Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies oli ollu ryyppäämässä kaverinsa kanssa mökillä pari päivåä ke ja to ja ei ollu ottanu krapulahikilakanoita vaihtoon.

Vierailija
16.07.2022 |

Olin siis just tuonu uudet viikko sitten.

Nyt se sitten otti tosissaan ja mököttää mykkänä, kun sanoin, että uu, tuoksuupa hyvälle ja miehekkäälle tåmä lakana, missä P***i on nukkunut.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi miestem krapulahiki haisee pilaantuneelle mansikalle? Inhoan miesyståvåni kehonhajua noin 4-5 päiväå pullonkallistelun jälkeen.

Harvoin nykyään enää ottaakaan, kun ei enää palaudu kuten nuorempana - mutta nyt piti sitten lomallaan yrittäå pitäå joku miesten kesken ryyppyhetki.

Ap

Vierailija
2/7 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis mieli. Ällöttää tuo viinanhaju huokosissa. Luulin, että on jättänyt jo humalajuomisen taakseen. Näyttää kyllä olostaan päätellen, että seuraavaa ryyppykertaa ei lähiaikoina tule.

Ap

Vierailija
4/7 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ole puhtaita lakanoita siellä kaapissa?

Vierailija
5/7 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhee nalkuttaja. Olen varma että miehesi ottaa kohta uudestaan. Eihän tuollaista muuten kestä.

Vierailija
6/7 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teillä ole puhtaita lakanoita siellä kaapissa?

No löyty yks aluslakana ja pussilakana, minulle. En viitti hirveesti hirveesti säilöä, kun täällä on vähån homeenhaju.

Ap

Vierailija
7/7 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän siellä a luokan reissulla ole mukana naisia lakanoita vaihtamassa. nainen voi vaihtaa ne sitten seuraavalla b luokan reissulla