Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suuttuu työvuoroistani

Vierailija
15.07.2022 |

Olen tapaillut jonkin aikaa erästä miestä. Jo alussa sanoin, että teen vuorotöitä eli olen välillä iltoja ja viikonloppuja töissä.

Nyt uusimmille listoille minulla on paljon viikonlopputöitä. Sekä aamu-että iltavuoroja. Pahoittelin tätä miehelle ja sanoin kyllä, että pystyn tapaamaan kyllä aamuvuoron jälkeen tai ennen iltavuoroa. Nyt mies on jostain syystä suuttunut minulle, koska olen niin usein viikonloppuja töissä.

Miksi alkaa tapailemaan edes vuorotyöläistä, jos ei ymmärrä että toinen voi joutua tekemään viikonloppujakin?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heivaa typerys elämästäsi just heti välittömästi.

Vierailija
2/31 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla akka tekee kahta vuoroa. Se ei pysty tekemään mitään muuta kun töitä. Esim kaupassa käynti ennen 14.00 vuoroa on mahdotonta. Minusta elämä jää elämättä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin tuollaisen miehen!

Vierailija
4/31 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS

Vierailija
5/31 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha.

Vierailija
6/31 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittele itseäsi, kun tämä selvisi sinulle jo nyt eikä sitten kun olisi ollut yhteiset lapset ja yhteinen asuntolaina.

Vierailija
7/31 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ei oikeasti tajua, että vuorotyö tarkoittaa myös ilta- ja mahdollisesti yövuoroja, eikä itse voi valita, että en tee ollenkaan iltaa.

Ihanin oli joskus tällä palstalla. Vuorotyöläisen anoppi oli tullut jo ilta perheeseen kylään ja ollut suorastaan loukkaantunut, kun tämä vävy/miniä ei ollut kotona, vältteleekö anoppia? No ei, kun oli töissä. Tuon vierailun jälkeen anopille meni perille, että jotkut oikeasti ovat iltaisin töissä.

Vierailija
8/31 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pahoittelit työvuorojasi?

Vierailija
9/31 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et tee kokopäivätöitä normaalisti?

M32

Vierailija
10/31 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä suuttujamiehet poistetaan elämästä heti kun suuttumiskäytöstä alkaa ilmetä.

Tämä tiedoksi kaikille sukupuolille.

Vierailija
11/31 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovinistinainen ei ymmärrä miehen tarpeita. Häpeäisit töykeää käytöstäsi ja ottaisit lopputilin anteeksipyyntönä antautuisit nussittavaksi kaikille kaupungin yli 60v spurguille kunnes olisit raskaana spurgun siittämälle alffa lapselle.

Sanoiko AP olevansa nainen? Ei? Niin. Pidät siis turpasikii. Emme tiedä aloittajan sp, mutta tiedämme hänellä olevan love interest joka on mies. Muuta emme tiedä, eikä se meille kuulu, ellei ap itse nosta asiaa esiin.

Vierailija
12/31 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että huomasit nyt.. mä oon ollu miehen kans kohta kymmenen vuotta ja reilu kaks vuotta sitten menin töihin missä kahdessa vuorossa niin nyt katon joka toinen viikko mököttämistä

Vierailija
13/31 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exäki aina ihmetteli, miksi en voi vain toivoa vuoroja ja vaihdella siten, ettei tarvitse tehdä iltoja ja viikonloppuna. Kesälomatkin otin kuulema hänen kiusakseen eri aikaan, kuin hänellä on. Hän ei vain millään tajunnut, ettei 24/7 pyörivässä työssä voi sanella omia vuoroja ja lomia.

Vierailija
14/31 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ihmiset ei suutu noin tyhmistä asioista. Luultavammin häntä turhauttaa joku muu ja sinä luulet että suuttuu työvuoroista.

Mun mies on sellainen, että syö herneitä ja jättää kuoret lojumaan pöydälle. Kun sadannen kerran hermostun asiasta niin hän luulee että suutun siitä kun hän syö herneitä.

Vierailija
15/31 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas oli ymmärrystä, että joo teen 3 vuoroa ja viikonloppunakin, mutta se aiheutta suuttumista kun teen myös pyhät töitä. Jouluna ja juhannuksena kuuluu olla vapailla, eikä kukaan tee töitä sillon. Logiikka 10+

Vierailija
16/31 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla kyse jostain parikymppisestä pojasta. Se nyt vaan kuuluu joillain epäkypsyyteen. Jos jotain pos hakee niin taitaa tykätä sinusta ja seurastasi.

Vierailija
17/31 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissäkäymistä ei kenenkään tarvitse pahoitella eikä seurustelukumppanin töissäkäynnistä suututa.

Vierailija
18/31 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän voinee etsiä työttömän kumppanin, niin ei töissäkäynti ikävästi haittaa parisuhdetta.

Vierailija
19/31 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieslapset näkee vain sen minkä haluavat nähdä.

Maailman keskipisteen mielestä kaikki eri tahtiin pyörivät ovat rikollisia.

Vierailija
20/31 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sovinistinainen ei ymmärrä miehen tarpeita. Häpeäisit töykeää käytöstäsi ja ottaisit lopputilin anteeksipyyntönä antautuisit nussittavaksi kaikille kaupungin yli 60v spurguille kunnes olisit raskaana spurgun siittämälle alffa lapselle.

Sanoiko AP olevansa nainen? Ei? Niin. Pidät siis turpasikii. Emme tiedä aloittajan sp, mutta tiedämme hänellä olevan love interest joka on mies. Muuta emme tiedä, eikä se meille kuulu, ellei ap itse nosta asiaa esiin.

Sanoiko ap olevansa mies? Ei? Pidät siis ite ruma LÄSKI akka TURPAS KIINNI! Te sovinisti rumat akat ette välitä miesten tarpeista vaan mielummin haukutte muita palstalla ja levitätte MIESVIHAA! Sut pitäs ottaa vasten tahtoa ja pakottaa synnyttämään ruman äpärälapsen mitä joutuisit kattomaan loppuelämäs!

Pyydäpä nyt sitä äityliä vaihtamaan sulle vaippa, niin känkkäränkkä menee ohi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi