Vertaistukiketju aknesta/psoriasiksesta/ruususta jne ihosairauksista kärsiville!
Itselläni keskivaikea psoriasis vuodesta 2011. Käytän mm. ACOn psoriasisvoidetta aamuin illoin. Tämä on ihan pskaa. Kasvoissa myös kutisevia ja punoittavia läiskiä, ja olen nainen, eikä niiden takia meikkaaminenkaan onnistu :(
Tämä on rakkaudella tehty ketju kaikille ihosairauksista kärsiville. <3
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia ette ota isotretionolikuuria, joka auttaa?
Olen ottanut, auttaa jonkun aikaa, sitten taas ruusufinni palaa. Kova kuuri, en halua rassata enempää maksaa enkä suolistoa. Maksa-arvot kiikkuu edelleen ylärajoilla ja suoleen iski koliitti
Ruusufinni/rosacea on eri vaiva kuin ruusu
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia ette ota isotretionolikuuria, joka auttaa?
Auttaa akneen, ei muuhun. Ja sivuvaikutukset KAMALAT (nim. oma kokemus).
Mutta otin, viimeisenä keinona ja sen jälkeen kun lapset oli hankittu. Lääke aiheuttaa sikiöille epämuodostumia tms. Ei siis mikään helppo nappi se.
Vierailija kirjoitti:
Mene sille ihotautien erikoislääkärille, mieluiten sellaiselle joka on tutkija ja kouluttaja ja jätä ne naistenlehtien neuvot vähemmälle. Siinä on joka tautiin pätevä neuvo.Ei siihen tarvitse kuin yhden ihmisen joka tietää mitä se on tekemässä.
Hevon vatut. Joskus ei auta kuin aika.
Toki lääkealan parhaista rohdoista on hyötyä, mutta taas: oikeasti joka ikinen pahoista iho-ongelmista kärsivä on käynyt erikoisläärillä.
Ainakin tämän nuoren rallikuskin kasvot ovat kuin vedellä pestyt sen jälkeen kun sai rahakkaat sopimukset ja muutti Monakoon. Mitä lie tehty, olisi kiinnostavaa tietää, mutta asia on tietenkin henkilökohtainen.
Ylläpito poistakaa tällainen haukkumaketju!
Johan niitä ääliöiden vinkkejä alkoi tippua tähänkin ketjuun, vaikka nimenomaan todettiin, ettei niitä kaivata. Montako kuuria kuvittelette, että ihminen voi vetää ilman että se alkaa vaikuttaa muuhunkin terveyteen? Eivätkä kaikki ihotautilääkärit todellakaan tiedä mikä on mitäkin. Teillä neuvojilla ei ole aavistustakaan mitä me iho-ongelmaiset oltaisi valmiita tekemään, jos jokin ihan oikeasti toisi pysyvän avun. Itse olen käyttänyt varmasti tuhansia naamaani tähän mennessä, eikä mikään kuuri tai voide ole tuonut kuin korkeintaan hetkellisen avun. Jos jollakulla olisi antaa satavarma parannuskeino juuri nyt, iskisin käteen vaikka kymppitonnin puhtaana, niin hirveää tällaisen kanssa on elää. Joten suuta soukeammalle, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Johan niitä ääliöiden vinkkejä alkoi tippua tähänkin ketjuun, vaikka nimenomaan todettiin, ettei niitä kaivata. Montako kuuria kuvittelette, että ihminen voi vetää ilman että se alkaa vaikuttaa muuhunkin terveyteen? Eivätkä kaikki ihotautilääkärit todellakaan tiedä mikä on mitäkin. Teillä neuvojilla ei ole aavistustakaan mitä me iho-ongelmaiset oltaisi valmiita tekemään, jos jokin ihan oikeasti toisi pysyvän avun. Itse olen käyttänyt varmasti tuhansia naamaani tähän mennessä, eikä mikään kuuri tai voide ole tuonut kuin korkeintaan hetkellisen avun. Jos jollakulla olisi antaa satavarma parannuskeino juuri nyt, iskisin käteen vaikka kymppitonnin puhtaana, niin hirveää tällaisen kanssa on elää. Joten suuta soukeammalle, kiitos.
Se on just näin
Sukulaisellani on ruusu jalassa, alkuvaihessa näki näkyjä. Viikko antibioottia tiputuksessa sairaalassa ja kaksi viikkoa tabletteina kotona.