Tappelu juustoista häissä
Mieheni haluaisi tarjota häissämme iltapalana perus sinihomejuustoa, emmentalia ja pippurijuustoa, ja tämä suututtaa minua.
Nuo saisi varmaan jollain 50 eurolla ostettua, mutta minä haluan lempijuustojani/kalliimpia eli Pecorino Doppia, vuohenjuusto wasabia ja kalleinta chiligoudaa ulkomailta. Miten tämä riita ja budjetti nyt ratkaistaan? Mieheni on rikas, minä en eli ei voida laittaa puoliksi.
Kommentit (147)
Tämä piristi, kiitos nauruista!
Vierailija kirjoitti:
Tämä piristi, kiitos nauruista!
Eipä kestä
T: Le Volac
Vierailija kirjoitti:
Moni yhdistelmä on klassikko, kuten päärynä ja sinihomejuusto.
Siihen vielä piparit, niin ahhhh 🤎
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän olisi aiheellista ensin miettiä, millaista hääväkeä teille tulee ja haluavatko he edes maistella
kovin erikoisia juustoja. Ihmisillä on nimittäin melkoisesti ennakkoluuloja erikoisten makujen suhteen.
Hinta on sivuseikka, ensi sijalla vieraat ja heille hyvä mieli!
Näin juuri. Itse en noihin juustoihin koskisi ollenkaan, en syö juuri mitään juustoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän olisi aiheellista ensin miettiä, millaista hääväkeä teille tulee ja haluavatko he edes maistella
kovin erikoisia juustoja. Ihmisillä on nimittäin melkoisesti ennakkoluuloja erikoisten makujen suhteen.
Hinta on sivuseikka, ensi sijalla vieraat ja heille hyvä mieli!
Näin juuri. Itse en noihin juustoihin koskisi ollenkaan, en syö juuri mitään juustoja.
Niin. Mites vegaanit? Imeskelevät mifua?
Tästä ei ihan ole uudeksi 200 grammaa makaronilaatikkoa-klassikoksi. Yritystä on ja mielikuvitustakin selkeästi vähän käytetty.
No, jos hienompi juusto maksaa esim. 100e/kilo, niin eihän se ole kuin pari tonnia lisää hääkuluihin, olettaen että yksi ihminen syö pari sataa grammaa ja juustoja on kaikkiaan 20kg. Kerrankos sitä. Minä laittaisin kuitenkin mieluummin johonkin muuhun.
Tehkää föndyy. Mikä vaan juusto käy. Vieraat tuokoot omat krutonkinsa.
Vierailija kirjoitti:
No, jos hienompi juusto maksaa esim. 100e/kilo, niin eihän se ole kuin pari tonnia lisää hääkuluihin, olettaen että yksi ihminen syö pari sataa grammaa ja juustoja on kaikkiaan 20kg. Kerrankos sitä. Minä laittaisin kuitenkin mieluummin johonkin muuhun.
200g juustoa kerralla. No way. Yöksistä!
Viisas mies lemppaisi tuollaisen akan pois elämästään.
Alkoi vähän juustohammasta kolottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
200g juustoa kerralla. No way. Yöksistä!
Niin, mutta jos tarjolla on muutakin, esim. croissantteja, tuulihattuja, kinkkukierteitä, suolaista piirakkaa tms., silloin riittää 75 grammaa. Aina kun juustoja on tarjolla, on joka tapauksessa hyvä olla jotain raikasta hedelmää tai marjoja ja niitä keksejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kusinen leipäjuusto ja purkki lakkahilloa saa luvan riittää. Nirsoimmat voi käväyttää mikrossa jos ihan pakko hifistellä.
Tämä olisi mielestäni juhlavaa. 90 vierasta jonottamassa mikrolle lautanen kädessä.
Iltamyöhällä tuhannen päissään horjuen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen vielä piparit, niin ahhhh 🤎
Oispa piparia
piste iin päälle kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kusinen leipäjuusto ja purkki lakkahilloa saa luvan riittää. Nirsoimmat voi käväyttää mikrossa jos ihan pakko hifistellä.
Tämä olisi mielestäni juhlavaa. 90 vierasta jonottamassa mikrolle lautanen kädessä.
Mikään ei estä tanssimasta vaikka letkajenkkaa siinä samalla. 🤷
Sain migreenin. Ajatuskin juustosta oli liikaa.
piste iin päälle kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on mummot ja papat sikin sokin saatana...
Onko vessaan pääsymaksu? T. Levolaciin tottumaton