Mies ilmoitti puoli vuotta sitten haluavansa erota enkä ole vieläkään päässyt yli
Me emme siis eronneetkaan, vaan mies erään ison riidan aikana suutuspäissään ilmoitti haluavansa eron ja alkoi katsomaan asuntoja. Tämä oli minulle todella suuri järkytys. Selvitimme riidan myöhemmin, ja sovimme haluavamme jatkaa yhdessä. Mies selitti, ettei ollut oikeasti tarkoittanut mitä sanoi ja oli pahoillaan. Tästä on nyt puoli vuotta ja tuntuu, ettei luottamukseni mieheen ja suhteeseemme ole vieläkään täysin palautunut. Olen nähnyt mieheni täysin uusin silmin tuon jälkeen, enkä mitenkään positiivisessa valossa... Näen yhtäkkiä hänessä huonoja puolia, kuin ruusunpunaiset lasit olisi otettu silmiltä, vaikka olemme olleet yhdessä jo vuosia eikä kyse ole ollut mistään alkuhuumasta. Lisäksi eroriita pulpahtelee mieleen edelleen. Mieheni jaksoi käsitellä aihetta kanssani muutaman kuukauden ajan, mutta nyt on alkanut jo kyllästyä aiheeseen eikä ymmärrä, miksi se painaa minua edelleen. En osaa itsekään selittää enkä tiedä mikä tähän auttaisi. Onko kukaan muu kokenut samaa? Kauanko kesti päästä yli asiasta?
Kommentit (4)
Jaa-a. Täällä vaimon mielestä erolla uhkailu on normaali dialogia, kun yritin selittää hänelle, miltä se saa mut tuntemaan. Ja totta kai naiset olivat hänen kanssaan samaa mieltä ja mun pitää selvitellä tunnelukkoja. Ehkä sulla sama tilanne?
Ketjun esimerkki kertoo miksi on parasta asua yksin. Oma tupa, oma ura, oma lupa. Olen tyytyväinen. Aloittajalle : toivottavasti saat mielenrauhan, mutta muista se realiteetti että mikään ei kestä ikuisesti. Joskus muutoskin voi olla hyvästä.
Up