Nightwish Marco Hietala 56 saa lapsen 20v nuoremmalle naiselle
Kommentit (90)
Onkohan Marko kova panemaan? Savolaisilla miehillä on suomalaisten suurimmat.
Markon edellisen liiton lapset ovat parikymppisiä, ja Marko itse 35-vuotias kun syntyivät.
Minua ahdistaisi papparainen lapseni isänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on hienoa kun vanhempi mies panee paksuksi nuoren naisen. Miehen sperma on kuin viini, paranee vain vanhetessaan.
Valitettavasti se on kyllä päinvastoin. En ikinä tekisi lasta yli 45 v. miehen kanssa.
No eihän sitä sinulta kysytä jos mies on vahvempi.
Ei ihme että Vauva.fi-foorumia pidetään idioottien kokoontumispaikkana kun katsoo tätäkin "keskustelua". Hyi helvetti mitä porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme että Vauva.fi-foorumia pidetään idioottien kokoontumispaikkana kun katsoo tätäkin "keskustelua". Hyi helvetti mitä porukkaa.
Kerro ihmeessä tasokkaampi palsta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
36 v on aika vanha synnyttäjä
No ei oikeastaan, kautta aikain naiset ovat saaneet lapsia tuon ikäisenä.
Näin se on, mutta eivät olleet ensisynnyttäjiä silloin. Kun nainen saa ensimmäisen lapsen iäkkäämpänä, synnytys on pidempi ja repeämiset isompia. Kun synnytys pitkittyy, on siinä lapselle omat riskinsä, hapenpuute jne.
Höpöhöpö. Äitini on synnyttänyt minut 40- vuotiaana, ihan normaali synnytys ja olen normaali lapsi.
Mun äiti oli 43 ja kun pikkuveli syntyi, 45. Olin 43 v kun äiti kuoli. Itse synnytin 40- vuotiaana, lapsi nyt 36 ja ihan akateeminen hyväpalkkainen perheenisä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
36 v on aika vanha synnyttäjä
No ei oikeastaan, kautta aikain naiset ovat saaneet lapsia tuon ikäisenä.
Näin se on, mutta eivät olleet ensisynnyttäjiä silloin. Kun nainen saa ensimmäisen lapsen iäkkäämpänä, synnytys on pidempi ja repeämiset isompia. Kun synnytys pitkittyy, on siinä lapselle omat riskinsä, hapenpuute jne.
Miksi huolehdit ja hätäilet kenenkään synnytyksestä millään tavalla? T. Eri
Miten niin hätäilen, millähän perusteella teet tuollaisen oletuksen. Kätilönä vaan vastasin faktalla. Joskus kyllä hätäilenkin, mutta en randomien mummojen vuoksi.
Et ole kyllä mikään kätilö, oikea kätilö tietäisi että on ihan normaalia että 40+ ikäiset synnyttää ihan normaalisti. Itse olen saanut yli 40v iässä vielä kaksi kertaa lapsen. Ei mitään ongelmaa.
Miten niin hätäilen, millähän perusteella teet tuollaisen oletuksen. Kätilönä vaan vastasin faktalla. Joskus kyllä hätäilenkin, mutta en randomien mummojen vuoksi.