Mitä lahjaksi 60-vuotiaalle naiselle?
Kommentit (72)
Lahjakortti ja kukkakimppu. Lahjakortti kiinnostusten mukaan esim. Kirjakauppaan, puutarhaliikkeeseen, hierojalle, kampaajalle, urheilukauppaan tai ravintolaan... Lippu.fi:n lahjakortti on myös kiva, kun sillä pääsee moneen paikkaan ja on aineeton.
Olen 59-vuotias nainen, eli seuraavana onkin vuorossa 60-vuotissynttärit. Haluaisin mikroskoopin. Myös tuollainen PYNQ-lauta (http://www.pynq.io/board.html) kävisi.
Jos juo niin joku kalliimpi pullo. Kukkasia tietysti. Kakku voisi olla kiva. Tai vie baariin tai risteilylle ja tarjoat illan.
Vierailija kirjoitti:
Olen 59-vuotias nainen, eli seuraavana onkin vuorossa 60-vuotissynttärit. Haluaisin mikroskoopin. Myös tuollainen PYNQ-lauta (http://www.pynq.io/board.html) kävisi.
jos harrastat tuollaisia, olet varmasti riittävän miehekäs kykenemään hankkimaan ne itse, etkä naismaisen avuttomasti odota, että joku muu hankki ne sinulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hautapaikka on hyvä lahja. Tietää sitten, että sekin on jo hoidossa.
tietääkö tuon ikäinen enää mitään kun on noita muistisairauksia
Toivottavasti, kun lähes kaikilla tuon ikäisillä on vielä monia vuosia työuraakin jäljellä.
Se riippuu siitä, mistä ihminen on kiinnostunut tai mitä harrastaa. Jos tykkää lukea niin lahjakortti kirjakauppaan. Mikäli ihan hyvintoimeentuleva nainen niin ei mitään turhaa tavaraa tms. Esim. kaunis kukkakimppu ja kortti, lahjakortti esim. jalkahoitoon, kampaamoon tms. Tai lahjakortti johonkin kauppaan. Tai viedä ulos syömään.
Jos tiedän henkilöstä vain sukupuolen ja iän, en todellakaan osaa antaa neuvoja, mitä hänelle voisi ostaa lahjaksi.
Esim. varakkuustaso olisi hyvä tietää.
Tosi köyhälle lahjakortti ruokakauppaan on toimivampi kuin mikään hemmottelulahjakortti tai design esine.
Rikkaalle/hyvätuloiselle taas lahjakortit ovat lähinnä v*ttuilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos harrastat tuollaisia, olet varmasti riittävän miehekäs kykenemään hankkimaan ne itse, etkä naismaisen avuttomasti odota, että joku muu hankki ne sinulle
Ja sä kykenet olemaan varmasti inhimillisempi ja lopettamaan turhan vittuilun. ohistelija
Minä toivon saavani Dremelin Työstöjyrsin lisälaitteen ja lehtisahan. Täytän seuraavaksi 60.
En usko, että moni muu haluaisi samaa.
Ei kukkia, ei alkoholia, ei risteilyjä eikä mitään ilmapallolentoja.
Mä täytin keväällä 60v ja sain lipun provinssirockiin.
Poika oli ostanut itselleen pari vuotta sitten, mutta koronan vuoksi ei ollut pidetty festareita ja antoi omansa nyt mulle.
Voi vitsit että tykkäsin lahjasta.
Oon intohimoinen festareilla kävijä👍💫💥💃
Tuossa iässä on kerääntynyt jo niin paljon tavaraa, että ihan turha antaa lisä. Joku lahjakortti jalkahoitoon, kampaajalle, kylpylään tms.
Ei kannata ostaa lahjakorttia mihinkään palveluun, vaan isoon kauppaan.
Kaikki eivät käy hieronnoissa, kasvohoidoissa tmv palveluissa, joten menee hukkaan.
Jonkin ison firman lahjakortti, niin voi valita ostaako ruokaa, vaatteita vai kirjoja.
Vierailija kirjoitti:
Hautapaikka on hyvä lahja. Tietää sitten, että sekin on jo hoidossa.
Itse olen 57M, ei ole tarkoitus vielä kuolla viellä pitkään aikaa, I`ll die another day. Matka Costa del Solille, eli Malagaan, vaikka Tampereelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyttiin, mitä voisi antaa lahjaksi. Vastasin siihen. Vielä minulla ei noita ole, mutta ehkä jonakin päivänä hankin ihan itse, jos lahjaksi tuleekin se hieronta tms. mitä täällä ehdotellaan.
Olen 58.
En halua mitään lahjakortteja. Mieluummin jotain kivoja lahjoja.
Täytin vuosi sitten 60. Sain mieheltäni ja 12 vuotiaalta pojaltani lahjaksi sup laudan. Voi että oli hyvä lahja. Toinen kesä kun suppailen.
Vierailija kirjoitti:
Minä toivon saavani Dremelin Työstöjyrsin lisälaitteen ja lehtisahan. Täytän seuraavaksi 60.
En usko, että moni muu haluaisi samaa.
Ei kukkia, ei alkoholia, ei risteilyjä eikä mitään ilmapallolentoja.
Itse asiassa minulla on aika lailla sama toive!
Muutenkin ihmetyttää nämä kyselyt "mitä lahjaksi sen-ja-sen ikäiselle tytölle/pojalle/miehelle/naiselle", kun eihän ikä ja sukupuoli yksistään sitä ratkaise, mikä kiinnostaa.
Ei mitään. Kukaan ei tarvitse krääsää. Vie vaikka syömään. Tai kasvohoitoon. Hierojalle tms.