Oon luullut että oon ihan ok ja hyvänkin näköinen
Otin peilistä selfien ja voi luoja kun oon ruma
Kommentit (11)
Älä välitä. Mä näin tänään itsestäni otetun valokuvan, joka sai hyvän vapputuuleni sammumaan. Voisin lyödä vetoa, ettet ole yhtä ruma kuin minä
Nyt kyllä kiinnostais ymmärrätkö kuvaamisesta mitään vai otitko sellaisen passikuvatyylisen :D
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä kiinnostais ymmärrätkö kuvaamisesta mitään vai otitko sellaisen passikuvatyylisen :D
Yritin ottaa kokovartalo kuvaa. Ja naama näyttää joka kuvassa likaiselta ja rupsahtaneelta
Ap
Jotenkin sitä tottuu omiin peileihin ja niiden näkymään. Sit kun käyn vaikka kampaajalla niin kauhistun naamaani.
Joo mä rumennuin neljänkympin jälkeen kuin taikaiskusta. En enää kattele peileihin.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin sitä tottuu omiin peileihin ja niiden näkymään. Sit kun käyn vaikka kampaajalla niin kauhistun naamaani.
Jep, nuorena tykkäsin katella itteeni jopa kampaajalla mut nyt on vaan että mikä täti tuolla peilissä on.
Vierailija kirjoitti:
Joo mä rumennuin neljänkympin jälkeen kuin taikaiskusta. En enää kattele peileihin.
Minulla se tapahtui sitten ilmeisesti jo paljon aiemmin. Näin itsestäni 27v otettuja sivuprofiilikuvia ja näytin ihan mummoltani. Ja siis normaalipainoinen olen ollut aina, järkyttävät vaan nuo alakasvot ja kaksoisleuka.
Olen niin ruma ettei minulla ole ystäviä eikä ketään. Olen käytännössä elänyt yksin viimeiset 20 vuotta. Ei ole kukaan nainen edes halunnut jutella kanssani puolta minuuttia kauempaa koskaan. Ette oikeasti tiedä mitään rumuudesta ennen kun koette sen mitä minä olen kokenut kuten ettei minulla ole nais ystäviä ollut koskaan.
T: kiltti ja kunnollinen mies
Sinulla on huono peili. Osta parempi.