Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tämä johtuu

15.07.2022 |

Olen usein omissa mailmoissa. Ajatukset poikkouilee ihan kokojan ja on kuin olisi 100 eri telkkarikanavaa päällä 24/7. Näprään tai hwiluttelen huomaamatta/pakonomaisesti. Teen paljon huolimattomuusvirheitä tehtävissä, matikka ja kielet olleet erityisen vaikeita aina. Unohdan paljon asioita, usein juurikin ne tärkeimmät. Mun on aika vaikee suunnitella missä järjestyksessä hoidan asiat, mutta jos en tee miljoonia eri listoja ja aikatauluta elämääni ei tulisi yhtään mitään. Lisäksi esimerkiksi kuulemma puhun joskus todella nopeasti ja paljon. Tunneilla keksittyminen on aika haastavaa. Varsinkin opetuksen seuraaminen ja kärryillä pysyminen. Opettajat aina syyllistää häiriköksi, ja olen usein saanut häiriökäytös merkintöjä. Olen tyttö ja olen toisen asteen opinnoissa. Mistä nämä asiat voisivat johtua?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla joku lääkitys? Missä voisi olla sivuvaikutuksia?

22/28 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla joku lääkitys? Missä voisi olla sivuvaikutuksia?

Ei oo, oon ihan perus terve enkä syö lääkkeitä. Nukun hyvin ja syön terveellisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/28 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oireet ovat samanlaisia olin sitten koulussa, kotona tai harrastuksissa. Olen kysynyt kavereilta ja ovat ihan kysymättä huomautelleen ongelmistani.

Vierailija
24/28 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tuo vatvominen! Tyhmää täältä etsiä apua .

25/28 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta tuo vatvominen! Tyhmää täältä etsiä apua .

Miksi täältä ei mula voisi saada tietoa? Eikö täällä suurin osa ole aikuisia, ja jopa ehkä hyvällä tuurillla edes joku tietää näistä asioista?

26/28 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvä homma. Olet nuori. Tuo on aivan normaalia ettei jaksa keskittyä.

Joo olishan se ihan normaalia joskus satunnaisesti mutta ei jatkuvasti ja haittaavasti...

27/28 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumimörkö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvä homma. Olet nuori. Tuo on aivan normaalia ettei jaksa keskittyä.

Joo olishan se ihan normaalia joskus satunnaisesti mutta ei jatkuvasti ja haittaavasti...

Vai mitämieltä te muut olette olenko vain ibiootti vai voiko johtua jostain muusta?

Vierailija
28/28 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olet hurja niin kokeile ruokavalio muutosta. Työkaverin autistinen poika rauhoittui huomattavasti kun äiti jätti pojan ruokavaliosta maidon, vehnän ja sokerin pois.

Sanottaan että sulisto on toiset aivot. Ja ruokavalion ja allergioiden/yliherkkyyksien vaikutuksesta aivotoimintaan tiedetään kovin vähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme