Hei kaikki Rydmanin puolustajat
Nyt häntä epäillään jo seksuaalirikoksesta. Yleensä ei savua ilman tulta. Miten meni niinkuin omasta mielestänne? Ajojahti edelleen?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Hän on syytön kunnes hänet on todettu syylliseksi. Olen mies, tummahko (1/4 romani), ja vasemmistolainen. En ymmärrä miksi oikeusvaltiosta pitäisi tinkiä. Jos käy tunteisiin, hae apua.
eikös hän ole Kokuumusedustaja, joten hyvinkin oikeella ?
Mutta sinällään tuo mistä syytetään on aina yhtä väärin, oli puoluekanta mikä tahansa.
Hei kaikki Rydmanin syyttäjät. Tutkitaan ennen kun julistetaan tuomio. Mistä voit olla varma että tämä nyt esiin tullut nainen ei valehtele syytöksiä kun aika hankala todistaa mitään 7 vuotta sitten tapahtuneesta tunteiden loukkauksesta
Rydman edustaa nimenomaan kokoomuksen kaikkein oikeistolaisinta siipeä.
Stalinin oikeudella vasemmisto tuomitsee. Hesari on vasemistolainen.
Sopiihan sitä epäillä. Esimerkiksi minua on epäilty alaikäisiin sekaantumisesta - täysin perusteetta kylläkin, kun tuttavapiirissä sattui olemaan tuommoiseksi paljastunut, jola sitten linnaan joutuikin. Eli: antaa nyt poliisin tutkia ennen kuin ruvetaan kokoamaan ratsastajia ja virittelemään hirttoköyttä.
Mä en ole hänen puolustaja, mutta en toisaalta myöskään lynkkaaja kuulopuheiden perusteella.
Tutkinta on edelleen vain kuulopuheisiin perustuva tutkinta. Samanlainen käynnistettäisiin jos minä sanoisin AP sinun kähminern minua. Sillä ei olisi merkitystä olisitko oikeasti kähminyt.
Mutta hyvä että asiat tutkitaan niin saadaan varmuus juttuihin ennen kun arvaillaan puoleen tai toiseen.
Totuus tulee varmasti ilmi.
Puhdasta canselointia. Kyllä kun tarpeeksi kannustetaan ja maksetaan joku hiekka pimppi voimaantuu ja kertoo jotain tarinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näille misogyyneille on aivan sama vaikka olisi joukkora"iskannut kymmeniä naisia. Hän on oikeistolainen, valkoihoinen mies.
Pieni tarkennus. Hän on äärioikeistolainen, rasistinen, valkoihoinen. metrin mittanen pikkutyttöjen vikittelijä. Mies liitteen käyttäminen hänen kohdallaan loukkaa ihan oikeita miehiä.
M45
Mitä pikkutyttöjä? Mistä lähtien yli 16v on ollut pikkutyttö? Ja tyyppi itse oli jotain 20 vähän päälle.
Toivottavasti Suomen poliisi saa totuuden puristettua irti... mielenkiintoista nähdä kuka valehtelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näille misogyyneille on aivan sama vaikka olisi joukkora"iskannut kymmeniä naisia. Hän on oikeistolainen, valkoihoinen mies.
Pieni tarkennus. Hän on äärioikeistolainen, rasistinen, valkoihoinen. metrin mittanen pikkutyttöjen vikittelijä. Mies liitteen käyttäminen hänen kohdallaan loukkaa ihan oikeita miehiä.
M45
Mitä pikkutyttöjä? Mistä lähtien yli 16v on ollut pikkutyttö? Ja tyyppi itse oli jotain 20 vähän päälle.
Kuulostaa heti paljon paremmalta...
En sano muuta kuin että Rydmannin jutut on kamalia. Piste.
Eikös nyt voitais olla hiljaa tästä jutusta. Hän on sentään kansanedustaja.
Sitä on paljon muutakin mistä voi kirjoittella, vaikka Suomen kesästä.
Vierailija kirjoitti:
Kuten Johnny Depp, totuus voitti lopulta. Naisten uhriutuminen on niin yleistä ettei sitä voi ottaa enää vakavasti ennen oikeuden päätöstä.
Vai että uhriutuminen. Olet varmaankin mies, jos et tajua mitä kaikkea naiset ovat joutuneet miesten taholta kokemaan. Onneksi näistä uskalletaan nykyään puhua vähän enemmän eikä lakaista vain maton alle.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Jos kyseessä olisi vasemmistolainen, puhumattakaan vielä että tummempihipiäinen mies, mistään ajojahdista ei vouhkattaisi, vaan naisten kertomuksiin uskottaisiin aukottomasti, ja lynk kausjoukot teroittelisivat jo talikoitaan. Näin se vaan menee ja on aina mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Tässä pitäisi nyt esittää kysymys Que bono eli kuka hyötyy? Mitkä motiivit nimenomaan näiden Rydmanin kaapissa olevien luurankojen paljastamiseen loppujen lopuksi mahtavat olla? Kuvitteletteko, ettei yksikään toinen poliitikko Suomessa ole syyllistynyt mihinkään vastaavaan?
Jälleen kerran perslogiikka on lyömätön. Kun jkoku muu on tehnyt rikoksen, niin kaikki muutkin saa tehdä. Eihän se mikään ihme, että persusita valtaosa on rikollisia, kun ajatusmaailma on tuollainen.
Persutrollit uliśee tyttöjen palstalla kun oma valta-asema murenee.
Vierailija kirjoitti:
Hei kaikki Rydmanin syyttäjät. Tutkitaan ennen kun julistetaan tuomio. Mistä voit olla varma että tämä nyt esiin tullut nainen ei valehtele syytöksiä kun aika hankala todistaa mitään 7 vuotta sitten tapahtuneesta tunteiden loukkauksesta
Kyllä ihminen muistaa vaikka 40 vuotta vanhan seksuaalisen ahdistelun tai loukkauksen. Ja selvästi.
Tuo on aika tyypillistä seksuaalirikoksissa, että tapahtuneesta pysytään puhumaan vasta vuosia myöhemmin. T. Rikosuhrityötä tekevä