Missä nettikaupoissa on 3m pitkiä verhoja?
Mistä olet löytänyt? Olen jo selannut ellos/jotex/ikea/hemtex. Sellaisia kohtuuhintaisia.
Kommentit (27)
Ikealla on varmaan! Ja H&M sekä Jysk
Kyllä Ikeassakin on, ellwi ole loppuunmyyty. Silloin eivät näy valikossa.
Vierailija kirjoitti:
Tokmannilla on.
En löytänyt nettikaupasta enkä kivijalkakaupastakaan?
Jysk ja Tokmanni on käyty molemmat. Ap
Mene Eurokankaaseen ja valkkaa sieltä mieluisaa verhokangasta. Ompelevat maksusta ylä-ja alakäänteet.
Vierailija kirjoitti:
Mene Eurokankaaseen ja valkkaa sieltä mieluisaa verhokangasta. Ompelevat maksusta ylä-ja alakäänteet.
Kalliiksi tulee. Ap
Täsmälleen oikean mittaiset jos haluat, niin joudut teettämään. Ei mistään saa juuri sen kokoisia kuin itse tarvitsee. Aina pitää tuunata.
Rustassa oli ainakin 4m pitkiä verhoja. En tiedä onko netin kautta saatavissa.
Ellokselta ostin omat 3 m:n pimennysverhoni.
Eurokankaassa on usein "ilmainen verhojen ompelu" kankaiden ostajalle. Sis. ylä- ja alakäänteet, mutta yrittävät kyllä myydä maksusta kaikenlaisia lisäompelupalveluita siihen.
Vierailija kirjoitti:
Eurokankaassa on usein "ilmainen verhojen ompelu" kankaiden ostajalle. Sis. ylä- ja alakäänteet, mutta yrittävät kyllä myydä maksusta kaikenlaisia lisäompelupalveluita siihen.
Ilmaiset ompelut saat, jos jätät rumat (ja ehkä purkautuvat) sivuhulpiot käsittelemättä. Tyytyväinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmaiset ompelut saat, jos jätät rumat (ja ehkä purkautuvat) sivuhulpiot käsittelemättä. Tyytyväinen?
Jep, olen tyytyväinen, kiitos kysymästä.
Bon prix ehkä?
En ole varma mut tilasin sieltä ihanaa matskuu pimentävät verhot = puoli pimentävät oikeestaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tokmannilla on.
En löytänyt nettikaupasta enkä kivijalkakaupastakaan?
Jysk ja Tokmanni on käyty molemmat. Ap
Tilasin juuri viikko sitten Jyskin nettikaupasta 3m pitkät verhot. Siellä pitäisi kyllä olla.
Olen ostanut Jyskistä ja Rustasta.