Ystäväni suuttui minulle koska en halua hänen poikaystäväänsä minun kotiini.
Ihan ekana, minulla on surkeat kokemukset miehistä (ja juu, ei kaikki miehet, hyviäkin miehiä on jne) ja nykyään olen mahdollisimman vähän tekemisissä miesten kanssa kun voin näin valita.
Enkä halua miehiä kotiini. Ystäväni tietää tämän, pari vuotta jo mennyt näin ja elämäni on paljon parempaa.
Ja me olimme sopineet jo ajat sitten että ystäväni tulee viikonlopuksi minun luo kylään, vain hän.
Ja nyt sain viestiä häneltä kuinka hän haluaisi tuoda poikaystävänsä mukanaan ja kuinka varmasti tullaan toimeen, sanoin että oli sovittu että vain me ja hienovaraisesti muistutin ns.säännöstäni.
Ja nyt hän on loukkaantunut!
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Pidä pintasi. Jos ei ystävällesi kelpaa sinun seurasi, niin olkoon tulematta. Ihmettelen myös tuota miestä. Miksi kukaan terve ihminen haluaa väen väkisin tunkea kylään, kun on selkeästi sanottu, ettei häntä kaivata. Vihjaa ystävällesi, että miehessä on jotain mätää ja pieni hetki erillään olisi hyväksi.
Tämä kaveri ehkä antanut miehelle väärän kuvan.
Monet naiset on aika sokeita mitä tulee miehiin.
Voinut olla innoissaan että poikkiksen kanssa ollaan ja sanonut vaikka miehelle että ap haluaa mielellään tavata.
En tiedä mikä monissa naisissa on, mutta useimmat luulee että kun heidän maailmansa nyt pyörii miehen ympärillä, niin totta kai kaikki muut ovat yjtä innoissaan.
Mä en päästäisi edes naispuolista itselleni vierasta henkilöä kotiini.
Ei sillä ole väliä vaikka tulisitte kuinka hyvin toimeen. Sä et halua miehiä kotiisi ja sun koti on sun koti.
Vierailija kirjoitti:
Sitä toista viikonloppua ei tule ikinä arvaan
Miksei?
Jos tarkoitat että ap:n kaveri on niin miehen kipeä, niin ei ole kovin suuri menetys.
Vierailija kirjoitti:
Olin kerran naistenillassa, johon yksi naisista toi mukanaan miehensä --> ei ollut enää naistenilta ja tunnelma lässähti pahasti.
Eli jos kutsut tyttöystäväsi kylään niin kutsu hänen naisteniltaan, siihen ei miehet kuulu.
Mun ystävät ovat onneksi sellaisia, että miehet tulevat mukaan vain jos heidät on kutsuttu - harvoin on.
On tuokin vähän outoa, että kavereita kutsutaan sukupuolen mukaan.
Minä en huoli kotiini tuntemattomia ihmisiä, en varsinkaan heti kahdeksi yöksi. Sen verran usein on paljastunut kaikkea mielenkiintoista näistä uusista tuttavuuksista, että ei kiitos.
Laita sille kaverisi poikaystävälle viestiä ja pyydä hyvät perustelut, miksi hänellä on pakottava tarve änkeä viettämään tyttöjen viikonloppua. Omituiselta kuulostaa. Oma mieheni juoksisi karkuun, jos edes ehdottaisin tuommoista.
Vierailija kirjoitti:
Meissä on paljon yhteistä. Minä suhtaudun mustiin ja romaneihin, kuten sinä miehiin. En huoli kotiini.
Sama. Tosin luen suomenruotsalaisetkin tähän ryhmään. Näillä vähemmistöillä ei halua selvästi integroitua suomalaiseen yhteiskuntaan. Kohtelevat suomenkielistä kantasuomalaista naista halventavasti.
Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Laita sille kaverisi poikaystävälle viestiä ja pyydä hyvät perustelut, miksi hänellä on pakottava tarve änkeä viettämään tyttöjen viikonloppua. Omituiselta kuulostaa. Oma mieheni juoksisi karkuun, jos edes ehdottaisin tuommoista.
Juu, varmasti antaisi tosi hyvän kuvan!
Sinä et halua vieraita miehiä kotiisi ja sillä selvä. En minäkään haluaisi edes puolituttua miestä elelemään tänne kuin olisi kotonaan. Kotini on yksityinen tilani johon pääsee vain lähimmät ihmiset.
Kaveri ei haluamalla rakkaudestaan erossa. Jobsin tosi rakkautta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi antaa hyvä kuva? Eikö nimenomaan ole tarkoitus karkottaa ei toivottu tunkeilija. Tuossa miehessä on jotain pahasti vialla, kun vaatii väkisin päästä mukaan, vaikka AP on tehnyt täysin selväksi, ettei halua miehiä kotiinsa. Luultavasti hän on sairaalloisen mustasukkainen, eikä halua päästää tyttöystäväänsä silmistään hetkeksikään. Oli miten oli, jokaisella on oikeus valita, ketä kotiinsa tulee ja mies on tökerö, kun ei kunnioita toisen rajoja.
Vierailija kirjoitti:
Pidä pintasi. Jos ei ystävällesi kelpaa sinun seurasi, niin olkoon tulematta. Ihmettelen myös tuota miestä. Miksi kukaan terve ihminen haluaa väen väkisin tunkea kylään, kun on selkeästi sanottu, ettei häntä kaivata. Vihjaa ystävällesi, että miehessä on jotain mätää ja pieni hetki erillään olisi hyväksi.
Se mies tuskin edes tietää, ettei ole tervetullut paikalle. Menisi varmasti itsekin mieluummin kavereiden kanssa oluelle nauttien tyttöystävävapaasta viikonlopusta.
Vierailija kirjoitti:
Minä en huoli kotiini tuntemattomia ihmisiä, en varsinkaan heti kahdeksi yöksi. Sen verran usein on paljastunut kaikkea mielenkiintoista näistä uusista tuttavuuksista, että ei kiitos.
Pahimmillaan mies on tullut mukaan vastentahtoisesti, kun tyttöystävä on kärttänyt. Vieraisilla mies pitkästyy, ramppaa tupakalla ja kaivelee kassista pari lonkeroa. Sitten houkuttelee tyttöystävän mukaan baariin ja aauyöllä baarista tullessa mukana on iso lössi tuntemattomia humalaisia, jotka mies on kutsunut mukanaan jatkoille.
Tai sitten mies on oikeassti ihan hirmu mukava mies, mutta sitähän aloittaja ei tiedä, koska ei kommenteistaan päätellen ole koskaan ennen miestä tavannut.
Ei kannata ottaa riskiä, joten peru koko vierailu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi antaa hyvä kuva? Eikö nimenomaan ole tarkoitus karkottaa ei toivottu tunkeilija. Tuossa miehessä on jotain pahasti vialla, kun vaatii väkisin päästä mukaan, vaikka AP on tehnyt täysin selväksi, ettei halua miehiä kotiinsa. Luultavasti hän on sairaalloisen mustasukkainen, eikä halua päästää tyttöystäväänsä silmistään hetkeksikään. Oli miten oli, jokaisella on oikeus valita, ketä kotiinsa tulee ja mies on tökerö, kun ei kunnioita toisen rajoja.
Tai sitten toisin päin. Kaveri on sairaalloisen mustasukkainen poikaystävästään, eikä uskalla jättää häntä "vahtimatta" viikonlopuksi. Ehkä miehelle ei ole kerrottu AP:n periaatteesta olla päästämättä miehiä kotiinsa. Viisainta olisi nyt laittaa viestiä miehelle ja selventää tilanne. Kohteliaasti vaan informoida, että ei mitään henkilökohtaista, käydään vaikka joskus päiväseltään kahvilla, mutta yökyläily ei tule kysymykseenkään. Asiallisesti, mutta napakasti niin, ettei vastaväitteille jää tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä sanottu että mies haluaa mukaan, saati väkisin?
Aloitus sanoi että kaveri on tuomassa miestään, kuulostaa enemmän siltä että tämä kaveri on niitä naisia jotka ei halua olla erossa poikkiksesta.
Ja se ukko pitää raahata kaikkien ihailtavaksi.
Tyttöjen illassa ärsyttää eniten kun joku tuo mukana poikaystävän! Tosi hankala saada erektiota enää siinä tilanteessa, kun joku toinen äijä siinä vieressä tiirailemassa.
Joo ei.
Minunkaan kotiini ei tule tasan tarkkaam kukaan ketä en sinne henkilökohtaisesti kutsu. Ei edes pikaiselle kahville, saati yöksi!
Pidä pintasi ap. Sinun kotisi ei ole mikään majatalo. Olet kutsunut ystäväsi ja kutsu koskee vain häntä. Piste. Sen enempää sinun ei tarvitse edes perustella.
Ärsyttää nämä, ketkä eivät voi minnekään mennä ilman sitä poikaystävää! Olen sinkku ja ystäväni avoliitossa. Tämä avokki siis pitää aina ottaa joka paikkaan mukaan, ei enää tyttöjen iltoja tai edes päivää terassilla tms. kun se poikaystävä!
Yhdessä välissä olimme molemmat yhtä aikaa sinkkuja ja silloin sovimme että seuraavana kesänä lähdetään tyttöjen reissuun kuten silloin joskus ennen! (Silläkin ehdolla, vaikka jommalla kummalla olisikin poikaystävä.) Seuraava kesä tuli, ystävälle poikaystävä ja muistinmenetys tästä sovitusta reissusta.
Todella kurjaa ellei kaverin kanssa pysty käymään rehellistä keskustelua. Mulla oli vastaavanlainen tilanne vuosia sitten hyvän ystävän kanssa, joka olisi halunnut tulla luokseni poikaystävänsä kera viikonlopuksi. En halunnut heitä luokseni koska tuolla poikaystävälläni oli tapana draamailla, eli järjestää riitoja ja mykkäkoulua milloin mistäkin. Vaikea tilanne oli, mutta sanoin suoraan ystävälleni, etten halua kotiini riitelyn uhkaa. (Sinäänsä nössöä puoleltani, mutta en vaan lapsuuteni vuoksi kestä riitaa kotonani). Ystäväni oli pettynyt ja kertoi sen suoraan, mutta emme kuitenkaan antanut tapahtuneen vaikuttaa väleihimme.
Jos et uskalla laittaa viestiä, että tyyppi ei ole tervetullut, niin omapahan on vikasi ja kärsit siitä ihan itse.