Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka ei ymmärrä mansikan suosiota

Vierailija
14.07.2022 |

Kerran kesässä syön äitini tekemää mansikkakakkua ja ehkä lettujen ja kermavaahdon kanssa niitä, mutta en osta itse kuin korkeintaan yhden tuokon kesässä jos sitäkään.
Minusta paras marja on mustikka, se mikä kasvaa metsässä eikä puskassa. Vadelma on myös hyvää ja puolukka ruuan kuin ruuan lisukkeena.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mansikka on ihan jees, mutta ärsyttää se pakastamisvimma. Tällä viikolla jo äitini ja kaverini ovat estyneet tapaamasta minua, koska pitää pakastaa niitä mansikoita kilotolkulla.

Ja niillä on useimmilla vielä viimevuotisiakin mansikoita pakkasessa.. Outoa sakkia nämä

mansikanhamstraajat. Lavatolkulla haetaan ja säilötään, harvoin näillä kuitenkaan talvella näkee mansikoista tehneen mitään syötävää.

Olipa outo tuo viimeinen lause. Mulla on pakastin täynnä marjoja (kaupan pakastealtaasta tosin) ja syön niitä joka aamu, mutta ei meillä kukaan ulkopuolinen ole tätä syöntihetkeä todistamassa. Kyttäätkö tuttaviesi syömisiä joka hetki?

Vierailija
22/23 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mansikka on ihan jees, mutta ärsyttää se pakastamisvimma. Tällä viikolla jo äitini ja kaverini ovat estyneet tapaamasta minua, koska pitää pakastaa niitä mansikoita kilotolkulla.

Ja niillä on useimmilla vielä viimevuotisiakin mansikoita pakkasessa.. Outoa sakkia nämä

mansikanhamstraajat. Lavatolkulla haetaan ja säilötään, harvoin näillä kuitenkaan talvella näkee mansikoista tehneen mitään syötävää.

Minun vanhempani ostavat runsaasti mansikkaa pakastimeen ja sitten pitkin vuotta keittävät niistä aamupuuroon mansikkakiisseliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mansikat on jalostettu pilalle. Ovathan ne suuria ja kauniita, mutta se oikea mansikan maku puuttuu.

Nykylakikkeet ja satoa maksimoiva viljelytekniikka on pilannut mansikat. Ennen mansikat oli oikeasti makeita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi