Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keittiöremppa

NS
16.07.2022 |

Muutan toiseen asuntoon jossa pitää uusia keittiö kokonaan.
Voiko joku suositella (en halua markkinamiehen myyntipuhetta tai mainoksia) keittiöfirmaa jossa on hyvä hinta-laatu suhde ja toimitus pelaa?
Asentaja minulla on jo.
Kiitos etukäteen :)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kannattaa ottaa keittiökalusteet? Onko hinnoissa paljon eroja?

Vierailija
22/26 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidän keittiönne "vasenkätinen" vai "oikeakätinen" ja minkä kätinen itse olette?

Itseäni häiritsee kun äskettäin muuttamassani vuokra-asunnossa on vasenkätinen keittiö kun olen itse oikeakätinen. Eli hella ja kahvinkeitin on L -muotoisen keittiön etuseinustalla, vasemmalla puolella sitten 90-astetta käännettynä nurkassa tiskiallas, hanakin osoittaa vasemmalle ja on aina tiellä, ja sitten jääkaappi, jota on sitten kätevin käyttää kömpelöllä vasemmalla kädellä kun se aukeaa vasemmalle päin.

Edellisessä asunnossa oli suunnilleen tasan päinvastoin järjestelty keittiö, kylläpä oli luontevaa esim. avata jääkaapin ovi oikealla kädellä, hanakin osoitti oikealle jolloin siitä oli oikeakätisenä helppo ottaa vettä, jne.

Suurin osa ihmisistä on oikeakätisiä, joten siihen nähden vasenkätisiä asuntoja tehdään aivan liikaa, ne kun vaan suunnitteluvaiheessa käännetään peilikuvana puolet ja puolet oikea tai vasenkätisiksi ajattelematta asiaa yhtään käyttäjän kannalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa NS?

Vierailija
24/26 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea suositella oikeastaan mitään koska et ilmaissut missäpäin suomea asuntosi sijaitsee. Mutta mitä ilmeisimmin helsingissä päätellen että et sitä erikseen maininnut. Tyhmä kun olet. Kaikesta päätellen myös nainen , koska et kyennyt ilmaisemaan remontti budjettiasi ja todennäköisesti joko miehesi tai isäsi maksaa koko pskan. Silti ja kaikesta huolimatta suosittelen sinulle vain parasta , eli Silkkitimpurit oy. 

Vierailija
25/26 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teidän keittiönne "vasenkätinen" vai "oikeakätinen" ja minkä kätinen itse olette?

Itseäni häiritsee kun äskettäin muuttamassani vuokra-asunnossa on vasenkätinen keittiö kun olen itse oikeakätinen. Eli hella ja kahvinkeitin on L -muotoisen keittiön etuseinustalla, vasemmalla puolella sitten 90-astetta käännettynä nurkassa tiskiallas, hanakin osoittaa vasemmalle ja on aina tiellä, ja sitten jääkaappi, jota on sitten kätevin käyttää kömpelöllä vasemmalla kädellä kun se aukeaa vasemmalle päin.

Edellisessä asunnossa oli suunnilleen tasan päinvastoin järjestelty keittiö, kylläpä oli luontevaa esim. avata jääkaapin ovi oikealla kädellä, hanakin osoitti oikealle jolloin siitä oli oikeakätisenä helppo ottaa vettä, jne.

Suurin osa ihmisistä on oikeakätisiä, joten siihen nähden vasenkätisiä asuntoja tehdään aivan liikaa, ne kun vaan suunnitteluvaiheessa käännetään peilikuvana puolet ja puolet oikea tai v

Vammais asunnot ovat erikseen. Siksi normi asunnoissa on normaali ihmisille suunnitellut kalusteet.

Vierailija
26/26 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ihmisistä on oikeakätisiä, joten siihen nähden vasenkätisiä asuntoja tehdään aivan liikaa, ne kun vaan suunnitteluvaiheessa kä

En ole vammainen, kaupungin vuokrakämppä kylläkin kyseessä. Ei tätä ainakaan ole mitenkään esteettömäksikään suunniteltu, ei tänne esim. pyörätuolilla pääsisi, väliovet on paikallaan ja kynnys pesuhuoneeseen paikallaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi