Miten joku nainen voi haksahtaa seukkaamaan tämännäköisen miehen kanssa?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/656152dd-41ee-4c47-b8ed-10f829899093
Kyllähän tervejärkinen juoksisi ja lujaa pois.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Just tuollaisia naiset ovat. Kunnollinen normaalin näköinen mies ei voisi vähempää kiinnostaa. Sairas psykopaatti saa pillua ovista ja ikkunoista.
No niin, nyt loppui sitten palstan ulimiehen kuiva kausi, ja kohta pillua tulee ovista ja ikkunoista. Ota mallia.
P. S Nyt lopetatte úlinan siitä kun ette saa parisuhdetta kun pillunsaanti vaan kiinnostaa. Sitä saa myös rahalla, ja pllunsaanti ei ole mikään oikeus.
No ite oon viel rumempi ja koko aikuisikäni ollut parisuhteessa joten? Saattaapi tulla lapsukaiselle yllätyksenä että kaikki naiset ei oo niin pinnallisia 😄
Vierailija kirjoitti:
Kuvassapa ei näy kys miehen timmi kroppa ja sitten se jalkoväli..
Niin. Ei se hengenlähtö haittaa, kunhan mies on timmi ja hyvin ripustettu (engl. well hung).
Vierailija kirjoitti:
Just tuollaisia naiset ovat. Kunnollinen normaalin näköinen mies ei voisi vähempää kiinnostaa. Sairas psykopaatti saa pillua ovista ja ikkunoista.
Eli tärkeintä tuossa jutussa on se, että se saa pillua, ja sinä et? No enpä ihmettele, miksi sinäkään et saa. Naiset on sulle vaan pilluja, ja jos se tapwtaan, niin oma vika, ja tärkeintä on se pllunsaanti.
Ei jännää miestä haittaa, vaikka nainen ei hänen mukaansa haluaisikaan lähteä, sillä jos jännä mies haluaa naisen mukaansa, niin hän ottaa tämän mukaan vaikka voimakeinoja käyttäen.
Tommoinen miespuolinen A. Auer lookalike. Hyi.
: D on niitä pahemman näköisiäkin. Kun näille antaa pakit alkaa karjuminen "mä oon ruma , siksi jätät" ei mene kaalin että paitsi on ruma niin v..mainen luonne. Pahin tapaus jäi vielä stalkkaamaan , tepsi kun uhkasin lähettää siskolleen katkarapunsa kuvan : D D
Vierailija kirjoitti:
: D on niitä pahemman näköisiäkin. Kun näille antaa pakit alkaa karjuminen "mä oon ruma , siksi jätät" ei mene kaalin että paitsi on ruma niin v..mainen luonne. Pahin tapaus jäi vielä stalkkaamaan , tepsi kun uhkasin lähettää siskolleen katkarapunsa kuvan : D D
kukahan se teidän suhteen vauva ja hoitoa tarviseva olikaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tärkeintä tuossa jutussa on se, että se saa pillua, ja sinä et? No enpä ihmettele, miksi sinäkään et saa. Naiset on sulle vaan pilluja, ja jos se tapwtaan, niin oma vika, ja tärkeintä on se pllunsaanti.
Aha, eli pitäisi ryhtyä murhaajaksi joka etsii uhreja niin se pillunsaantikin ratkeaa siinä ohessa. Kunhan vaan ei suoraan etsi pilua niin naisia kiinnostaa..
Jos ei miehen taustoja lehtien kautta tietäisi, niin minulle tulisi mieleen lähinnä joku pikkukaupungin salimake passikuvassa. Ja pikkukaupungeissa vastaavan näköisiä mahtuu 15 tusinaan. Kaakkois-Suomessa ainakin, sieltä päin kun olen ja omin silmin asian todennut.
Onkohan Harri osallistunut palstan passikuva-ketjuun? Vai onkohan normistikin noin pelottavan näköinen.