Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ihmisten toimintaa sun on vaikeaa ymmärtää?

Vierailija
15.07.2022 |

Toki paljon on kaikkea mitä itse ei tekisi, mutta mikä on sellaista että aina vain hämmästelet syytä toiminnan taustalla? Jätetään pois rikolliset toiminnat koska ne yleensä itsestään selvää.

Mulla normaalivaroissa olevien ihmisten valittaminen rahan puutteesta. Köyhyyttä koetaan jo siitä ettei ole rajattomasti rahaa.

Kommentit (120)

Vierailija
41/120 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että voidaan tarkoituksella olla toisille ilkeitä ja nauttia siitä, puhua pahaa, ajatella asiat aina pahoin päin ja saada hyvän mielen, kun pääsee näpäyttämään. Ymmärtäähän sen, että voi olla tosi huono olla itsensä kanssa, lapsuuden traumoja tms. Mutta kun se on niin yleistä! Miten voi olla? Heillä itselläänkin olisi niin paljon mukavampaa, kun kaikki olisivat kivoja kaikille. Tai riittäisi edes, että toisia ei pidettäisi lähtökohtaisesti vihollisina.

Vierailija
42/120 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun asioista ei voi puhua asioina, vaan on pakko päästä tölvimään henkilöä, ja keskustelu ei johda mihinkään. Esim. tällä palstalla, mutta myös tosielämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/120 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinten vihaamista. En vain tajua, miten joku voi suhtautua happamasti johonkin koiranpentuun. Kyseisillä ihmisillä on myös outo oletus, että jonkun pari kk vanhan eläimen pitäisi olla välittömästi täysin yhteiskuntakelpoinen.

Vierailija
44/120 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka joku enää päästää kissansa ns vapaasti ulkoilemaan?

Kaikkien pitäis joutua näkemään, kuinka kissa jää auton alle. Eipä sen jälkeen omaansa kyllä päästä vapaasti ulkoilemaan.

Kyseinen kissa onneksi kuoli heti.

Vierailija
45/120 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tankkausmatkat venäjälle.

Vierailija
46/120 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelu. En vaan voi SIETÄÄ sitä. Oikeesti miksi???

Vierailija
47/120 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peräaukon valkaisua. Viimeisimpien uutisten mukaan Halla-aho valkaissut aukkonsa, koska väärän värinen aukko on esteettinen haitta silloin villapusero kohun aikoihin mietin että melko turhamainen kaveri, vaikka sitä on olemuksesta hankala uskoa, mutta onhan tämä uusin juttu jo aika erikoista käytöstä.

Olen itsekin äänestänyt häntä, kun ajattelin että siinä on todellinen kansan mies, mutta kyllä tämä pistää hiukan miettimään, että onko Eirassa asuva Halla-aho yhtä vieraantunut todellisuudesta kuin muutkin poliitikot.

Tämä!

Vierailija
48/120 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että joku ottaa kesäkissan.

Vierailija
49/120 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen sisälukutaidon puutetta.

Vierailija
50/120 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastataan viestiin, mutta ei jakseta lukea sitä mihin vastataan.

Koskee niin työasioita, Face-viestejä, Tori-ostoksia kuin av:takin.

Täten siis vastataan eri asiaan mitä kysyttiin, kysytään sitä minkä piti olla jo selvillä, ja hermostutaan ihan tarpeettomista väärinkäsityksistä. Asian saaminen hoidetuksi kestää kauan ja vaatii monta toistoa, vaikka se olisi voitu hoitaa vain yhdellä lukemisella ja sisäistämisellä.

Tätä en vaan voi käsittää. Minulle on ihan itsestään selvää, että ennen oman viestin lähetystä luetaan vielä molemmat viestit läpi ja varmistetaan, että kaikki kysytyt asiat on otettu huomioon.

Vierailija
51/120 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä jotka edelleen uskovat että on joku liikakansoituksen uhka ja mouhoavat sen mukaan. Ihmettelen suuresti että he eivät näe metsää puilta eli mistä tämä liikakansoitusnäkökulma on lähtöisin ja ketä se hyödyttää. Eivät pysty laskemaan että paljonko jonkun suomalaislapsen elämä nyt kokonaismittakaavassa kuluttaa luonnonvaroja. Kannattaa tutustua jo tuhottuihin Georgia Guidestoneihin ja ideologiaan niiden takana. Ei ole kyse siitä että ihmisiä olisi absoluuttisesti liikaa. Vaan siitä että tietyn tahon mielestä tietynlaisia ihmisiä on liikaa ja heidät tulisi hävittää ja osa pälleistä leikkii mukana.

Vierailija
52/120 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi ihmiset kyttäävät toisten läskejä.

Vierailija
53/120 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jengi on jossain torissa ja huudossa niin saakelin ärsyttävää?

Vierailija
54/120 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen suvaitsemattomuutta ja rasismia.

Vierailija
55/120 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voi ymmärtää miksi jotkut haluavat polttaa tupakkaa.

Vierailija
56/120 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että valitetaan ja vingutaan ja voivotellaan jotain asiaa, kun samassa ajassa olisi saanut asian hoidettua. Tai sitte voivotellaan ja vingutaan jotain asiaa/tapahtumaa, jolle ei voi tehdä itse mitään tai joka ei oikeasti edes vaikuta omaan elämään.

Aivan täysin totaalisen turhaa.

Vierailija
57/120 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyttääminen ja toisten asioihin puuttuminen! Antaa jokaisen olla sellainen kun haluaa ja tehdä mitä tykkää, kunhan se on lain puitteissa ok!

Tämä minuakin hämmästyttää. Miten se on keneltäkään pois, että joku toinen on erilainen kuin itse tai erilainen kuin "suurin osa"?

Vierailija
58/120 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en voi ymmärtää miksi jotkut haluavat polttaa tupakkaa.

En ymmärrä mitään päihteitä (tupakka, alkoholi, huumeet)

Vierailija
59/120 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että riskiryhmien hengityssuojainten käytölle naureskellaan.

Vierailija
60/120 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihmiset voitelee leipiään buffassa voiveitsellä ja jono ei etene. Sillä veitsellä vain otetaan voi ja voitelu tapahtuu istuessa pöydässä omalla veitsellä!!!