Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri pani välit poikki - miten suhtautua?

Vierailija
14.07.2022 |

Kaveri pani välit poikki. Ei kuulema halua minua valita elämäänsä. Olemme tunteneet 5v, juttu alkoi flirtillä (minä nainen, hän mies) ja tasaantui kaveruudeksi: olemme viestitelleet, soitelleet ja nähneet, osin työn merkeissä.

Nyt muutama viikko sitten yritin soittaa (en hirveästi ole soitellut, mutta nyt oli asiaa johon olisin mieluummin halunnut keskustella kuin viestitellä), ei vastannut. Laittoi viestiä ettei halua olla kuin työasioissa yhteydessä. Olin että Ok, mutta miksi ihmeessä, että mitä on tapahtunut? Sitten soitti ja antoi tulla täydeltä laidalta. Emme kuulema ole mitään, hän ei halua olla elämässäni, minun pitää kuulema hankkia uusia ystäviä. Emme koskaan ole olleet mitään muuta kuin työkavereita, ja jos olen mitään muuta kuvitellut niin vika on minun.

Kun ihmettelin miksi tekee näin ja puhelimessa vieläpä, sanoi että ei meillä ole edes välejä mitä laittaa poikki!

Kuka sanoo noin ja laskettelee noin tylysti olin aivan hämmentynyt ja toistelin vaan ahaa, okei, kuulen mitä sanot, olen hämmentynyt.
Puhelu loppui kun sanoi että asiakas soittaa. Siihen jäi. Olen edelleen aivan puulla päähän lyöty! Tähänkö loppui viiden vuoden kaveruus? Jätänkö asian vain näin, tähän?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ en oikein ymmärrä miten ap:sta saadaan täällä raskas ihminen. Ja miten kukaan tietää missä vaiheessa päivää hän on yrittänyt miestä tavoittaa.

Vierailija
42/45 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista on se, että ulkopuolisin silmin näyttää että kovassa kiihkossaan on toimittu ja homma jäänyt ihan selvittämättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tältäkin olisi vältytty, jos ap ymmärtäisi edes jotain miehistä - kuten sen, etteivät miehet halua naiskavereita, vaan hengailun takana on aina toive seksistä.

En aio koko elämäni aikana ymmärtää yhtään mitään "miehistä". Yleistäminen ja käytöksen selittäminen sukupuolen perusteella on yksinkertaisten ihmisten juttu. Ja ihmiset jotka tulkitsevat yksinkertaisesti myös muokkaavat oman käytöksensä yksinkertaiseksi.

Vierailija
44/45 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrot, että "juttu alkoi flirtillä, mutta tasaantui kaveruudeksi".

Oletko sinä ollut varattu kaikki nämä vuodet?

Veikkaan, että mies oli rakastunut sinuun ja sinä pidit häntä kaikki nämä vuodet kuin koiranpentua narussa. Nyt kun mies on lopultakin löytänyt tyttöystävän, nykyiset taas narusta ja haluat häneltä huomiota.

Mitä asiaa sinulla muka oli hänelle, mitä ei voinut viestillä hoitaa?

Tuollainen yhtäkkinen raivokas räjähdys kertoo, että ihminen on vuosikaudet kokenut, ettei häntä ole kuultu ja hän ei ole esim. ujouden takia saanut sanottua, mitä oikeasti ajattelee.

Keskity ap omaan puolisoasi ja jätä tämä entinen kaveri rauhaan.

Miten ihmeessä saat ap:sta väännettyä syyllisen kun mies lopettaa viiden vuoden kaveruuden järjettömällä huutoraivokohtauksella? Nyt uskon kun näen käytännössä: aggressiivinen mies todellakin saa kunnioitusta. Aggressiivista naista sen sijaan vihataan.

Vierailija
45/45 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Amen.