Tappelu juustoista häissä
Mieheni haluaisi tarjota häissämme iltapalana perus sinihomejuustoa, emmentalia ja pippurijuustoa, ja tämä suututtaa minua.
Nuo saisi varmaan jollain 50 eurolla ostettua, mutta minä haluan lempijuustojani/kalliimpia eli Pecorino Doppia, vuohenjuusto wasabia ja kalleinta chiligoudaa ulkomailta. Miten tämä riita ja budjetti nyt ratkaistaan? Mieheni on rikas, minä en eli ei voida laittaa puoliksi.
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Onko vessaan pääsymaksu? T. Levolaciin tottumaton
Suosittelen vessapassin hakemista. Saattaa olla jonoa.
Vierailija kirjoitti:
Järjestäkää kunnon turnajaiset.
Tuossa vinkkiä
https://www.keskiaikafestivaali.fi/turnajaiset-2
Turunlinnanturnajaiset ovat juuri nyt, tänä viikonloppuna. Kannattaa lähteä katsomaan, jos wanhanajan meininkiä haluaa nähdä. Kuinka haarniskoihin pukeutuneet ihmiset hakkaavat toisiaan paistinpannuilla, ja ties millä.
Hevostelut on sitten kokonaan oma lukunsa. Ei niistäkään meininkiä puutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järjestäkää kunnon turnajaiset.
Tuossa vinkkiä
https://www.keskiaikafestivaali.fi/turnajaiset-2Turunlinnanturnajaiset ovat juuri nyt, tänä viikonloppuna. Kannattaa lähteä katsomaan, jos wanhanajan meininkiä haluaa nähdä. Kuinka haarniskoihin pukeutuneet ihmiset hakkaavat toisiaan paistinpannuilla, ja ties millä.
Hevostelut on sitten kokonaan oma lukunsa. Ei niistäkään meininkiä puutu.
Kiitos vinkistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän olisi aiheellista ensin miettiä, millaista hääväkeä teille tulee ja haluavatko he edes maistella
kovin erikoisia juustoja. Ihmisillä on nimittäin melkoisesti ennakkoluuloja erikoisten makujen suhteen.
Hinta on sivuseikka, ensi sijalla vieraat ja heille hyvä mieli!
Näin juuri. Itse en noihin juustoihin koskisi ollenkaan, en syö juuri mitään juustoja.
Niin. Mites vegaanit? Imeskelevät mifua?
Mifu ei ole vegaanista.
Oli tuoksu melkoinen näissä,
ap:n juustotappeluhäissä.
Juustotarjotin muhii lämpimässä,
levolac-tuotokset vessassa tässä.
Palstan parhaat häät on tilattu
jos hajuaistisi on valmiiksi pilattu.
Juu juu juustossa löytyy. Jätä se juustopihtari. Joudut muuten syömään ties mitä halpisjuustoja koko loppuelämäsi.
Kutsukaa Juha Mieto häihinne, niin hän tuo kanootillisen mämmiä iltapalaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kiitän vastauksista! Joo, tottakai mies saa päättää vähän enemmän koska maksaakin, mutta tasa-arvoinen on mielestäni avioliitto?! Eli myös minua vois kuunnella. Nyt päätti jo bändin, auton, pääruoan ja kilisteltjuomatkin (halvinta Alkoa) Alkaa pikkuhiljaa kaduttamaan koko häät
Kiitä onneasi, että on sentään holillista skumppaa. Tosi sniiduilija ostaisi pelkkää pommaccia.
Kuka helvetti tarjoaa juustoa häissä. Juustoa???
perus sinihomejuustoa, emmentalia ja pippurijuustoa
Siis mikä vika perusjuustoissa, en ymmärrä..
Jos morsiolla alkaa keittää,
voi juustotarjottimen heittää
kohti pihiä sulhoparkaa,
joka takavasemmalle karkaa
heilutellen avioehtoo
"Miten tuo äijä kehtoo?"
Luettuani otsikon, luulin, että häävieraat ovat tapelleet juustoista 😂
Sukkanauhan ja hääkimpun heitto on niin last season, paljon modernimpaa heitellä juustoja.
Vierailija kirjoitti:
No, jos hienompi juusto maksaa esim. 100e/kilo, niin eihän se ole kuin pari tonnia lisää hääkuluihin, olettaen että yksi ihminen syö pari sataa grammaa ja juustoja on kaikkiaan 20kg. Kerrankos sitä. Minä laittaisin kuitenkin mieluummin johonkin muuhun.
Kokeilin äsken syödä viittä eri juustoa. Jos ne ovat sinihomejuuston tyyppisiä, niin ei ehkä uppoa kuin maksimissaan 50-75 grammaa. Jos mukana on leipäjuuston tapaista juustoa, voisi mennä vähän enemmän, mutta ei millään 200g. -sama
Joissakin häissä on yöpalana ollut esim kiusausta tai hodareita. Sanoisin kuitenkin että jos on kovin kosteat häät niin ei kannata kovasti panostaa rahallisesti siihen yöpalaan. Valitettavasti kukaan humalainen ei arvosta niitä kalliita juustoja pätkääkään
Vierailija kirjoitti:
Joissakin häissä on yöpalana ollut esim kiusausta tai hodareita. Sanoisin kuitenkin että jos on kovin kosteat häät niin ei kannata kovasti panostaa rahallisesti siihen yöpalaan. Valitettavasti kukaan humalainen ei arvosta niitä kalliita juustoja pätkääkään
Kiusaus on just hyvä. Pinnalle voi ripotella juustoa maltillisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitän vastauksista! Joo, tottakai mies saa päättää vähän enemmän koska maksaakin, mutta tasa-arvoinen on mielestäni avioliitto?! Eli myös minua vois kuunnella. Nyt päätti jo bändin, auton, pääruoan ja kilisteltjuomatkin (halvinta Alkoa) Alkaa pikkuhiljaa kaduttamaan koko häät
Kiitä onneasi, että on sentään holillista skumppaa. Tosi sniiduilija ostaisi pelkkää pommaccia.
Tai hakee Ruotsista Trocaderoa tai vastaavaa. Pommac on kallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, jos hienompi juusto maksaa esim. 100e/kilo, niin eihän se ole kuin pari tonnia lisää hääkuluihin, olettaen että yksi ihminen syö pari sataa grammaa ja juustoja on kaikkiaan 20kg. Kerrankos sitä. Minä laittaisin kuitenkin mieluummin johonkin muuhun.
Kokeilin äsken syödä viittä eri juustoa. Jos ne ovat sinihomejuuston tyyppisiä, niin ei ehkä uppoa kuin maksimissaan 50-75 grammaa. Jos mukana on leipäjuuston tapaista juustoa, voisi mennä vähän enemmän, mutta ei millään 200g. -sama
Tämä henkilö on ottanut juusto-ongelman haltuun. Ihailen omistautumista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tai rainbow'n festival-juomaa
Me tulimme hääpaikalta,
kai hiukkasen horjuen.
Oli juustotarjotin syöty,
ja yö oli ihmeellinen.
Joku huomasi sattumalta
se oli kai Watkinson
että serenaadi sulle
ihan velvollisuutemme on.
Ja kolmisin seisahduimme
me alle sun ikkunas
ja punaisen lampun näimme