Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tappelu juustoista häissä

Ärsyttää
14.07.2022 |

Mieheni haluaisi tarjota häissämme iltapalana perus sinihomejuustoa, emmentalia ja pippurijuustoa, ja tämä suututtaa minua.

Nuo saisi varmaan jollain 50 eurolla ostettua, mutta minä haluan lempijuustojani/kalliimpia eli Pecorino Doppia, vuohenjuusto wasabia ja kalleinta chiligoudaa ulkomailta. Miten tämä riita ja budjetti nyt ratkaistaan? Mieheni on rikas, minä en eli ei voida laittaa puoliksi.

Kommentit (147)

Vierailija
41/147 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on sissijuustoa tarjolla!

-ErtZsi

Vierailija
42/147 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että jutussa on kyse siitä että vieraat tappelivat häissä juustoista. Se olisi ollut paljon hauskempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/147 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotuksia juustohäihinne:

Arkijuusto

Pirkka-juustot / Rainbow-juustot

Näitä saa 50 eurolla viisi kiloa! Niin ei kukaan vieraista jää vaille juustoa (näiden häiden kohokohta?).

Vierailija
44/147 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perukaa häät. Jos pitää riidellä jostain juustoköntistä, niin ei lupaa hyvää avioliitoltakaan.

Vierailija
45/147 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en IKINÄ olen ymmärtänyt jotain juustotarjoilua, vaikka erilaisista juustoista pidänkin. Keksikää jotain muita iltapalaksi vaikka eri pizzoja.

Juustotarjoilu kuuluu ranskalaiseen illalliseen, on ruokalajien välillä. Mutta tuollainen hääjuhlassa "iltapalaksi" juustotarjoilu on kyllä, hmm hieman tökeröä. Juhla-aterian osana kyllä menisi ja olisikin ihan ok, mutta että iltapalaksi? Mutta tröllihän tämä olikin.

Vierailija
46/147 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi huono otsikko! Tulin innoissani lukemaan häistä, joissa oli syntynyt joukkotappelu juustoista, mutta täällä olikin joku b r i d e z i l l a valmistelemassa tulevaa avioeroaan. Ihan tylsää. 

Vierailija
47/147 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö voi säästää tätä juustotappelua siihen häätilaisuuteen? Tulisi ohjelma samalla hoidettua. Itse ainakin vieraana tykkäisin.

Ääni tälle.

Täältä myös :)

Vierailija
48/147 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehesi haluaa niitä halvimpia ja sinä niitä kalliimpia niin ehkä jonkunlainen kompromissi. Yksi halvimmista, yksi keskihintaisista ja yksi kallis.

Vierailija
49/147 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi mita makujen sinhvoniaa! Chiligoudaa, wasabia ja wiiniä.

🤣 Ajattelin ihan samaa, nam mitkä makuyhdistelmät 🤣 Ap:llä mennyt tovi kun on tätä tarinaa miettinyt.

Vierailija
50/147 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käynyt vaikka kuinka monissa häissä ja aina on vieraille tarjottu kalliita erikoisjuustoja.

Vierailija
51/147 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäys: mieheni sai jo valita bändin. En puuttunut siihen, vaikkei ole ykkössuosikkini. Mielestäni minä saan valita iltapalan, mutta mieheni haluaisi kai säästää tässä, eikä siksi ole innostunut arvokkaampiin juustoihin. Vieraita meillä 90.

Jos 90 vierasta mussuttaa juustoa iltapalaksi, niin siel on kohta koko porukka paska jäykkänä..

Vierailija
52/147 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö voi säästää tätä juustotappelua siihen häätilaisuuteen? Tulisi ohjelma samalla hoidettua. Itse ainakin vieraana tykkäisin.

Minä myös nauttisin. Sitten juustotappelun jälkeen tarjoilupöytään iskettäisi teatraalisesti halvin ja mauttomin Edam tai jopa ns. arkijuusto.

Vierailija
53/147 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi mita makujen sinhvoniaa! Chiligoudaa, wasabia ja wiiniä.

🤣 Ajattelin ihan samaa, nam mitkä makuyhdistelmät 🤣 Ap:llä mennyt tovi kun on tätä tarinaa miettinyt.

Tuo potpuri kun tulee aamulla nenän kautta niin ay caramba!

Vierailija
54/147 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limburger pöytään ja kukaan ei haista morsmaikun eau de tennissukkaa 🦶

Vierailija
55/147 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

This is the cheesiest story I've ever read.

Vierailija
56/147 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uhraisin esikoisjuustoni.

Vierailija
57/147 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostatte molempia, eli sä kustannat ne haluamasi juustot ja mies omat valitsemansa. Silleenhän saatte molemmat haluamanne.

Vierailija
58/147 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitän vastauksista! Joo, tottakai mies saa päättää vähän enemmän koska maksaakin, mutta tasa-arvoinen on mielestäni avioliitto?! Eli myös minua vois kuunnella. Nyt päätti jo bändin, auton, pääruoan ja kilisteltjuomatkin (halvinta Alkoa) Alkaa pikkuhiljaa kaduttamaan koko häät

No peru ne sitten.

Vierailija
59/147 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusinen leipäjuusto ja purkki lakkahilloa saa luvan riittää. Nirsoimmat voi käväyttää mikrossa jos ihan pakko hifistellä.

Vierailija
60/147 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäys: mieheni sai jo valita bändin. En puuttunut siihen, vaikkei ole ykkössuosikkini. Mielestäni minä saan valita iltapalan, mutta mieheni haluaisi kai säästää tässä, eikä siksi ole innostunut arvokkaampiin juustoihin. Vieraita meillä 90.

Jos 90 vierasta mussuttaa juustoa iltapalaksi, niin siel on kohta koko porukka paska jäykkänä..

Illan viimeinen näkäräinen 20 ml levolacia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä