Inhoan K-kaupan mainoksia, varsinkin
tätä naista joka esiintyy näissä mainoksissa. Kasvot ovat sen näköiset että joku kromosomi puuttuu, vähän sellainen tyhmän oloinen. Vaihdan kanavaa välittömästi kun tuo nauta alkaa aukoa suutaan.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Upeita mainoksia ja hauska mainoskasvo! Kivoimmat kassatkin löytyy meidän perheen K-Supermarketista. Kyllä se K-kauppias osaa!
Riippuu täysin kaupasta. Jotkut ovat parempia kuin toiset.
Vierailija kirjoitti:
Monen miehen unelma tuo mainoksen nainen 👍 Naiset varmaan kateuttaan moittii? 🤔
Juuri näin! 🤭
Vierailija kirjoitti:
K-kauppojen tarjousmainokissa on vaan makeisia ja limuja ym. epäterveellistä.
ja hyllyissä ylihinnoiteltuja vanhentuneita tuotteita.
Minustakin nuo mainokset on ärsyttäviä. Ei se tosin vaikuta mitenkään siihen että käynkö kyseisessä kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin joku joka ei yleistä. Nimenomaan joidenkin. Ei kaikkien. Mun unelmanainen hän ei ole. M43
Lidlissä on tunnelmaa. Lidlissä matka katkeaaa. Ja kassaa vaihdetaan :D
Vierailija kirjoitti:
Wow, eli mainos toimi :) . Huomasit sen, muistit sen ja vielä jaoit nettiin :)
Eikö mainoksen pitäisi houkutella asiakkaaksi, eikä päinvastoin. Minä muistan monta ärsyttävää mainosta, jotka ovat saaneet minut joko asioimaan muualla tai valikoimaan kilpailijan tuotteen.
Tästä ei nyt selviä, ketä kaikki kommentoijat oikein solvaavat, mutta mitä Mallaan tulee, niin ihan huippumimmi, ne saa hypätä pöydälle jotka ovat parempia, Eipä ole pöydällä tungosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin joku joka ei yleistä. Nimenomaan joidenkin. Ei kaikkien. Mun unelmanainen hän ei ole. M43
Tarkennan vielä että hän ei ole yhtään mun makuuni. Makuasioitahan nämä ovat samalla tavalla kuin minkä tahansa muun asian suhteen.
Lidl fani kirjoitti:
Lidlissä on tunnelmaa. Lidlissä matka katkeaaa. Ja kassaa vaihdetaan :D
Tarkoititko jonotetaan?
Lidlin mainokset on 100 kertaa ärsyttävämpiä! Paitsi oliko viime kesänä vai milloin se Macarenan säveleen tehty mainosbiisi, se oli hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Tästä ei nyt selviä, ketä kaikki kommentoijat oikein solvaavat, mutta mitä Mallaan tulee, niin ihan huippumimmi, ne saa hypätä pöydälle jotka ovat parempia, Eipä ole pöydällä tungosta.
Makuasioita täysin. Mun maun mulaan jos naisia hyppii pöydälle niin pöydällä on tungosta. T: mies
Vierailija kirjoitti:
Lidlin mainokset on 100 kertaa ärsyttävämpiä! Paitsi oliko viime kesänä vai milloin se Macarenan säveleen tehty mainosbiisi, se oli hyvä!
Hintasaurus oli söpö ja hauska. Radiomainoskin. Hintasaurus ei ylettynyt korkeimmalle hyllylle ja melkoinen ryminä kuului.
Mä oon luullu että se on haloo helsingin elli.
Liian kallis kauppa. Ihan sama miten mainostavat.
Ääni on tosiaan hirveä. Ei vain se tekoreippaus vaan varsinkin se kimitys. Laki pitäisi kieltää tuollaiset kimittäjät mainoksissa. Ärsyttää kun joka paikassa on radio auki ja on pakko kuunnelle monta kertaa tunnissa tuota kimittäjää. Päätä alkaa särkeä ja pistää vihaksi koko naikkonen.
No K-ryhmä meni jo kyllä muutenkin boikottiin kun alkoi suosia koiranomistaja-asiakkaita. Eikö ne hölmöt tajua, että kaikki tuo valtava määrä koiria on vain 20 %:ssa kotitalouksia ja 80 % on siistejä ja sivistyneitä ihmisiä, jotka eivät halua tehdä ostoksiaan koirankarjojen ja hilseen keskellä. Ei edes rautanauloja.
Inhoan kaikkia mainoksia. Yhtäkään mainosta en katso enkä kuuntele.