Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Askon roosa Fiorella-sohva ja lepotuoli - mitä mieltä?

12.02.2006 |

Onko kellään, mielipiteitä millaisen muun värityksen kanssa kalusto kävisi jne..

Väri näyttää niin omalta kuin vain voi olla, mutta en haluaisi olkkarista kuitenkaan liian hempeää.. Vaikea päätös, ostaako vai ei..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin katsomassa ja itse asiassa olivat aika kivat.

Plussaa: Omaperäisyys. Vähän erilaiset kuin muilla.

Miinusta: Kyllästyykö noihin nopeasti?

Jos todella tykkäät noista, niin osta ihmeessä. Tosin jompikumpi voisi olla eri värinen. Jos sekä sohva että lepotuoli ovat roosat, niin voi tulla liikaa sitä väriä. Varman päälle pelaaminen voisi olla sitä, että sohva olisi neutraalimman värinen ja lepotuoli roosa.

Värityksestä: Minusta noihin sopii aika neutraalit värit muuten, valkoinen, beige, ruskea. Ehkä tummanpunainen pieninä annoksina? Tai jos piristystä haluaa, niin lime/vaaleanvihreä.

Vierailija
2/9 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja juttuja minäkin olin ajatellut.. Tummaa puuta on olkkarissa, vaaleutta kaipaisin (aikaisemmin ollut melko kirkkaanpunainen väritys), beige tuntuu vähän tylsältä. Matto ja taulu ovat beigen sävyisiä, mutta vähän erikoisempia..

Toisaalta taas tekisi mieli kovasti valkoista sohvaa (jota en olisi ikinä aikaisemmin ajatellut!), mutta värinä se kyllä vähän pelottaa lasten suhteen. Tuo roosan ei tavallaan " pelota" , vaikka molemmat olisivatkin sitä, tykkään siitä paljon..

Kaikista mahtavinhan se olisi, jos sohvassa olisi irtopäälliset, joita pystyisi pesemään ja ehkä joskus väriäkin vaihtamaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ostaisi sittenkin tummanruskean divaanisohvan ja tuon roosan tuolin. Ei näyttäisi niin " hölmöltä" ajatus ruskeasta rahistakaan sitten :)

Valkoinen on ehkä kuitenkin liian vaalea meille.. Samoin se beigekin jotenkin vaisu...

Sohvaan ei itessään kuuluisi tyynyjä, joten niitä voisi tehdä itse/ostaa erivärisiä ja tyylisiä: limeä, turkoosia, vaaleenpunaista..voisi sitten vaihdella.

Vierailija
4/9 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummanruskea sohva + roosa nojatuoli kuulostaa tosi kivalta! Sohvalle voi tosiaan tehdä niitä irtotyynyjä vaikka samanvärisiä kuin nojatuoli (tai sitten noita muita värejä mitä luettelitkin).

Tosiaan irtopäälliset olisi kaikista kivoimmat, voisi vaihdella, mutta harvaan sohvaan saa (Ikean sohviin saa ja Askon Carolina-sohvaan) ja ovat aika kalliitakin.

Vierailija
5/9 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen meinaan pohtinut kohta pääni puhki sohvaa ja tuoleja meidän olohuoneeseen. Ollaan vähän samassa tilanteessa, eli väriltään vaaleat sopisi hyvin, mutta en jaksais katsoa pelkkää vaaleaa beigeä.

Mäkin innoistuin, että hankin tumman sohvan ja siihen piristeeksi pari rohkean väristä nojatuolia (Itse olen tuijotellut vaaleansinistä tai vihreetä, mutta hylännyt ne, kun olin juuttunut siihen ajatukseen, että se olis sohvan väri....tohon tummanruskeaan sohvaanhan voi hankkia vaikka minkä värin rinnalle tai vaikkapa kuviolliset nojatuolit....).

Vierailija
6/9 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jollekin oli tästä mun pähkäilystä hyötyäkin :) !

Vierailija
7/9 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikalla oli myös sisustussuunnittelija antamassa apua valintaan.

Olin itse ajatellut ostavani väliltään jotain viininpunaista sohvaa...

Mutta sisustussuunnittelija sai pääni käännytettyä, että ostankin beigen väriseen sohvan, perusteluna että se on ajaton, ja siihen ei heti kyllästy... mielummin vaihtaa tyynyjen ja shaalien väriä kuin sen sohvan... Ja kuulema beige on hyvä valinta lapsiperheeseen, siinä ei niinkään lika sitten näy....

Vierailija
8/9 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uteliaisuudesta (sohvan osto ehkä lähiaikoina edessä) kysyn, että mihin sohvaan päädyit? Meilläkin lapsia eli pitäisi sopia sellaiseen käyttöön.

Vierailija
9/9 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiersimme kaupungin läpi, ja sovimman sohva löysimme Maskun Chess-palasohva valikoimasta (rakennetaan sellainen mieleinen divaanisohva :) ). Käydään huomenna tekemässä tilaus, myyjä arvioi toimitusajaksi 3vkoa...

Kangas on todella ihana Alicante!

Sohva siis se tummanruskea, Askosta roosa tuoli ja tummanruskea rahi tuolin kanssa.

Löysin ihania verhoja, jotka sovivat suunnitelmaani! Juuri noita värisävyjä ruskeaa+roosaa ja toinen ruskeaa+turkoosia.

Sitten vaan niitä tyynyjä etsimään/ompelemaan :)