Oletko käynyt Porissa?
Oletko koskaan käynyt Porissa?Porin jazzeilla?Kirjurinluodossa? Tai vaikka Yyterissä?
Jos olet käynyt menisitkö Poriin vielä uudestaan?
Kommentit (101)
Tänään tulee 38 vuotta siitä kun muutin Poriin.
Olen. Pistivät pärekoriin ja vetivät pitkin torii. :(
Lähdin sieltä 42 vuotta sitten. Ihan samanlainen keskikokoinen rannikkokaupunki se on kuin muut vastaavat, plussineen ja miinuksineen.
t. 60+
Ihmettelin pitkään miksi pori ei ole meren rannalla vaikka olisi tilaisuus. Sitten luin että maankohoaminen on syypää.
Kokoomusjohtoinen kaupunki. Eli ei ole mädätettykään.
Kerran olen käynyt, siellä haisi p-ka. En mene toiste.
Viimeksi maanantaina ja menen taas huomenna.
Asun tässä Porin seutukunnassa. Tytär lapsenlapsineni Porissa.
Mummo53
Meillä porilaisilla on myös Krista Kiuru!
Vierailija kirjoitti:
Mitä horiset Pori on aina ollut demarijohtoinen duunarikaupunki, ja on nytkin. SDP isoin puolue jälleen valtuustossa. Täällä ei kokkareet juhli.
Olen käynyt, toril, kirjuris ja musas.
Vierailija kirjoitti:
Vitu on, Pori o punane ollu ain. 💪
Innoggaast Porilaise ova gertommas liiangin targast mistpäi tuleva ja keit ova, anonyymil balstal. Ei mittän yksityisyyt.
Pori ei ole osannut hyödyntää Kokemäenjoen kaunista rantaa ollenkaan. Vrt. Turun Aurajoen ranta.
Porillakin olisi mahdollisuus rakentaa kesäravintolaa siihen joenrannalle, mutta ei.
Vierailija kirjoitti:
Tääl mää oo viäläki.
Mikä lammas siellä määkii?
Asuin ja opiskelin siellä pari vuotta ysärillä. Viihdyin kyllä mutta miksen olisi, kaverit monilta eri paikkakunnilta joten ei pelkkiä paikallisia. Tarpeelliset palvelut oli. Keskusta paljonkin muuttunut sen jälkeen. Välillä käyn edelleen kesäisin. Ja asuin muuten viikkarissa, puutalon yläkerrassa