Korona oireet -peukutusketju
Elikkä kirjoittakaa yksi oire, joka teillä oli ja sitten muut peukuttaa oliko heillä sama oire vai ei.
Nuoli ylös = minullakin oli tämä oire
Nuoli alas = minulla ei ollut tätä oiretta.
Voin aloittaa:
Hajuaistin katoaminen
Kommentit (135)
Sellainen tunne kuin olisi jokin kiristysvanne kainaloiden alta rintakehän ympäri.
Yöhikoilu vaikkei olisi kuumetta
Niin rajut oireet, ettei todellakaan voida puhua mistään lievästä omikronista, vaikken sairaalaan joutunutkaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hajuaistin sekoaminen tartunnan loppuvaiheessa eli se kyllä säilyi, mutta haistoin jatkuvasti savua vaikka se ei todellakaan voinut mistään haista. Kesti reilun viikon tämä oire.
Makuaistiin ei vaikutusta.
^ mulla hajuaisti välillä tuli takas ja välillä taas katosi. Haistoin myös välillä savun hajua, mutta useamman kerran nenässä haisi sellainen eukalyptus tai joku ice Power-tyyppinen haju .
Okei... mulla on just korona ja mä olen ihmetellyt kun haistan oikein semmoisen tymäkän desifiointiaineen hajun. En koko aikaa vaan aina välillä.
Kävi jo sekin mielessä, että entäs jos olenkin tajuton tai koomassa ja makaan sairaalassa ja siksi tuo haju välillä leijailee nenään.. Olo on siis muutenkin todella kummallinen.
Vierailija kirjoitti:
Nivelsärky joka hyppi nivelestä toiseen.
Tämä, mutta vasta tartunnan sairastamisen jälkeen. Tartunnan aikana särki joka paikkaa samaan aikaan.
Nuhaa ei ole maininnut kukaan vaikka tämä mukamas on "vaan nuha". Eikä ollut nuhaa itsellänikään.
Mulla kyllä nenä myös vuotaa. Olen just koronassa.
Vierailija kirjoitti:
Ikenet oli kipeät
Koko suu tuntui siltä kuin olisin juonut/syönyt jotain liian kuumaa vaikka en ollut. Ikenien lisäksi särki poskia sekä kitalakea ja kieltä.
Mietin vaan, miten ihmiskeho kestää, jos tämän voi saada aina vaan uudelleen parin kuukauden välein...
Paskat pärähti housuun. Ei muita oireita.
Samassa taloudessa asuva perheenjäsen, joka ei saanut tartuntaa ollenkaan
Vierailija kirjoitti:
Mietin vaan, miten ihmiskeho kestää, jos tämän voi saada aina vaan uudelleen parin kuukauden välein...
Ota lisää piikkiä hihaan jos sillä kestäisit😅😅
O- veriryhmä (+/-) ja lievät oireet
O-veriryhmä (+/-) ja pahat oireet
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti täällä luetellaan etupäässä niitä oireita mitä on tullut nimenomaan koronarokotteiden kautta...
Muutoinhan korona on parin päivän flunssa...
Mites ne kaikki kuolleet rokottamattomat ? Ja tilastot, jotka osoittavat rokotteiden antavan suojaa ?
Niin, ethän sä tietenkään niihin usko.
A - veriryhmäläiset, oliko pahat oireet ?
Nuoli ylös: kyllä, oli pahat
Nuoli alas: ei, lievät oli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota lisää piikkiä hihaan jos sillä kestäisit😅😅
Ääliö. Kaksi otin, en enempää. Luuletko, että sinä täysin rokottamaton olet tälle immuuni?
Keskenmeno todennäköisesti koronan takia