Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sarasvuon ja Mariskan ystävyys

Vierailija
16.07.2022 |

Jutellaan taas. Haluan muistuttaa että jos kaksi julkisuudenhenkilöä antaa haastattelun, siitä saa puhua.

Kunnianloukkaus on jotain ihan muuta kuin haastattelun analysointia, jossa sarasvuo ja mariska ovat itse puhujina.

Jos jutun väitteet olivat puppua, se on is:n ongelma.

Kommentit (725)

Vierailija
441/725 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on tuossa vetovoimaa. Itselläni oli työkaveri kenen kanssa heti tavattuamme kohtasi kemiat ja töissä oli aina hyvä olla yhdessä mutta oltiin täysin ammatillisesti. Sitten usein työpaikan juhlissa keskusteltiin kuinka olisimme olleet täydellinen match jos oltaisiin tavattu ennenkuin molemmat perusti nykyiset perheensä ja kuinka olemme sielun kumppaneita tms. samaa mitä J&M tuossa haastiksessa sanoo, kerran suudeltiin. Oltiin kuitenkin molemmat siis perheellisiä enkä ainakaan minä halunnut mennä edemmäksi. Tätä kesti vuosia, ehkä 6v. ja sitten vaihdoin työpaikkaa. Edelleen tunnelma sähköistyy jos nähdään isoissa kokouksissa etenkin tänä keväänä kun nähtiin pitkästä aikaa koronan jälkeen naamakkain ja sen tuntee että vetovoima on

molemminpuoleista edelleen. Hän on nykyääm eronnut perhestään ja uudessa suhteessa. Olen silti onnellinen että homma ei meillä karannut tuon enempää mutta ystäväksi en häntä voi kutsua.

Olenkohan ainoa, mutta täällä tämä tarina sai aikaan oksennusreaktion.

Toivon, että ymmärrät kuinka syvältä puolisoasi tämä viiltäisi ja kuink tämä jo yksin romuttaisi suhteenne pohjan.

Inhottava tarina.

Jaa, minusta tämä oli vaan esimerkki että voi olla onnellinen perheensä kanssa vaikka tuntee sähköistä vetovoimaa toiseen. Kyllä minä olen puolisoni kanssa tämänkin jutun keskustellut läpi ja ei meidän suhteen pohja mihinkään ole pudonnut. On puolisollakin ollut suhteita. Hoh hoijaa, yritin vaan sanoa että tunnistin muutamia virkkeitä tuosta haastiksesta mitkä tuntui tutulta kun on ihastunut toiseen mutta ei ole järkevää mennä eteenpäin kun on toinen kumppani kuka on kuitenkin se juttu. Löysätkää pipoa.

Vierailija
442/725 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jartse vaihtaa nuorempaan synnyttämättömään naikkoseen

Kuten edellä todettiin, Mariska ei ole synnyttämätön nainen, eikä kovin paljon nuorempikaan, Virpi K. s.20.5.76 ( 46v.), Mariska s. 19.2.79 (43v.), ikäeroa siis peräti 3 vuotta, hieman alle.

Muutoin olen ketjun kanssa samaa mieltä, mautonta hehkuttaa mitä lie ystävyyttä noilla sanankäänteillä lehdissä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
444/725 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on tuossa vetovoimaa. Itselläni oli työkaveri kenen kanssa heti tavattuamme kohtasi kemiat ja töissä oli aina hyvä olla yhdessä mutta oltiin täysin ammatillisesti. Sitten usein työpaikan juhlissa keskusteltiin kuinka olisimme olleet täydellinen match jos oltaisiin tavattu ennenkuin molemmat perusti nykyiset perheensä ja kuinka olemme sielun kumppaneita tms. samaa mitä J&M tuossa haastiksessa sanoo, kerran suudeltiin. Oltiin kuitenkin molemmat siis perheellisiä enkä ainakaan minä halunnut mennä edemmäksi. Tätä kesti vuosia, ehkä 6v. ja sitten vaihdoin työpaikkaa. Edelleen tunnelma sähköistyy jos nähdään isoissa kokouksissa etenkin tänä keväänä kun nähtiin pitkästä aikaa koronan jälkeen naamakkain ja sen tuntee että vetovoima on

molemminpuoleista edelleen. Hän on nykyääm eronnut perhestään ja uudessa suhteessa. Olen silti onnellinen että homma ei meillä karannut tuon enempää mutta ystäväksi en häntä voi kutsua.

Toivon, että ymmärrät kuinka syvältä puolisoasi tämä viiltäisi ja kuink tämä jo yksin romuttaisi suhteenne pohjan.

Inhottava tarina.

Niin tai hyväksikäytetty nainen. Moni nainen kuvittelee olevansa tällaisen pelimiehen kaksoisliekki tmv. Totuus on että miehellä voi olla tällaisia naisia kymmeniä.

Mariskankin kohdalla varmaan näin, Jartsalle luritellusta kipaleesta päätellen. Ties vaikka olisi ihan hänelle/hänestä kirjoitettukin tuo "Minä liityin sinuun."

Vierailija
445/725 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhottava tarina.

Niin tai hyväksikäytetty nainen. Moni nainen kuvittelee olevansa tällaisen pelimiehen kaksoisliekki tmv. Totuus on että miehellä voi olla tällaisia naisia kymmeniä.

Mariskankin kohdalla varmaan näin, Jartsalle luritellusta kipaleesta päätellen. Ties vaikka olisi ihan hänelle/hänestä kirjoitettukin tuo "Minä liityin sinuun."

Mikähän asento oli liittyessä?

Vierailija
446/725 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhottava tarina.

Jaa, minusta tämä oli vaan esimerkki että voi olla onnellinen perheensä kanssa vaikka tuntee sähköistä vetovoimaa toiseen. Kyllä minä olen puolisoni kanssa tämänkin jutun keskustellut läpi ja ei meidän suhteen pohja mihinkään ole pudonnut. On puolisollakin ollut suhteita. Hoh hoijaa, yritin vaan sanoa että tunnistin muutamia virkkeitä tuosta haastiksesta mitkä tuntui tutulta kun on ihastunut toiseen mutta ei ole järkevää mennä eteenpäin kun on toinen kumppani kuka on kuitenkin se juttu. Löysätkää pipoa.

Hieno homma, mutta  lehdissä asian julistaminen tuo vielä yhden tason tähän oi niin henkevöityneeseen suhteeseen, missä avoimesti keskustellaan miten naapurin Pena aiheuttaa älyllään eroottisia tuntemuksia ja olen niin ihastunut siihen, mutta kyllä mä haluan vielä sun kanssa tätä perhe-elämää ja makkarakeiton vääntämistä jatkaa.

Vierailija
447/725 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai varattujen ihmisten poluille osuu muita kiinnostavia ihmisiä, mutta jos arvostaa parisuhdettaan ja puolisoaan, niin yhteyttä näihin ihmisiin ei ylläpidä eikä vetovoimaa ruoki.

Vierailija
448/725 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta haastiksesta näkee kyllä, että Mariska on Sarasvuolle vaan käyttöesine. Mariskalla on jotain pahoja kiintymyssuhdetraumoja, kun kiintyy varattuihin miehiin.

Turvallista sitoutua heihin kenties, kun pitävät löysässä hirressä?

Ihme jos ei fiksuna naisena hokase tota kuviota

Vierailija
449/725 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyllinen pettäminen loukkaisi minua enemmän kuin fyysinen. Siis jos mieheni kokisi voivansa puhua ja saavansa paremmin ymmärrystä  paremmin jonkun muun kuin minun kanssani. 

Vierailija
450/725 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on malliesimerkki henkisestä pettämisestä! Halutaan ns. istua kahdella penkillä. Ahneutta ja itsekkyyttä.

Vierailija
451/725 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maapallolla on aika monta ihmistä joten kyllä sieltä tulee useampi keneen ihastuu ihmiselämän aikana ja myös yhtäaikaa. Jari voi hyvinkin tykätä Vipestä ja Marikasta samaan aikaan.

Vierailija
452/725 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että Jarin ollessa sänky jumpassa Virpin kanssa, hän ajattelee Mariskaa.

Joskus miehet ovat kertoneet, ollessaan vaimon kanssa, hän ajattelee ihan toista ihmistä.

Vierailija
453/725 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus tästä kuviosta selviää historian katsauksella ja huomiomalla Sarasvuon persoonan.

Sarasvuo iski varatun Virpin aikoinaan ja Mariska tovi sitten varatun perheellisen miehen.

Jari kuvasi Virpin nudena liiketoiminnan nimissä Fight Club -yrityksessään. Idea tähän tuli nähdessään Virpin lykkivän hiihtokisoissa mäkeä ylös.

Sarasvuo aloitti kovan kuntoilun, jota toteutti Fight Club -konseptinsa näkyvimpänä hahmona. Itsensä rääkkääminen kiinnosti muitakin ja Fight Clubista kehittyi konsepti, josta ihmiset puhuivat ja jota halusivat kokeilla.

Otimme asiakkaista alastonkuvat ennen ja jälkeen.

Fight Clubiin linkittyy myös Sarasvuon tuolloin alkanut uusi parisuhde huippuhiihtäjä Virpi Kuitusen kanssa.

Kuitunen oli Sarasvuon mukaan aikuiselämäni suurin maanjäristys.

-Kävi niin, että kiinnostuin salaisesta tulesta, leikin sen kanssa ja lopulta tuli leikki kanssani. Edessä oli antautumisen, tilinteon ja elämäni muuttavan päätöksen hetki.

Jari näki Virpin telkkarissa ja sai pakkomielteen.

Nyt hän näki/kuuli Mariskan ja sai pakkomielteen.

Mariska on nero. Ajattelin, että jonain päivänä haluan paitsi jutella hänen työstään myös selvittää, millainen ihminen pystyy tällaisiin sanoituksiin, Sarasvuo perustelee kiinnostustaan.

Sarasvuo vaikuttui varmaan tästä Kukkurukuun lyriikasta?

Kukkurukuu

Kuule kuinka pihapuun

Kyyhkynen hiljaa laulaa

Kukkurukuu

Taivaalle on noussut kuu

Tuulikin huokaa

Kukkurukuu

No mutta siis, Virpi kuvailee rakkauttaan Jariin:

Sitähän rakkaus on, että arjessa osoittaa teoillaan ja käytöksellään, että kunnioittaa toista ja pitää häntä tärkeänä ja merkityksellisenä. Sen ei tarvitse olla mitään überhienoja kynttiläillallisia, vaan arjessa rakastamista. Syvyyttä, luottamusta, kunnioitusta.

Jari on puhunut hyvin vähän järisyttävästä rakkaudestaan Virpiin. Ellei lasketa tätä, kun

Jari pomppi sohvalla kuten Tom Cruise:

https://www.seiska.fi/Kotimaa/Jari-Sarasvuo-hammensi-tv-haastattelussa-…

Mariska taasen on ihmeellinen, häikäisevä, huikea, tosin Jari ei jaksa aina vastailla, kun Mariska tarvitsee häntä, mutta Mariska ymmärtää, että soitto tulee kun Jarilla on tarve.

Ei yhteydenpito voi olla velvollisuus toiselle. Ymmärrän sinua ja tiedän, että olet yhteydessä jos siihen on oikeasti tarve, Mariska lisää.

Klassinen alistuvan toisen naisen puhetta.

Vierailija
454/725 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto on määrätty yksiavioiseksi naisen ja lasten aseman turvaamiseksi ja sama juttu raamatussa että saa tehdä huorin. Mielestäni aika vanhanaikaista? Yleensä muiden parisuhteiden arvostelu jos niissä voidaan hyvin (esim. ei väkivaltaa eikä valehtelua) on ihan lapsellista. Yleensä nämä arvostelijat ja someen parisuhdeonneaan hehkuttavat eivät ole kuitenkaan onnellisia, miksi? Koska eivät nää kun tämän yhden parisuhdemallin missä ollaan puolison paras ystävä, tärkein tuki ja halutuin seksikumppani. Sitten kun se malli jostain pettää erotaan ja maataan psykiatrin sohvalla itkien tai ei erota pidetään katkerana suhteesta kynsin hampain kiinni.

Vierailija
455/725 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariska varmaan kuvitteli olevansa kuin Marilyn Monroe, kun hän lauloi John F Kennedylle tämän istuessa vaimonsa vierellä. Nuista molemmista näkee, että kuvittelevat olevansa jotenkin parempaa väkeä, vaikka näyttävät ihan juopoilta...

Vierailija
456/725 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäilin haastiksen läpi ja täytyy sanoa, että ihan oikeastiko joku maksaa tuolle sarasvuolle koulutuksien vetämisestä? Herrasiunaa mitä zontaa nuo sen jutut.

Ihan samanlaista oli kun petti avoaan Virpin kanssa, silloin Virpi oli Jumalastasta seuraava, ylöspäin.

On tämä maailma outo, ihmiset tarvitsivat oikeaa työelämäkoulutusta sitä antamaantioataan tuommoiset ääliöt.

Mariskan musiikki on humppasontaa, minkä toki kaikki tietävätkin.

Ei minulla muuta.

Vierailija
457/725 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mania taas laukalla, ihmeen kauan on tasapaino pysynytkin.

😂

Vierailija
458/725 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosta haastiksesta näkee kyllä, että Mariska on Sarasvuolle vaan käyttöesine. Mariskalla on jotain pahoja kiintymyssuhdetraumoja, kun kiintyy varattuihin miehiin.

Turvallista sitoutua heihin kenties, kun pitävät löysässä hirressä?

Ihme jos ei fiksuna naisena hokase tota kuviota

Fiksut naiset eivät roiku varattujen perässä. Tuommoisilla on aina muitakin ongelmia.

Vierailija
459/725 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariska on aiemmin "Vain elämää" jaksoissa osoittanut samaa latautunutta tunnemyrskyä myös Herra Ylppöä kohtaan. Olivat läheisiä ystäviä edelleen, kenties joskus enemmänkin ja tuli selkeä kuva, että myös Mariskan lapsi oli keskiössä heidän tunneilmaisuissaan ja keskinäisissä jutuissaan. Mariska kuin Ylppökin herkistyivät usein. Tunnelma oli erittäin latautunut ja sitä olisi suorastaan voinut leikata veitsellä. Edelleen kaikki oli erittäin salattua, keskinäistä. Mariska vaikuttaa mieskeräilijältä, pitää miehiä varpaillaan.

Vierailija
460/725 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et halunnut erota itse?

Minun ja puolisoni välillä on ihan yhtä paljon vetovoimaa ja ihana perhe mutta ehkä puolisoni on liian älykäs minulle ja pitää kuitenkin osittain eri asioita tärkeänä miksi hän ei ehkä ole kuitenkaan niin paljon sielunkumppani Mutta hänessä ei niin mitenkään ole niin paljon vikoja että eroaisin, ei ole tullut edes oikein mieleenkään. Monet kyllä pitävät minun miehestäni ja hänellä on ollut suhteita mitkä käsitelty. Ja en ole taloudellisesti riippuvainen hänestä kun joku sen kohta keksii.

Ja hyvin todennäköisesti kuitenkin pitkässä juoksussa myös tästä toisesta henkilöstä paljastuisi arjessa jotain ei niin täydellistä ja sen takia en todella myllää elämääni. Pointti ei ole minun elämäni vaan se että platoninen ystävyys on tosi tosi harvinaista ja jutussa kerrottujen asioiden pohjalta Jarin ja Mariskan suhde ei voi olla täysin platoninen, ajateltu ainakin on vaikka mitä. Mutta jos se kaikille ok niin mikäs siinä, lehtihaastattelun antaminen aiheesta on tässä se oudoin juttu.

Uskon että sinulle haastattelun antaminen tosiaan on se oudoin juttu. Pettämiseen sen sijaan suhtaudut rennosti ja olethan itsekin pettänyt miestäsi pitkässä suhteessa. 

Olen aika viehättävä nainen ja minulla olisi tuollaisia tilaisuuksia useita, mutta olen sen verran vanhanaikainen että valitsen etten mieti tuollaisia alkukantaisia tunteita jokaista koirasta kohtaan. Saisipa miehesi tietää sinusta.