Mistä saat voimaa lähteä pyörälenkille tai kävelylenkille?
Asun yksin, ei töitä, ei paljoa sos. kontakteja. Ei huvita.
Kommentit (47)
Olen treenannut useamman vuoden ja pakko sanoa että vieläkin pitää "suostutella" itseään että saa treenin aloitettua.. En nauti itse treenaamisesta mutta samalla tiedän että se kannattaa tehdä ja kyllähän ulkoiset muutokset jossain määrin motivoi jatkamaan... Ja kyllähän se fiilis jälkeenpäin on aina hyvä.
Treenaan joka toinen päivä ja pääasiallinen motivaattori on "jos tänään tekee niin huomenna ei tarvitse".
Akusta!
Sähköpyörä muuttaa hikipyöräilyn vitutuksen nautinnoksi jota haluat joka päivä.
Painonikin putosi ;-)
Ei muuta kuin kengät jalkaan ja ovesta ulos.
Mun kohdalla pyörälenkin suhteen: mistä saa voimaa että jaksaa polkea, ajatuksissa yli 50 km matka edestakaisin.
Taidan pitäytyä kävelyssä.
Mulla on koira. Se ei paljon kysele, huvittaako. Joka päivä tulee lenkkeiltyä yhteensä 5-10 kilometriä.
Vierailija kirjoitti:
Hanki työ ja pyöräile tai kävele sinne pakosta. Harvalla mitään sisäsyntyistä halua on kävelyyn tai pyöräilyyn. Moni harrastaa liikuntaa ulkonäkösyistä/kilpailunhalun vuoksi. Halu olla parempi ja kauniimpi kuin muut lähipiirissä motivoi monia.
Samaa tyyliä on liikunta vain edustavan somekulissin ylläpitämiseksi. Kyllä aika moni nauttii liikunnasta ihan sellaisenaan. Kävellessä ja pyöräillessä on mukana ulkona liikkumisen ilo.
Pitää olla jokin kohde jonne menee, pelkkä lenkkeily vain pakottavasta syystä.
Valitettavasti se on niin, että jos sitä voimaa ei saa reväistyä itsestä, niin ei sitä tule mistään.
Kotoa ei tule kukaan hakemaan lebkkikaverikseen eikä mihinkään muuhunkaan touhuun.
Yritä hankkia niitä sosiaalisia kontakteja vaikka jonkun vapaaehtoistyön, urheiluseurojen tai tapahtumien talkoilaisena. Tai jonkun harrastuksen tai yhdistyksen toiminnan kautta. Sieltä sitten löytyy ne lenkkikaveritkin kun olet itsekin aloitteelllinen.
Itse paikkakuntia vaihtaessani hankkiudun kaikenlaisiin porukoihin tyyliin yllä luettelemani, ja johta on kavereita ja toimintaa niin että kiirettä pitää.