Aikakone: Minkähänlaista seksi oli 70-luvulla?
Tehtiinkö samoja juttuja kuin nykyään?
Saiko naiset ikinä orgasmeja?
Oliko seksiä enemmän parisuhteessa kuin nykyään?
Entä 80-luvulla?
Kommentit (137)
Kyllä se oli silloinkin aivan hillitöntä. Tosin ainakaan minun kanssani ei mitään turhanpäiväisiä imemisen lutkutuksia harrastettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi oli hiukan erilaista nykyaikaan verrattuna. Takaapäin ei voinut tietää varmaksi oliko kyseessä nainen vai mies.
Huoh. Nykyään se nyt vasta vaikeaa onkin ja 1970-luvulla ei vaihtoehtoja ollut kuin kaksi.
Hyväpyllyisia tyttöjä ja naisia koko stadi täynnä ja joku näyttää löytäneen vain muodottomia?? Mahdoitko itse elää ja naida ollenkaan 70-luvulla? Vai miesten perässäkö olitkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi oli hiukan erilaista nykyaikaan verrattuna. Takaapäin ei voinut tietää varmaksi oliko kyseessä nainen vai mies.
Huoh. Nykyään se nyt vasta vaikeaa onkin ja 1970-luvulla ei vaihtoehtoja ollut kuin kaksi.
Hyväpyllyisia tyttöjä ja naisia koko stadi täynnä ja joku näyttää löytäneen vain muodottomia?? Mahdoitko itse elää ja naida ollenkaan 70-luvulla? Vai miesten perässäkö olitkin.
Nyt ei ole tainnut vaari seurata enää aikaansa koko 2000-luvulla kun ei vaan tajunnut 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No on ja ei....pari kertaa viikossa rakastellaan, mutta mitään vaihtelua ei ikinä ole...vaikka kauniisti pyytelisikin...Laukeaa hän kyllä aika piankin yhdynnässä lämmitettynä ensin toki kielellä tai muuten."
Olisipa mulla tollanen noin ajattelevainen mies. Kateeksi käy vaimoasi, joka ei sitten ymmärrä hyvän päälle! Olen toki sinkku, että vuosien suhteista ei oo kokemusta, mutta kyllä ottaisin ehdottamasi vaihtelut heti vastaan! Mitäs ne sinulta olisivat?
Anni64
Odotan mielenkiinnolla myös nyt sitten ehdotuksiasi jotka ei vaimolle sovi/kelpaa! Onko ne niin ihmeellisiä? Vai mikä on? Voihan tosiaan kokeilla jotain toista yhdyntäkumppania 😊
Voi, kielellä tekeminen ja saaminen varsinkin tekis niin hyvää! Aikoihin en ole saanut sitä!!! Juurikin tais olla 70- luvulla kun sain kieltä ekan kerran, aivan kuin vahingossa. Taaksekko myös vai vaan pimppiin vaimosi saa kielikäsittelyä. Meillä vaan sitä tavallista päällä olemista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet suvaitsematon mikäli et mene sänkyyn jokaisen sukupuolen kanssa. Häpeä!!!
Setäni ainakin tuuppasi kaikkia 70-luvulla. Oli saunassa mökkinaapurimme, eli juopon pikkuserkkunsa, ja tämän tyttären kanssa. Setä 40, juoppo 50 ja juopon juoppo tytär 25. Kun juoppo meni uimaan, setä oli alkanut hommiin tyttären kanssa saunassa. Varattu mies, 3 lasta. Täyttä häkää oli liha litissyt, kun juoppo oli pyrkinyt takaisin saunaan.
Juoppo valitti myöhemmin asiasta isälle. Oli ketuttanut istua ulkona, kun mieli oli tehnyt ottaa lisää löylyä. Setä ei ollut moksiskaan panosta eikä valituksista. Kuuntelin ihmeissäni keskustelua.
Mietin tuota tapausta aina, kun näin juoppoa tytärtä, hän kun kävi toisinaan mökillämme. Lyhyehköt blondeeratut hiukset ja punaiset farkut. Voi olla, että isäkin yritti apajille.
Sellaista se oli. Kun olin lopulta 18, naista ei valitettavasti enää näkynyt mökkipaikkakunnallamme. Juoppo oli kuollut ja mökki myyty. Tytär häipyi johonkin pikkukaupunkiin.
On jotenkin hyvin outoa ajatella 70 luvun seksiä kun minun vanhemmat ovat sekstailleet silloin.
Äiti on sisarusparvensa vanhin, mutta sai heistä ensimmäisenä lapsen. Hän oli silloin 15 vuotias ja meni seuraavana vuonna naimisiin Kekkosen erikoisluvalla, käytännössä siksi että hänen vanhempansa pakottivat että naimisiin pitää mennä.
Siihen aikaan "ei ollut sinkkuäitejä". Tietenkin oli, mutta heitä karsastettiin ja hyljeksittiin, vaikka heillä olisi ollut poikaystävä, tai vaikka heidät olisi jätetty miehen paettua!
Äidin nuorin veli jopa rakensi heidän vanhempiensa kotitilan pihamaalle mökin minun äidille lahjaksi! Tarkempaa syytä en siihen tiedä että miksi hän antoi sen äidille lahjaksi, koska se oli hänen ammattikouluun myös sepäntyön ammattityönäyte tai vastaava. Nyt kun ajattelee, niin ilmeisesti hän näki sen kuinka huonosti raskaaksi tullutta äitiäni kohdeltiin kun hänet käytännössä pakotettiin naimisiin isäni kanssa ketä tietysti äiti kyllä rakasti.
Minulla on kuvia tuolta ajalta jossa on esimerkiksi täkki. Täkki on jotain sellaista jota tänä päivänä ei taida olla enää kellään. Nykyiset täkit ovat pehmeitä ja kevyitä ja ilmavia. Mutta muistan siinä kuvassa olleen täkin, joka oli kiiltävä, liukas ja painava ja siinä setissä oli samanlaiset, oudon keltaisen vihreään vivahtavat yhtä liukkaat ja painavat petauspatjat jotka tulivat samanväristen joustinpatjojen päälle. Ja se sänky, se oli metallikehikko joka oli maalattu valkoiseksi ja siinä oli messinkiset koristeet!
Googlasin ja löysin yhden kuvan siitä!
https://kuvat.huutokaupat.com/nYXAXbRCo0b_JWGD-xQcDRKBJNniz0qo-YXGVaTwl…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No on ja ei....pari kertaa viikossa rakastellaan, mutta mitään vaihtelua ei ikinä ole...vaikka kauniisti pyytelisikin...Laukeaa hän kyllä aika piankin yhdynnässä lämmitettynä ensin toki kielellä tai muuten."
Olisipa mulla tollanen noin ajattelevainen mies. Kateeksi käy vaimoasi, joka ei sitten ymmärrä hyvän päälle! Olen toki sinkku, että vuosien suhteista ei oo kokemusta, mutta kyllä ottaisin ehdottamasi vaihtelut heti vastaan! Mitäs ne sinulta olisivat?
Anni64
Odotan mielenkiinnolla myös nyt sitten ehdotuksiasi jotka ei vaimolle sovi/kelpaa! Onko ne niin ihmeellisiä? Vai mikä on? Voihan tosiaan kokeilla jotain toista yhdyntäkumppania 😊
Voi, kielellä tekeminen ja saaminen varsinkin tekis niin hyvää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anni64
Kommentoippas nyt. Sinä joka kaipasit vaimolta enemmän myöntymistä tylsyyden ja kieltojen sijaan! Pari kertsaa viikossa joo, mutta laati?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anni64
Odotan mielenkiinnolla myös nyt sitten ehdotuksiasi jotka ei vaimolle sovi/kelpaa! Onko ne niin ihmeellisiä? Vai mikä on? Voihan tosiaan kokeilla jotain toi
Kielihoitoa ja rintojen imemistä oli meillä 70-luvulla! Ilmeisesti sulla ja vaimollasi on sitä nytkin. Mitä muuta sitten haluai sit, johon vaimosi ei suostu? Miksei suostu? Onko sinut vartalonsa kanssa? Kerroit että se eka naisesi oli kaunis ja muodokas. Mites vaimosi? Miten näet hänet? Eri juttuja vois kokeilla vähitellen. Niin olen saanut puolisoni innostumaan aika lailla vaikka mistä
N63
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anni64
Odotan mielenkiinnolla myös nyt sitten ehdotuksiasi jotka ei vaimolle sovi/kelpaa! Onko ne niin ihmeellisi
Nämä ovat vaikeita asioita, herkkiäkin. Lähestyisin asento yms. ehdotuksia hellyyden kautta ja seksiehdotuksia muulloinkin kuin esim.aamulla. Vaikka mies on varmaankin silloin yleensä valmiuskunnossa! Minä esimerkiksi olen kiimaisin iltapäivällä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anni64
Odotan mielenkiinnolla myös nyt sitten ehdotuksiasi jo
Samoin minä! Argh!
Jo monta seuraajaa odottelee ehdotuksia, jotks vaimosi hylkää!!!
Jos olisin siis vaimosi ja suostuisin mihin vaan, niin mitä se olisi? Ehdota nyt sitten jotain, mitä olet pyytänyt omaltasi, etkä ole sitä saanut
Anna 60
Samaa tietoa odottelen täällä valmiina testaamaan vaikka yksinkin