Jaahas, kuinka moni meinaa mennä tänä kesänä asuntomessuille?
Kommentit (24)
Asun melkein naapurissa mutta ei ole mun juttu tollanen lainkaan, ei kiinnosta kliiniset sisustuskodit. Mitään "huvikumpua" sieltä tuskin löytyy josta itse olisin haltioissani :)
Ei ajateltu käydä, liian kaukana ja ei tosin oikein kiinnosta ollenkaan. Ei käyty asuntomessuilla, vaikka olisi kotikaupungissa muutaman vuosi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ei ajateltu käydä, liian kaukana ja ei tosin oikein kiinnosta ollenkaan. Ei käyty asuntomessuilla, vaikka olisi kotikaupungissa muutaman vuosi sitten.
Oli...
Vierailija kirjoitti:
Asun melkein naapurissa mutta ei ole mun juttu tollanen lainkaan, ei kiinnosta kliiniset sisustuskodit. Mitään "huvikumpua" sieltä tuskin löytyy josta itse olisin haltioissani :)
Menisin jos se vain olisi mahdollista.
Mikähän on huvikumpu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän on huvikumpu?
Semmoinen talo missä kaikki ei ole niin viimetten päälle.
Tollasten tarkotushan on vaan saada ihmiset haluamaan jotain sellaista, mitä niillä ei ole. Sitten on tyytymätön ja pitää saada käyttää rahaa ja kuluttaa. Siinä sitten se elinympäristö, maapallo ja ilmasto kiittää.
Ei kiinnosta yhtään, en käynyt kun olivat kotikaupungissani. Sisustukset on rumia ja persoonattomia, samaa harmaata ja beessiä lattiasta kattoon ja samantyyppiset huonekalut joka kämpässä. Jopa kiertely Ikeassakin on mielenkiintoisempaa.
Toki mennään, kolmeksi päiväksi. Helpottaa sisustustrendien seuraamista.
No periaatteessa tekisi mieli, kun meiltä ajaa sinne vaan tunnin... Mutta tuskin siellä mitään kiinnostavaa on, samanlaisia taloja kaikki, ei mitään persoonallista. Talot ihan vierekkäin... No tuollaisen jälkeen ainakin osaa entistä enemmän arvostaa omaa taloa maalla. Samanlaisia taloja näkee Instassa mielinmäärin niin miksi lähteä tungokseen?
Omaan makuun on esim. Instassa taloahonlaidalla, kerrassaan ihana vanhaa aikaa henkivä talo.
Taitaa olla tänä vuonna hieman yleisökatoa matkakustannusten vuoksi. Ainakin messutalojen rakennussuunnitelmia piti muutella raaka-aineiden hintojen ja saatavuusongelmien vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän on huvikumpu?Semmoinen talo missä kaikki ei ole niin viimetten päälle.
Mä ostin hupikummun muutavuosi sitten. 70 neliötä tontti 1800m2. Rakennettu 1924 ja remontoitu sisältä 1952. Ei sisävessaa ja pesu vain jos lämmittää saunan. Matkaa turunkeskustaan 16km. Lähin naapuri 400metrin päässä. Päättyvän tien päässä. Hinta 30k. En ikinä maksais asumisesta ja valkokiiltokeittiöstä tollasia summia mitä pyydetään noista esittelytaloista. Tosin elämä on valintoja. Tässä mä voin asua vaikka jäisin työttömäksi kun kk lyhennys on 100e kk
No ei kyllä tulisi mieleenkään mennä tuollaisille lammaskansalaisille tarkoitetuille junttimessuille.
Odotan ensi vuoden floppia, mielenkiinnolla seuraan sitä sähellystä mutten s**tana maksa siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin hupikummun muutavuosi sitten. 70 neliötä tontti 1800m2. Rakennettu 1924 ja remontoitu sisältä 1952. Ei sisävessaa ja pesu vain jos lämmittää saunan. Matkaa turunkeskustaan 16km. Lähin naapuri 400metrin päässä. Päättyvän tien päässä. Hinta 30k. En ikinä maksais asumisesta ja valkokiiltokeittiöstä tollasia summia mitä pyydetään noista esittelytaloista. Tosin elämä on valintoja. Tässä mä voin asua vaikka jäisin työttömäksi kun kk lyhennys on 100e kk
Saitko tosiaan pankista lainaa tuollaiseen jossa ei ole edes sisävessaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saitko tosiaan pankista lainaa tuollaiseen jossa ei ole edes sisävessaa?
Sain
Liian kaukana ja hankalan julkisen liikenteen takana minulle, olen Rovaniemeltä. Muuten kyllä kiinnostaisi.