Mitä syöt mieheltäsi salaa?
Minulla on tapana sanoa että menen lenkille vaikka menenkin mäkkäriin syömään :D
Kommentit (33)
En enää mitään. Joskus piilottelin karkkia, mutta sen kätkön oppi tuntemaan koko perhe.
Olen hieman ylipainoinen, mutta toisaalta olen ollut tällainen aina. Mies samoin. Emme laihduta kumpikaan, mutta huolehdimme kyllä kuntoilusta ja terveydestä. Olen melkein viisikymppinen ja takana ovat ne ajat, kun viitsin esittää olevani erilainen kuin oikeasti olin.
En mitään. Kyllä meillä on ihan luvallista syödä mitä tahtoo.
Kuinka usein sinun pitää käydä mäkkärissä syömässä ap? Kuinka iso tyttö olet?
Ex kuittaili syömisitä. Ne muistot tulee mieleen vieläkin. Narsisti on ikävä kumppani.
Koska en jaksa kuunnella, kun mieslapsi yäkkäilee, niin syömme lasten kanssa hyviä ruokia silloin, kun mies on töissä (tekee vuorotöitä). Silloin meillä on mätiä, kylmäsavukalaa ja graavikalaa, poroa, lammasta, hirveä, sieniä, tryffelipastaa, mustekalan musteella värjättyä pastaa, sushia jne. Kaikkea hauskaa ja herkullista.
Kun mies on kotona, syömme sikanautaa, uunilohta, kasslerpihvejä, kotletteja - kaikkea tylsää ja turvallista, mikä ei oikeasti maistu millekään. Miehen ruokailutottumukset ovat peräisin tietenkin hänen lapsuudenkodistaan, ja kun kuuntelee, miten anoppi yökkäilee milloin voileipäkakulle, milloin paistetuille muikuille, ymmärtää kyllä, mistä nuo rajoitteet ovat peräisin.
Terveellisiä ruokia. hän syö itse sipsejä, suklaata ym. aterioiden sijaan.
Mitä hittoa?! En syö mitään salaa. Saa olla häiriintynyt suhde joko ruokaan tai mieheen, jos pitää syödä salaa.
Sipsejä ja suklaata. Ihan vaan siksi, että mullekin riittää. Jos mies näkee mulla herkkuja, hän ahmii niistä 90 % kun minä vasta ehdin aloittaa nautiskelun.
Mustaamakkaraa. Mies on kasvissyöjä, en halua yököttää häntä.
Ei ole tarvetta harrastaa moista.
Ei tollanen ole normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Sipsejä ja suklaata. Ihan vaan siksi, että mullekin riittää. Jos mies näkee mulla herkkuja, hän ahmii niistä 90 % kun minä vasta ehdin aloittaa nautiskelun.
Siksi ostan meille aina kaksi pussia sipsejä, miehelle hänen lemppareitaan ja itselleni niitä, mitkä silloin innostavat. :)
Vierailija kirjoitti:
Koska en jaksa kuunnella, kun mieslapsi yäkkäilee, niin syömme lasten kanssa hyviä ruokia silloin, kun mies on töissä (tekee vuorotöitä). Silloin meillä on mätiä, kylmäsavukalaa ja graavikalaa, poroa, lammasta, hirveä, sieniä, tryffelipastaa, mustekalan musteella värjättyä pastaa, sushia jne. Kaikkea hauskaa ja herkullista.
Kun mies on kotona, syömme sikanautaa, uunilohta, kasslerpihvejä, kotletteja - kaikkea tylsää ja turvallista, mikä ei oikeasti maistu millekään. Miehen ruokailutottumukset ovat peräisin tietenkin hänen lapsuudenkodistaan, ja kun kuuntelee, miten anoppi yökkäilee milloin voileipäkakulle, milloin paistetuille muikuille, ymmärtää kyllä, mistä nuo rajoitteet ovat peräisin.
Onpas aikuismaista.
Pillereitä, mies toivoo lapsia. Itse panen työkaveria.
Paras piilopaikka on jääkaapin vihanneslaatikko, sieltä kukaan ei löydä herkkujemmaani!
Suhteessa on ongelmia jos jotain täytyy tehdä toiselta salaa.
Tikkareita, ne on näytön takana piilossa, musta boksi musta näytön takana. Mies on mielikuvitukseton, ettei se ikinä löydä niitä helposta paikasta.