Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon luullut että oon ihan ok ja hyvänkin näköinen

Vierailija
30.04.2024 |

Otin peilistä selfien ja voi luoja kun oon ruma

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on huono peili.  Osta parempi.

Vierailija
2/11 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä. Mä näin tänään itsestäni otetun valokuvan, joka sai hyvän vapputuuleni sammumaan. Voisin lyödä vetoa, ettet ole yhtä ruma kuin minä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvakulmilla ja valaistuksella tekee ihmeitä.

Vierailija
4/11 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä kiinnostais ymmärrätkö kuvaamisesta mitään vai otitko sellaisen passikuvatyylisen :D

Vierailija
5/11 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissivakoa kuvaan ni johan on

Vierailija
6/11 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä kiinnostais ymmärrätkö kuvaamisesta mitään vai otitko sellaisen passikuvatyylisen :D

Yritin ottaa kokovartalo kuvaa. Ja naama näyttää joka kuvassa likaiselta ja rupsahtaneelta

Ap

Vierailija
7/11 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin sitä tottuu omiin peileihin ja niiden näkymään. Sit kun käyn vaikka kampaajalla niin kauhistun naamaani.

Vierailija
8/11 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä rumennuin neljänkympin jälkeen kuin taikaiskusta. En enää kattele peileihin. 

Vierailija
9/11 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin sitä tottuu omiin peileihin ja niiden näkymään. Sit kun käyn vaikka kampaajalla niin kauhistun naamaani.

Jep, nuorena tykkäsin katella itteeni jopa kampaajalla mut nyt on vaan että mikä täti tuolla peilissä on. 

Vierailija
10/11 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mä rumennuin neljänkympin jälkeen kuin taikaiskusta. En enää kattele peileihin. 

Minulla se tapahtui sitten ilmeisesti jo paljon aiemmin. Näin itsestäni 27v otettuja sivuprofiilikuvia ja näytin ihan mummoltani. Ja siis normaalipainoinen olen ollut aina, järkyttävät vaan nuo alakasvot ja kaksoisleuka.

Vierailija
11/11 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin ruma ettei minulla ole ystäviä eikä ketään. Olen käytännössä elänyt yksin viimeiset 20 vuotta. Ei ole kukaan nainen edes halunnut jutella kanssani puolta minuuttia kauempaa koskaan. Ette oikeasti tiedä mitään rumuudesta ennen kun koette sen mitä minä olen kokenut kuten ettei minulla ole nais ystäviä ollut koskaan.

T: kiltti ja kunnollinen mies