Nyt on paha fiilis
Mun mies ei tue mua, vaikka tekisin kaikkeni. Jos puen kauniisti ja meikkaan, niin en kuule kaunista sanaa. Jos teen erityisen hyvää ruokaa kauniisti katettuna, mieheni istuu pöytään. Ei puhu sanaakaan kanssani. Syö ja sanoo kiitos.
Kommentit (16)
Olen AP. Petin tuota ukkoa jonkun kanssa, sain edes keskusteluseuraa.
Naisia saa sillä, että juttelee niiden kanssa ja haluaa niiden parasta. Ei pitäisi olla vaikeaa.
Pidän itseni kasassa, mutta tiedän, että heikommalta hajoaisi pää.
Ei ole kiva asua puhumattomana miehen kanssa, jolta en saa huomiota.
Vituttaa nähdä miehiä, jotka puhuu naisille, kehuu niitä ja halaa.
Oikeasti moni mies saa naisen pelkästään sillä, että puhuu. Moni nainen elää puhumattomassa parisuhteessa.
Mua ei edes kiinnosta istua Mersussa. Haluaisin miehen, joka rakastaisi mua itsenäni. Menen mielelläni vaikka imuroituun ja pestyyn Nissaniin.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei edes kiinnosta istua Mersussa. Haluaisin miehen, joka rakastaisi mua itsenäni. Menen mielelläni vaikka imuroituun ja pestyyn Nissaniin.
Jos olet AP - eroa
Kyse ei ole rahasta. Sitä on riittävästi. Nyt vaan on paha olla ja haluaisin kerrankin tukea, jota en ole ikinä saanut.
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole rahasta. Sitä on riittävästi. Nyt vaan on paha olla ja haluaisin kerrankin tukea, jota en ole ikinä saanut.
Mulla on rahaa riittävästi. En ole miljönääri, enkä rikas, mutta puutetta ei ole. Miksen voisi saada miestä, joka edes vähän kehuisi? En usko olevani huonoimmasta päästä.
Haluaisin oikeasti miehen, joka tukisi mua ja yrittäisi edes auttaa.
Noille miehille on ihan oikein, että kulkee ferkkateissa meikkaamattomana. Jos ei kerran kiinnosta niin ei sitten.
Kauneimmat naiset saa miehet, jotka muistaa aina huomioida ja kehua.
Olen AP. En pysty ymmärtämään, miksen saa koskaan kehuja mieheltäni. Sitä haluaisin.
Kaikki muut kehuu työläitä kakkujani ja hyviä ruokiani. Muut miehet kehuu jopa ulkonäköäni. Olen kuulemma kuin veistos.
Vierailija kirjoitti:
Olen AP. Petin tuota ukkoa jonkun kanssa, sain edes keskusteluseuraa.
Petin siksi, koska halusin jonkun edes joskus kehuvan.
Pettämisessä harvemmin on kyse seksistä, vaan muista tarpeista. Ei ole muistettu kehua ja paijata tarpeeksi tai kertoa, miten ihana toinen on.
Nyt on pahempi juttu kyseessä.