Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ihmisten toimintaa sun on vaikeaa ymmärtää?

Vierailija
15.07.2022 |

Toki paljon on kaikkea mitä itse ei tekisi, mutta mikä on sellaista että aina vain hämmästelet syytä toiminnan taustalla? Jätetään pois rikolliset toiminnat koska ne yleensä itsestään selvää.

Mulla normaalivaroissa olevien ihmisten valittaminen rahan puutteesta. Köyhyyttä koetaan jo siitä ettei ole rajattomasti rahaa.

Kommentit (120)

Vierailija
81/120 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä, jotka eivät lue kirjoja.

Vierailija
82/120 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kai asperger, kun minusta toisista ihmisistä valehtelu on käsittämätöntä. Samoin ilkeämielinen juoruilu, mikä ei välttämättä ole sama asia.

En tajua, miksi on niin paljon vihamielisyyttä ilman syytä. Tajuan, jos pahantekijää vihataan, mutta jos ihan tavallista ihmistä, niin en käsitä.

Jep! Ja ylipäätään valehtelu on sellainen, että en pysty käsittämään. MITEN jotkut kykenee lurittelemaan ties mitä lööperiä?

Itse opin valehtelemaan hyvin luontevasti suojareaktiona vanhempiini. Myöhemmässä elämässä olen opetellut, että voin turvallisesti olla rehellinen joidenkin ihmisten seurassa, mutta puolituttujen kanssa välillä vanha refleksi ajaa yli. Kyllä se minustakin pahalta tuntuu joka kerta ja harjoittelu jatkuu. Tämä itselläni, kun nyt syitä ihmetellään :)

- Paatunut valehtelija

Tuopa! Esim. virheen tunnustamisesta seurauksena oli pieksämisen. Niinpä sitä oppi peittelemään kaikkia pieniäkin mokiaan. Edelleen aikuisenakin automaattinen reaktio moniin tilanteisiin olisi valehdella.

Kunnes sitten tajuaa, että hei, ei pomo raahaa mua hiuksista pitkin käytävää ja lyö päin kasvoja, jos sanon unohtaneeni viedä postit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/120 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin uudiskohteeseen niin täällä jo nuoriso roskannut hissiä. Miten se on niin vaikeaa ja raskasta viedä ne roskat roskikseen?

Vierailija
84/120 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä, että viskellään roskia luontoon.

Sama miksi täytyy heittää autosta tai viedä roskat yleisen kierrätysroskiksen viereen jotka eivät sinne kuulu.Linnut sitten ne levittää.Todella köyhä täytyy olla jos ei roskien keräystä voi maksaa omaan kämppäänsä jos asuu omakotitalossa.Kerrostalossahan ne on järjestetty.Täälläkin kerrostalo on purku-uhan alla ja tyhjä niin siihen roskikseen tupattiin vaikka mitä.Nyt ei enään onnistu kun laittoivat ne lukkoon.Huvitti kun eräät virolaisrekisterissä olevan auton porukka koitti roskiaan sinne tupata .Saivat mustalla fordillaan viedä roskansa muualle.

Vierailija
85/120 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nata Salmelan elämä on mennyt pilalle lapsen synnyttyä. Ennen melkein kympin elämä ei ole edes seiskan arvoinen nyt.

Voi tyttörukkaa, on niin kovaa

Kuuntelin pätkän jotain podcastia, jossa hän oli vieraana, ja vaikka periaatteessa pidänkin ihan tervetulleena sitä ajatusta, että äideillä saa olla myös negatiivisia tunteita niin kyllä tuli hakematta mieleen että lapsensa on kahden vuosikymmenen päästä terapiassa kun äiti oikein revittelee mediassa sillä, miten kävi vahinko ja tää on ihan syvältä tää vauvaperhe-elämä. En ymmärrä miltään osin tän ihmisen suosiota, ulosanti on todella lapsellista.

Mä en ymmärrä, miksi ihmisiä kiinnostaa miettiä jonkun Nats Salmelan kokemuksia äitiydestä. Kauhistelunhalu, uteliaisuus, kokemus että ollaan itse parempia?

Vierailija
86/120 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalaan uskomista. Se on minulle suurin mysteeri maailmankaikkeudessa että miten sellaista järjettömyyttä voi vielä nykymaailmassa olla.

Vierailija
87/120 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvissyöjät kuormittavat valtavasti ilmastoa hirveillä myrkkypäästöillään. Pupunruoan mussuttajathan pierevät ihan tolkuttoman paljon. Sillä on oikeasti vaikutusta ilmaston kuormitukseen sekä kanssaihmisten hengitysilman laatuun.

Vierailija
88/120 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumalaan uskomista. Se on minulle suurin mysteeri maailmankaikkeudessa että miten sellaista järjettömyyttä voi vielä nykymaailmassa olla.

Hitto, tämä on muuten totta.

Kaikki uskonnot on suurinta kusetusta ja aivopesua, mitä voi olla.

Ilman uskontoja ei todellakaan olisi ollut niin paljon ihmisten surmaamisia, eikä olisi vieläkään, jos Islamia ei olisi.

Vierailija
89/120 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea.

Vierailija
90/120 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että miten hypergamisen tarkasti naiset noudattavat tasoteoriaa.

Voit laittaa okcupidissa hakualueeksi koko maapallon ja kaikki naisten tykkäykset, viestittelyaktiivisuudet noudattava tasoteoriaa millintarkasti. Ikinä ei ainuttakaan poikkeusta. Uskomatonta.

Vierailija
91/120 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ärsyttää niin paljon!

Miksi ei voi tulla itse pyytämään anteeksi, pitää laittaa kaveri asialle. Tuota en ymmärrä yhtään, JOS olet aikuinen niin aikuiset osaavat pyytää toisiltaan anteeksi. Ei se ole kaverin homma.

Et ole oikea kaveri jos et uskalla sanoa mitään.

Vierailija
92/120 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman uskontoja ei todellakaan olisi ollut niin paljon ihmisten surmaamisia, eikä olisi vieläkään, jos Islamia ei olisi.

Tämä.

Miten tähän on joku kehdannut laittaa alapeukkua!

-eri

Vierailija
93/120 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
94/120 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

-eri

Voisiko alapeukuttajat perustella edes jotenkin?

Faktaahan tuossa on puhuttu, uskontojen puolestahan on tapettu eniten.

Vierailija
95/120 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että kaikki tekeminen kuvataan someen. Päivän asu. Aamiainen. Millä meikkasi. Matka työpaikalle. Kahvikuppi. Tässä olen wc:ssä, pakollinen selfie. Lounas. Matkalla kotiin. Kahvilassa. Sitten kuvataan kotoa. Lemmikin kuva.

Siskon kanssa shoppailemassa. Nyt leivon. Ajan autolla. Olen kipeä. Lomalla joka puu, kukka, ravintola, jorpakko on ikuistettava muille. Jotkut kuvaa ihan kaiken ja tekevät tätä kokoajan. Kuin ei olisi elämää ilman kaiken tallentamista vaikka instaan.

Vierailija
96/120 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miten vaikea ihmisten on tehdä oikein. Että vaikka meille esitetään tieteellisesti kestäviä todisteita siitä että asiat olisi hyvä tehdä tietyllä tavalla jotta maailma olisi parempi paikka ja meilläkin olisi hyvä olla, ja jos emme toimi niin vähintään meillä on huono olla ja pahimmillaan aiheutamme oman tuhomme. Mutta ei! Se tieto on liian pelottavaa, joten suljemme korvamme. Kiellämme faktat. Keksimme tekosyitä loputtomiin. Luulemme että menetämme jotain jos muutumme paremmiksi. Esimerkkejä tästä voisi olla ihmisoikeuksien kanssa edestakas venkslaaminen ja erityisesti luonnon kanssa tasapainossa eläminen. Ei oo niin vaikeeta, mutta jostain syystä kumminkin on? Tämä on semmoinen asia mitä en autistina pysty käsittämään.

Vierailija
97/120 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä että kaikki tekeminen kuvataan someen. Päivän asu. Aamiainen. Millä meikkasi. Matka työpaikalle. Kahvikuppi. Tässä olen wc:ssä, pakollinen selfie. Lounas. Matkalla kotiin. Kahvilassa. Sitten kuvataan kotoa. Lemmikin kuva.

Siskon kanssa shoppailemassa. Nyt leivon. Ajan autolla. Olen kipeä. Lomalla joka puu, kukka, ravintola, jorpakko on ikuistettava muille. Jotkut kuvaa ihan kaiken ja tekevät tätä kokoajan. Kuin ei olisi elämää ilman kaiken tallentamista vaikka instaan.

Kuulostaa yhdeltä mun entiseltä tutulta, laittaa lautasesta kuvan instaan että: "nyt syön" ja tiedän että päivän aikana kuvaa kaiken mahdollisen missä liikkuu jne. Niin rasittavaa.

Vierailija
98/120 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

-eri

Voisiko alapeukuttajat perustella edes jotenkin?

Faktaahan tuossa on puhuttu, uskontojen puolestahan on tapettu eniten.

Eikä kukaan pystynyt sanomaan tähän yhtään mitään.

Mököttäen painettu alapeukkua, mutta ei pysty kieltämäänkään sanottua.

Vierailija
99/120 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että ihmiset suostuvat työnantajien hyväksikäyttöön, epäasialliseen kohteluun, laittomuuksiin ja järkyttävän huonoihib työoloihin. Asiat ei muutu koska kaikki vaan tyytyy sontaa

Vierailija
100/120 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalatonta ahneutta.

Sitä että mammis on täynnä uskovaisia naisvihamielisiä hörhöjä.