Vain normaalipainon alarajalla oleva nainen on seksikäs.
Kommentit (6)
minä aion lähitulevaisuudessa aloittaa ainakin seuraavat keskustelut.
1. iso muna on parempi, mutta voi kyllä pienikin olla parempi
2. Laiha nainen on parempi, mutta kyllä lihavakin voi olla parempi.
3. Ympärileikattu muna on parempi, mutta kyllä se esinahallinenkin voi olla parempi.
4. ykkösen vetäminen tuntuu paremmalta, mutta kyllä kakkoseenkin voi joskus tuntua paremmalta.
nämä aiheet ei luulisi ärsyttävän ketään?
Ja jokaisen lauseen perään pitää kirjoittaa:
" Mutta ei kuitenkaan välttämättä."
Muuten jollekin voi tulla paha mieli.
Eli kun olin parikymppinen, mulla oli monivuotinen suhde mieheen, jolla oli keskimääräistä pienempi mulkku. Se oli ihan ok.
Sitten myöhemmin mulla oli mies, jolla oli keskimääräisen kokoinen. Sekin oli ihan ok.
Siinä välissä sitten paneskelin isoja ja pieniä. Yleensä ihan ok.
Vastaan on tullut kaiken kokoisia ja näköisiä mulkkuja.
Yleensä vaikeinta on, jos se mulkkuus ei olekaan vain housuissa, vaan synonyyminä kusipäisyydelle. Silloin siinä mulkun kantajassa on selkeästi vikaa.
oikeasti. Huonokin pano on ihan ok. Jos on kankea, väljä, passsiivinen, mitä vaan niin se on kuitenkin ihan ok. Kun laaki lähtee niin se on sillä hetkellä ihan sama kuka siinä makaa.
PAITSI jos olet sitä mieltä, että
- Ympärileikattu penis on sinusta parempi
- Ympärileikkaamaton penis on sinusta parempi
- Iso penis on sinusta parempi
- Pieni penis on sinusta parempi
- Hoikkavartaloinen on sinusta parempi
- Tukevavartaloinen on sinusta parempi
- Löysä pillu on sinusta parempi
- Tiukka pillu on sinusta parempi
Muuten saat sanoa ihan vapaasti mitä mieltä olet.
Listaa täydennetään sitä mukaa, kun herneet sujahtelevat neniin.
Ja vielä sellainen yleissääntö, että " musta tuntuu" -kommentti voittaa aina " luin Hesarin kuukausiliitteestä" tai " tutkimus osoitti" -kommentit. Tällä palstalla vierailee kuitenkin maailman johtavat asiantuntijat kaikilta aloilta.
Koko ajan avetaan uusia ketjuja typerillä otsikoilla, jos ollaan eri mieltä asioista. Ihme tapa purkaa katkeruutta. Vai onko kyseessä yksi ihminen joka näitä viljelee? Eikö suvaitsevaisuus toimi molempiin suuntiin?
Jonkun mielestä lähes alipainoinen voi olla seksikäs
Jonkun mielestä lähes ylipainoinen voi olla seksikäs
Pitääkö kaikesta alkaa itkemään?