Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tappelu juustoista häissä

Ärsyttää
14.07.2022 |

Mieheni haluaisi tarjota häissämme iltapalana perus sinihomejuustoa, emmentalia ja pippurijuustoa, ja tämä suututtaa minua.

Nuo saisi varmaan jollain 50 eurolla ostettua, mutta minä haluan lempijuustojani/kalliimpia eli Pecorino Doppia, vuohenjuusto wasabia ja kalleinta chiligoudaa ulkomailta. Miten tämä riita ja budjetti nyt ratkaistaan? Mieheni on rikas, minä en eli ei voida laittaa puoliksi.

Kommentit (147)

Vierailija
21/147 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chiligoudaa? No nyt on hieno juusto:D 

Vierailija
22/147 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitän vastauksista! Joo, tottakai mies saa päättää vähän enemmän koska maksaakin, mutta tasa-arvoinen on mielestäni avioliitto?! Eli myös minua vois kuunnella. Nyt päätti jo bändin, auton, pääruoan ja kilisteltjuomatkin (halvinta Alkoa) Alkaa pikkuhiljaa kaduttamaan koko häät

Onhan se avioliitto tietenkin tasa-arvoinen mutta budjettissa on kuitenkin pysyttävä eikä niitä sinun juustoja voi silloin ostaa vaikka kuinka heittäydyt marttyyriksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/147 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida tietää kovinkaan paljon miten juustotarjotin kootaan.

Pitää olla mieto juusto, vahva juusto ja homejuusto.

Vierailija
24/147 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa nyt miettiä sitä, että kuinka moni vieraistasi arvostaisi jotain omia herkkujasi, tuskin kovin moni, koska joku chiligouda, wasabijuusto tai pecorino d.o.p ovat harvoin varsinaisia juustopöytäjuustoja. Miettisit nyt jotain vähän laadukkaampaa, esim. italialaista gorgonzolaa, laadukasta vuohenjuustoa ja valkohomejuustoa. Jos jotain pohjoismaiseen makuun sopivaa haluaa, niin esim. mustaleima emmental on ihan ok juusto, mutta käy myös västerbotten tai joku muu kiva kova juusto.

Vierailija
25/147 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin suututtaisi jos olisin vieraana ja iltapalana tarjottaisiin pelkkiä juustoja, ihan sama kenen valitsemia.

Vierailija
26/147 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan! Ok. Yks mun miehen suosikkijuussto ja yks mun suosikkijuusto?

Sitten karjalanpiirakoita, riisikakkuja, mukavista ja voisilmäpullia!

Vierailija
27/147 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen iltapala?

Häistä lähdetään jatkoille, jossa jokainen hoitaa omat juomisensa ja syömisensä.

Vierailija
28/147 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika asap !

Vierailija
29/147 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juustoja. En syö mitään juustoja. Nakit  maistuu kaikenkäisille.

Vierailija
30/147 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuohenjuusto ja wasabi, en tykkää. Jos olisi sellaisia makuja, että tavallinen ihminen voisi syödä, vaikken minä niihin häihin tulekaan.

Et kai rahan takia ole menossa naimisiin, kun rahan takia meinaat perua jo häitäkin, tuollaisen pikkujutun takia?

Mieti nyt vielä naimisiin menoa. Se on myötä-ja vastoinkäymisissä, kunnes kuolema teidät erottaa. Jos nyt on jo liian vaikeaa, niin ei se helpotu naimisiinmenon jälkeenkään. Avioliitto on tarkoitettu kypsille ihmisille.

Vierailija
31/147 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö voi säästää tätä juustotappelua siihen häätilaisuuteen? Tulisi ohjelma samalla hoidettua. Itse ainakin vieraana tykkäisin.

Ääni tälle.

Vierailija
32/147 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari juuston palaa muutaman pienen keksin kanssa kuulostaa kauniilta, mutta ei taida riittää iltapalaksi. Ehdotan lisäksi voileipiä esim. kinkulla, juustolla, salaatilla ja minitomaatilla sekä perinteisiä karjalanpiirakoita munavoilla tai jollain moussella.

Vierailija
33/147 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos ne wasabi-ja chilijuustot olisi varattu hääyötä varten yö-tai aamupalaksi?

Vierailija
34/147 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko laitat häihin ap, ja paljonko mies laittaa? Ei tarvitse välttämättä vastata, mutta mieti tätä.

Vierailija
35/147 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas suututtaisi, jos olisin tuleva miehesi ja huomaisin, että olet vain rahojeni perässä.

Vierailija
36/147 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söinpä äsken kermajuustoa makealla chilikastikkeella eikä tullut edes kalliiksi, mutta hyvää oli!

Vierailija
37/147 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustoa häissä - yäk mikä haju!

Vierailija
38/147 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
39/147 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehesi on rikas juuri siksi, että hän on harkitsevainen rahankäyttäjä.

Vierailija
40/147 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos te nyt jo kinastelette juustoista, niin ehdotan, että mietit uudelleen ja vakavasti sittenkin, kannattaako avioitua juuri tämän miehen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän