Missä nettikaupoissa on 3m pitkiä verhoja?
Mistä olet löytänyt? Olen jo selannut ellos/jotex/ikea/hemtex. Sellaisia kohtuuhintaisia.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tokmannilla on.
En löytänyt nettikaupasta enkä kivijalkakaupastakaan?
Jysk ja Tokmanni on käyty molemmat. Ap
Tilasin juuri viikko sitten Jyskin nettikaupasta 3m pitkät verhot. Siellä pitäisi kyllä olla.
Juu, niin on mutta se on katsastettu jo, samoin se Ikea mitä moneen kertaan ehdotettiin. Etsin vielä lisävalikoimaa, ja valmisverhoja. Ap
Vierailija kirjoitti:
Täsmälleen oikean mittaiset jos haluat, niin joudut teettämään. Ei mistään saa juuri sen kokoisia kuin itse tarvitsee. Aina pitää tuunata.
Ei tuo 3m olekaan oikea mitta, mutta on ainakin riittävän pitkä. Joutuu vähän lyhentämään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikean kaikki verhot ovat 3 m.
Näyttää suurin osa (83 kpl) olevan 250 cm. 300-senttisiäkin toki on 21 kpl.
Ai sorry, asun Keski-Euroopassa, täällä 3 m. Luulin, että muuallakin.
Kyllä olen joutunut kolmimetriset verhot ompelemaan aina itse varsinkin, jos haluan ne itselle mieluisasta väristä ja kuosista. Samaten saan itselle sopivan verhonauhan tai verhokujan. Ei löydy valmiina kaupoissa ja usein kaupan jutuissa on ompelujälkikin sotkuista.
Vierailija kirjoitti:
Mene Eurokankaaseen ja valkkaa sieltä mieluisaa verhokangasta. Ompelevat maksusta ylä-ja alakäänteet.
Kunnolla tehdyissä verhoissa myös sivut on ommeltu. Reuna alkaa liepottamaan/ aaltoilemaan ilman sivun ompelua. Jos ostaa kunnollisen kankaan, tuosta ei kannata tinkiä.
Näyttää suurin osa (83 kpl) olevan 250 cm. 300-senttisiäkin toki on 21 kpl.