Eikös pellavavaate pidä silittää, ja se on silti heti rypyssä? Miksi joku käyttäisi pellavaa?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pellavaan hurahtaminen on viimeistään merkki siitä, että tätiys on valloillaan. Tädit rakastavat pellavaa.
Aha, sehän on sitten just niin.
Pellavavaatteita käyttävä 33v mies.
Juu, tämäkin täti osti juuri Zarasta kaksi pellavapaitaa. Tosin ne menivät 24 -vuotiaalle pojalle, joka itse valkkasi ne sieltä rekistä.
Vierailija kirjoitti:
Lisäys: taiteelliset tädit rakastavat violettia pellavaa
Sekä oranssia ja aniliininpunaista.
Pellava pistelee ja kutiaa melkein yhtä paljon kuin villa. Ei kiitos.
Ja mieestäni ryppyinen vaate on aina epäsiisti ja antaa epäsiistin ja huono kuvan ihmisestä.
Ryppyisää ja nopeasti huonoksi menevää, usein kallistakin.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena haaveilin, että minusta tulee keski-iässä violettiin pellavaan pukeutuva taidetäti. Kaikki unelmani eivät toteutuneet, mutta tässä onnistuin.
Vierailija kirjoitti:
Miten pellava menee nopeasti huonoksi? Sehän kestää kaikkea paitsi rumpukuivausta.
Vierailija kirjoitti:
Pellava pistelee ja kutiaa melkein yhtä paljon kuin villa. Ei kiitos.
Ja mieestäni ryppyinen vaate on aina epäsiisti ja antaa epäsiistin ja huono kuvan ihmisestä.
Minun mielestäni kirjoitusvirheet antavat samantapaisen kuvan.
Pellava on ihanaa, mulla on pellavalakanat ja pellavapaitoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekä oranssia ja aniliininpunaista.
Niin, ainahan sitä voi olla tylsä, mielikuvitukseton ja huomaamaton beigenobody 🤷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pellava menee nopeasti huonoksi? Sehän kestää kaikkea paitsi rumpukuivausta.
Yleensähän se vaan paranee = pehmenee vanhetessaan pesujen myötä.
Rakastan, rakastan, rakastan pilluvhaa, sanoinko jo kymmenesti ja kaiken muunkin varmasti ?
Pellavaa! Pellavaa! Pellavaa! Pellavaa! Pellavaa! Aina vain enemmän pellavaa! Rakastan pellavaa! <3
Paras materiaali ikinä.
Just eilen ostin kirpparilta violetin pellavatunikan hippitätiliehukkeilla. Tänään tein sille käyttöönottopesun ja tässä juuri ihailen, kuinka se kuivuu itsestään sileäksi henkarilla hyvin oiottuna.
Kärsi, pellavahullu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorena haaveilin, että minusta tulee keski-iässä violettiin pellavaan pukeutuva taidetäti. Kaikki unelmani eivät toteutuneet, mutta tässä onnistuin.
Minä todellakin ihailen violettiin ja oranssiin pellavaan ja puuhelmikoruihin pukeutuvia taide- ja kulttuuritätejä, niin tyylikkäitä rohkealla tavalla :)
Pliis kertokaa mistä saa violetteja pellavavaatteita. Haluun!
Pellava on hyvin kestävää, se hylkii likaa, on helteellä erittäin vilpoinen materiaali, kaunis ja luonnollinen materiaali, värjääminen tuottaa esteettisiä tuloksia, miellyttävän tuntuinen ja sitä rataa.. Mielelläni silitän pellavakangasta, kun käyttömukavuus ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Pliis kertokaa mistä saa violetteja pellavavaatteita. Haluun!
Esim https://www.riiminka.fi/product/212/varpu--pellavamekko-violetti
Myös Matelin lahja-aitta kannattaa tsekata ja Zizzi (jos on xl-kokoa), ja muutkin semmoiset taidetätien suosimat kaupat.
Pellavaa ei tarvi silittää. Laadukkaat pellavat ovat vahvempia, kivipestyjä. Maksavat enemmän kuin ohuet, kovat pellavat.
Ihanaa, olen siis taiteellinen täti