Voi hitto tuota ylipirteää Vitaproo mainosta
Kommentit (20)
ei sentään enää ole nuuskat huulessa äijä
Tämän hetken kammottavan mainos, ikinä en osta heiltä enää. Vuosia sitten koettu, ei mitään vaikutusta.
Kyseinenhumpuukituote on todettu haitalliseksi. Siitä oli juttua joskus, en enää muista missä lehdessä.
Kai joku sitä tilaa, noin loistavaa tuotetta ei vaan saa apteekista tai reseptillä!
Myykö se niin huonosti, että pitää kehottaa tuplaamaan annoksen, jotta sais myyntiä sitä kautta lisää, kun vakiokäyttäjät napsii paketin nopeammin ja tilaavat useammin lisää?
Expressen: Vitaepro-mainoksista nousi kohu Ruotsissa: Terveysväitteitä ei tue mikään, moni saanut sivuvaikutuksia
Vitaepron mainonnasta on noussut kohu Ruotsissa. Expressenin raportin mukaan tuotetta valmistava Vitaelab ei voi osoittaa yhtäkään tieteellistä tutkimusta pilleriväitteiden tueksi.
Lisäravinne Vitaepron mainonnasta on noussut kohu Ruotsissa. Vitaepro-tuotteita mainostetaan myös Suomessa.
Useissa Vitaepron mainoksissa on Ruotsissa esiintynyt julkimoita, jotka vannovat tuotteen nimeen. Mainoksissa on muun muassa väitetty, että tuote tekee terveeksi, ketteräksi ja parantaa nivelterveyttä.
Tuotteiden taustalla on Expressenin mukaan norjalainen multimiljonääri. Mainoksissa esiintyneille henkilöille on maksettu esiintymisistä; jopa niin sanottujen "tavisten" tuotetodistuksista maksetaan. He saavat myös ilmaisia tuotteita.
Taasko tästä paskasta mainoksesta PITÄÄ JAUHAA???!!!
Pikkasen enemmän aivotoimintaa tänne palstalle, avohoidokit!!
Minua lähinnä mainos sinänsä kinostaa hauska tansiva porukka. Itse tuote en usko.Saman ominaisuden saa ja halvemaalla: Glucosamin!Äyriäis allergiani takia löytyy tuote kasvisperäisenäkin. Itse kyseinen tuote syönyt povien nivelrikkoon . Lääkäri suositteli 8 vuotta sitten jo sitä. Alussa ostin kalliina apteekista,kun oli 1v.resepti siihen.Nyt 7 vuotta ostanut ihan ruokakaupasta ja toimii minulla.
Onneksi olen sen verran nuori ja energinen ilmankin vitaeproota, joten ei tarvitse käyttää tuollaisia humpuukituotteita.
Kukahan mainostoimiston tunari nimen on keksinyt. Sehän on VitaePro, ei Vitapro.
V..n aivokäävät. Hankkikaan elämä!
Aloittaja on 150 kilonen tonnikeiju, joka vihaa kauniita ja terveitä ihmisiä
Yhtä pöljää kamaa on T-Max testosteronivalmiste.
Jotain mitälie puunkuoriuutetta ja gingsengiä.
Lääkäriltä saat aitoa testoa, vaikka esim sustanonia, maksaa alle kymmenen euroa.
Siis paljon halvemmalla kuin nuo postimyyntipillerit.
Kyllä.