Ei ole totta EK ehdottaa taas koronapassia!
Kommentit (445)
Vierailija kirjoitti:
poistha jolophhi kirjoitti:
Miksi k-piikkejä ylennellään yhä rokotteiksi. Se on oikeiden rokotteiden häpäisyä ja mustamaaluuta
Tämä koronapiikkipska on oikeasti nakertanut ihmisten luottoa hyviin, kunnollisiin rokotteisiin. Eikä ihme. Kuka ottaa vastuun, kun kohta ei kelpaa enää ne järkevät rokotteet? Ei ihmisiä voi ksettaa vuosikausia ja sitten olettaa, että ketään kiinnostaa selittelyt.
Ei sillä että olisin itsenäni pahoillani virallisten rokotteiden puolesta kun niitäkään en ole tullut ottanneeksi enää 19:ta vuoteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähipiirissä ovat kyllä enemmän sairastaneet viime aikoina (muutakin kuin koronaa) enemmän ne joilla rokotukset, kuin rokottamattomat. Onkohan siinä sitten perää että rokotukset heikentävät omaa immuunipuolustusta?
Ei ole, koska ikinä ei ole ollut puhetta oman yleisen immuunipuolustuksen heikentymisestä, vaan tämän taudin immuunivasteen heikentymisestä liian tiheästi annettujen rokotteiden vuoksi. Vaste ei ole sama asia kuin immuunijärjestelmä.
Ei ollut mitään järkeä piikittää lapsia, nuoria ja terveitä noin tiheään tällä "rokotteella"
uunopäiden rillittäjä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä vastaus miksi, Eduskunnasta:https://www.eduskunta.fi/FI/naineduskuntatoimii/julkaisut/Documents/tuv…
siinäpä neljännen teollisen vallankumouksen rakennusleegot
Jos porukka ei ole työkuntoista piikkisarjojen jälkeen, niin mitenpä rakennat?
Te rokotepassipuolustajat, selittäkää minulle mihin tilastojen valossa nuori, perusterve ihminen tarvitsee pakkorokotuksen, kun hän ei mitä todennäköisemmällä syyllä kuormita terveydenhuoltoa nuhallaan? Selittäkää minulle miten voi olla mahdollista, että hoivakotitartunnat alkoivat kunnolla vasta viime syksynä, kun niin henkilökunta kuin asiakkaat/potilaat olivat lähes kaikki täysin rokotettuja? Selittäkää minulle, kuinka ne tartuntaketjut vain lisääntyivät vuodenvaihteen jälkeen, kun rokottamattomat laitettiin kylmästi ulos? Selittäkkää minulle, miten kolme kertaa rokotettu on kolme viikkoa sairaslomalla ja täysin rokottamaton sairastaa päivän ja on sen viisi päivää vain pois?
Selittäkää, miten rokottamaton riskiryhmäläinen iäkäs, biologisella lääkityksellä oleva syöpäpotilas palliatiivisessa hoidossa saa nuhan ja kolmesti rokotettu kuolee? Selittäkää.
Ok. Olen kyllä täysin varma että jos lähipiirissänne on ollut koronan vuonna 2020 sairastanut terve ihminen joka ei ole ollut ottanut rokotteita niin hän ei ole koronalla kuormittanut terveydenhuoltoa vuonna 2021 eikä vuonna 2022.
Onko järkeä: kaikki laitetaan sähköön perustuvaksi ja sitten on jo tingittävä kotitaloussähköstä 26% kaikesta?
Vierailija kirjoitti:
Ette vaan tiedä.
Kerro toki!
Minä olen ollut terveempi kuin kukaan muu sairastettuani koronan 2020 enkä ottanut piikkejä.
Melko kyistä, jos tulisi. Sairastin koronan viime viikolla eikä mulla ole siitä mitään virallista dokumenttia, vain kotitesti. En myöskään ole ottanut yhtään rokotetta.
Ei teollisen vallankumouksen eteenpäinmenemiseksi tarvita neljää rokotusta kahdessa vuodessa eikä edes mitään taudinpoispanoa. Nämä piikitykset ovat ihan muuta toimintaa kuin rokottamista
Kyllähän tuossa Klaus Swab haisee tuossakin Eduskunnan suunnitelmassa, voi hyvänen aika, miten hulluja ne aikookaan?
ererwerwe kirjoitti:
Ei teollisen vallankumouksen eteenpäinmenemiseksi tarvita neljää rokotusta kahdessa vuodessa eikä edes mitään taudinpoispanoa. Nämä piikitykset ovat ihan muuta toimintaa kuin rokottamista
ne luultavimmin valmistavat muuttamaan ihmisen genomia DNA stahn tuossa puhutaan suoraan .
Kuinka usein niitä rokotteita voi edes ottaa? menee varmaan vuosi tai pari, että olisi saanut otettua kaikki ne neljä ja sitten olisikin pitänyt ottaa jo viisi, kuusi tai seitsemän. Ei pääsisi kelkkaan ikinä mukaan. Plus viime viikolla sairastettu korona, joka oli pari päivää kuumetta ja lihassärkyä. Ei mitään järkeä hommassa.
Vierailija kirjoitti:
uunopäiden rillittäjä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä vastaus miksi, Eduskunnasta:https://www.eduskunta.fi/FI/naineduskuntatoimii/julkaisut/Documents/tuv…
siinäpä neljännen teollisen vallankumouksen rakennusleegot
Jos porukka ei ole työkuntoista piikkisarjojen jälkeen, niin mitenpä rakennat?
myrkyttymätön eliitti sen taittaakin rakentaa
Vierailija kirjoitti:
Te rokotepassipuolustajat, selittäkää minulle mihin tilastojen valossa nuori, perusterve ihminen tarvitsee pakkorokotuksen, kun hän ei mitä todennäköisemmällä syyllä kuormita terveydenhuoltoa nuhallaan? Selittäkää minulle miten voi olla mahdollista, että hoivakotitartunnat alkoivat kunnolla vasta viime syksynä, kun niin henkilökunta kuin asiakkaat/potilaat olivat lähes kaikki täysin rokotettuja? Selittäkää minulle, kuinka ne tartuntaketjut vain lisääntyivät vuodenvaihteen jälkeen, kun rokottamattomat laitettiin kylmästi ulos? Selittäkkää minulle, miten kolme kertaa rokotettu on kolme viikkoa sairaslomalla ja täysin rokottamaton sairastaa päivän ja on sen viisi päivää vain pois?
Selittäkää, miten rokottamaton riskiryhmäläinen iäkäs, biologisella lääkityksellä oleva syöpäpotilas palliatiivisessa hoidossa saa nuhan ja kolmesti rokotettu kuolee? Selittäkää.
Tässä niin erinomainen pointti, että olisi hyvä saada vastaus
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein niitä rokotteita voi edes ottaa? menee varmaan vuosi tai pari, että olisi saanut otettua kaikki ne neljä ja sitten olisikin pitänyt ottaa jo viisi, kuusi tai seitsemän. Ei pääsisi kelkkaan ikinä mukaan. Plus viime viikolla sairastettu korona, joka oli pari päivää kuumetta ja lihassärkyä. Ei mitään järkeä hommassa.
i hommassa tunnukaan olevan mitään järkeä jos eläytyy yhä niin että tässä olisi menossa vain jotkin viattomat taudinpoispanijaiset. Mikään ei viittaa ainakaa minusta siihin että semmoinen olisi vieläkään käynnissä
TOIVOTTAVASTI MONI PIIKITTÄMÄTÖN KUOLEE EI TULE VAHINKOA KANSA HYGIENISOITUU KUN PÖLJÄT KUOLEE.
K-piikkejä kyllä riittää kansalle jaettaviksi mutta oikeista lääkkeistä voib tulda pulaa
Minulla juuri toisin päin. Rokotetut pysyneet terveinä, mutta nämä muutamat skeptikot niiskuttaa koko ajan. Toki kieltävät, että olisivat sairaana.