Miten joku nainen voi haksahtaa seukkaamaan tämännäköisen miehen kanssa?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/656152dd-41ee-4c47-b8ed-10f829899093
Kyllähän tervejärkinen juoksisi ja lujaa pois.
Kommentit (32)
On se komeampi kuin minun exäni. Ei edes niin kuollut kalan katse kuin niillä.
Sehän on melkein kuin mun naama. Mulla ei kylläkään ole yhtään tuomiota.
Todella vastenmielisen näköinen äijä 🤮
Vierailija kirjoitti:
Todella vastenmielisen näköinen äijä 🤮
Näyttää ihan tossa ostarilla hengailevalta vakiojannulta. IIK
Tuohan on ns. passikuva, surkeimmasta päästä.
Todellisuudessa pitemmillä hiuksilla, hyvin pukeutuneena ja hymyilevänä, tuo mies varmasti seuraa tanssiravintloista, etenkin kun osaa käyttäytä imartelevasti ja hyvin.
Kuva vaikuttaa joltakin poliisiasemilla otetulta pidätys kuvalta.
No ihan tavalliselta näyttää. Siis jossain ihmismassassa ei osuisi silmiin.
Aina jälkeenpäin kaikki muka näkevät jo rikollisen ulkonäöstä, että ihan hirveä tyyppi. LOL.
Kuten joku jo sanoi, tuo mies ei normaalitilanteessa aiheuttaisi mitään negatiivisia tunteita ulkonäkönsä puolesta.
Olisi loppuelämänsä telkien takana Yhdysvalloissa. Ei kuulu tällaiset ihmiset yhteiskuntaan.
Kuvassapa ei näy kys miehen timmi kroppa ja sitten se jalkoväli..
Varmasti ihastuttava nallekarhu luonnossa.
Vierailija kirjoitti:
Aina jälkeenpäin kaikki muka näkevät jo rikollisen ulkonäöstä, että ihan hirveä tyyppi. LOL.
Kuten joku jo sanoi, tuo mies ei normaalitilanteessa aiheuttaisi mitään negatiivisia tunteita ulkonäkönsä puolesta.
Silmistä ja katseesta näkee, että ei ole päästään terve. Heti huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silmistä ja katseesta näkee, että ei ole päästään terve. Heti huomaa.
Passikuvissa kaikki näyttävät mielenvikaisilta psykopaateilta tai vähämielisiltä tolloilta. Älä nyt viitsi.
Tyhmän näköinen ihminen. Uhrinottajan näköinen.
Monilla ihmisillä on todella huono kyky lukea tietynlaista ulkoista psyykettä. Tuonkin äijän sieluttomista silmistä jo näkee, että on arvaamaton kaveri kyseessä.
Siis tuo on n i i n hirveän ja sekopään näköinen ukko, ettei mitään rajaa ja melkein naurattaisi tuo ulkonäkö jos ei olisi kyse niin vakavasta asiasta!