Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vertaistukiketju aknesta/psoriasiksesta/ruususta jne ihosairauksista kärsiville!

Vierailija
15.07.2022 |

Itselläni keskivaikea psoriasis vuodesta 2011. Käytän mm. ACOn psoriasisvoidetta aamuin illoin. Tämä on ihan pskaa. Kasvoissa myös kutisevia ja punoittavia läiskiä, ja olen nainen, eikä niiden takia meikkaaminenkaan onnistu :(

Tämä on rakkaudella tehty ketju kaikille ihosairauksista kärsiville. <3

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain ruusun alun kyljestä pois hankaamalla raakasti näppyläkohtaa ihan rikki siis pesemällä käsidesillä ja jättämällä sitä desiä ko. kohtaan. 3pvässä lähti.

Ajattelin että jos kerran tuolla litkulla ehkäistään koronaa ja viruksia niin  virushan kyljessä on että eikun poikkeen. Ja lähti!

Ruusu ei ole virustauti, vaan bakteeri-infektio.

Sukulaisellani on ruusu jalassa, alkuvaihessa näki näkyjä. Viikko antibioottia tiputuksessa sairaalassa ja kaksi viikkoa tabletteina kotona.

Vierailija
22/29 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia ette ota isotretionolikuuria, joka auttaa?

Olen ottanut, auttaa jonkun aikaa, sitten taas ruusufinni palaa. Kova kuuri, en halua rassata enempää maksaa enkä suolistoa. Maksa-arvot kiikkuu edelleen ylärajoilla ja suoleen iski koliitti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruusufinni/rosacea on eri vaiva kuin ruusu

Vierailija
24/29 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia ette ota isotretionolikuuria, joka auttaa?

Auttaa akneen, ei muuhun. Ja sivuvaikutukset KAMALAT (nim. oma kokemus).

Mutta otin, viimeisenä keinona ja sen jälkeen kun lapset oli hankittu. Lääke aiheuttaa sikiöille epämuodostumia tms. Ei siis mikään helppo nappi se.

Vierailija
25/29 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene sille ihotautien erikoislääkärille, mieluiten sellaiselle joka on tutkija ja kouluttaja ja jätä ne naistenlehtien neuvot vähemmälle. Siinä on joka tautiin pätevä neuvo.Ei siihen tarvitse kuin yhden ihmisen joka tietää mitä se on tekemässä.

Hevon vatut. Joskus ei auta kuin aika.

Toki lääkealan parhaista rohdoista on hyötyä, mutta taas: oikeasti joka ikinen pahoista iho-ongelmista kärsivä on käynyt erikoisläärillä.

Vierailija
26/29 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tämän nuoren rallikuskin kasvot ovat kuin vedellä pestyt sen jälkeen kun sai rahakkaat sopimukset ja muutti Monakoon.  Mitä lie tehty, olisi kiinnostavaa tietää, mutta asia on tietenkin henkilökohtainen.

Vierailija
27/29 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläpito poistakaa tällainen haukkumaketju!

Vierailija
28/29 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan niitä ääliöiden vinkkejä alkoi tippua tähänkin ketjuun, vaikka nimenomaan todettiin, ettei niitä kaivata. Montako kuuria kuvittelette, että ihminen voi vetää ilman että se alkaa vaikuttaa muuhunkin terveyteen? Eivätkä kaikki ihotautilääkärit todellakaan tiedä mikä on mitäkin. Teillä neuvojilla ei ole aavistustakaan mitä me iho-ongelmaiset oltaisi valmiita tekemään, jos jokin ihan oikeasti toisi pysyvän avun. Itse olen käyttänyt varmasti tuhansia naamaani tähän mennessä, eikä mikään kuuri tai voide ole tuonut kuin korkeintaan hetkellisen avun. Jos jollakulla olisi antaa satavarma parannuskeino juuri nyt, iskisin käteen vaikka kymppitonnin puhtaana, niin hirveää tällaisen kanssa on elää. Joten suuta soukeammalle, kiitos.

Vierailija
29/29 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan niitä ääliöiden vinkkejä alkoi tippua tähänkin ketjuun, vaikka nimenomaan todettiin, ettei niitä kaivata. Montako kuuria kuvittelette, että ihminen voi vetää ilman että se alkaa vaikuttaa muuhunkin terveyteen? Eivätkä kaikki ihotautilääkärit todellakaan tiedä mikä on mitäkin. Teillä neuvojilla ei ole aavistustakaan mitä me iho-ongelmaiset oltaisi valmiita tekemään, jos jokin ihan oikeasti toisi pysyvän avun. Itse olen käyttänyt varmasti tuhansia naamaani tähän mennessä, eikä mikään kuuri tai voide ole tuonut kuin korkeintaan hetkellisen avun. Jos jollakulla olisi antaa satavarma parannuskeino juuri nyt, iskisin käteen vaikka kymppitonnin puhtaana, niin hirveää tällaisen kanssa on elää. Joten suuta soukeammalle, kiitos.

Se on just näin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi