Mitä syöt mieheltäsi salaa?
Minulla on tapana sanoa että menen lenkille vaikka menenkin mäkkäriin syömään :D
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Paras piilopaikka on jääkaapin vihanneslaatikko, sieltä kukaan ei löydä herkkujemmaani!
Kopioitu simpsoneista.
Vierailija kirjoitti:
Koska en jaksa kuunnella, kun mieslapsi yäkkäilee, niin syömme lasten kanssa hyviä ruokia silloin, kun mies on töissä (tekee vuorotöitä). Silloin meillä on mätiä, kylmäsavukalaa ja graavikalaa, poroa, lammasta, hirveä, sieniä, tryffelipastaa, mustekalan musteella värjättyä pastaa, sushia jne. Kaikkea hauskaa ja herkullista.
Kun mies on kotona, syömme sikanautaa, uunilohta, kasslerpihvejä, kotletteja - kaikkea tylsää ja turvallista, mikä ei oikeasti maistu millekään. Miehen ruokailutottumukset ovat peräisin tietenkin hänen lapsuudenkodistaan, ja kun kuuntelee, miten anoppi yökkäilee milloin voileipäkakulle, milloin paistetuille muikuille, ymmärtää kyllä, mistä nuo rajoitteet ovat peräisin.
Yökkäilee ruokapöydässä? Onpa todella sivistymätöntä porukkaa.
Lihaa. (mies luulee että olen vegaani)
Mitä h e l v e t t i ä nyt taas?!! Miksi ihmeessä pitää syödä salaa?
Onko kaikkien miehet jotain k u s i p ä ä kyttääjä kontrolloijia?
Jättäkää ne, hyviäkin miehiä on. Me ainakin herkutellaan yhdessä kun siltä tuntuu eikä ole tarvetta salailla. Käydään myös lenkillä ja harrastetaan, yhdessä ja erikseen eikä olla lihavia.
Syön salaa liikaa. Ei se sisältö ole mitenkään sen kummempaa. Syön vaan paljon.
Sinä sitten olet valehtelija eikä sinuun voi luottaa.
Meillä jos ostetaan, joku oma herkku, niin ostetaan myös toiselle. Muuten aterioimme kotona yhdessä ja vieläpä samaa ruokaa.
Mitään ei tarvitse salailla emmekä kontrolloi aikuisten syömistä. Aikuinen osaa päättää itse mitä syö ja kantaa siitä itse vasuunsa. Ainoa olisi lapset joita valvoisin mitä söisivät sillä ne ovat vielä vastuuttomia siinä suhteessa.
Tuttava perheessä lapset saivat päättää mitä söivät niin järkyttävää kuinka ne elivät ravinnottomalla sokeri mössöllä ja normaali ruoka ei juurikaan kelvannut kaikkien ollessa syömishäiriöisiä. Yksi joutui sairaalaan letku ruokintaan ja yksi pyörtyi. Ihan ihmeelliset ruokailu ongelmat siellä. Sokeri riippuvuus ilmeisesti ihan kaikilla ja silloin ei normaali ruoka maistu miltään. Jatkuvasti siellä väsätään kakkuja oikein urakalla.
Vierailija kirjoitti:
Mitään ei tarvitse salailla emmekä kontrolloi aikuisten syömistä. Aikuinen osaa päättää itse mitä syö ja kantaa siitä itse vasuunsa. Ainoa olisi lapset joita valvoisin mitä söisivät sillä ne ovat vielä vastuuttomia siinä suhteessa.
Tuttava perheessä lapset saivat päättää mitä söivät niin järkyttävää kuinka ne elivät ravinnottomalla sokeri mössöllä ja normaali ruoka ei juurikaan kelvannut kaikkien ollessa syömishäiriöisiä. Yksi joutui sairaalaan letku ruokintaan ja yksi pyörtyi. Ihan ihmeelliset ruokailu ongelmat siellä. Sokeri riippuvuus ilmeisesti ihan kaikilla ja silloin ei normaali ruoka maistu miltään. Jatkuvasti siellä väsätään kakkuja oikein urakalla.
Okei, sepä mielenkiintoista, mutta miten tuttavaperheesi ruokailutavat liittyvät tuohon aloittajan kysymykseen?
Sipsejä. Mies aina sanoo että miten minuun voi mahtua niitä niin paljon kun syömme yhdessä niin on ihanaa syödä omassa rauhassa ilman paineita