri ero.
Olen porilainen enkä suosittele paikkaa kuin syntyperäisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä aivan ehdottomasti näin se vaan on.
Kirjurinluoto tänään Kirvatsin Jytä.Viikonloppuna Porispere festivaali.
Olin joskus -70 luvun lopussa muutamalla työkeikalla Porissa.
Ei mitään erityisiä muistikuvia.
Sitten myöhemmin käytiin Rouvan kanssa päiväretkellä Porissa muutaman kerran.
Syynä oli kaupungintalon (Raatihuoneen) takana joen puolella ollut ravintola, jossa oli jumalattoman hyvää graavilohta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se vaan nyt on.
seim kirjoitti:
En oo ikinä käynyt. Pori ja Kuopio on suurimmat Suomen kaupungeista, joissa en ole käynyt. Pitäisikö mennä vielä molempiin?
Pitäisi. Olen kotoisin Kuopiosta ja lähes koko aikuisikäni olen asunut henkisessä kodissani Porissa.
Vierailija kirjoitti:
Piru oot jos Porist oot- koko perkele Kokemäelt.
Vierailija kirjoitti:
Missä se Pori on ???
KVG
En, ei ole mitään tarvetta matkustaa tuolle puolelle Suomea.
Olen käynyt 2 kertaa. Toisen kerran Yyterissä(oli sinilevälauttoja), toisen kerran työhaastattelussa. En saanut töitä. Ei ole tarvetta mennä kolmatta kertaa.
Pari kertaa käynyt nuorena ysärillä, se riitti koko loppuelämäksi.
Olen käynyt ja varmaan käyn joskus uudestaankin.
+30 lämmintä Porissa.Yyterissä nyt varmasti yli 5000 ihmistä.