Ei ole totta EK ehdottaa taas koronapassia!
Kommentit (445)
Meillä ei loppuviimiks olekaan tässä taisto lihaa ja verta päin eli toisia ihmisiä, vaan henkivaltoja kohtaan. Seitana alkaa olla helisemässä pian alkavan vankeutensa lähelletulon takia. Siski se yllyttää ihmiset tällaiseen hullutteluun. Mutta kirjootusten vaan täytyy käyä toteen, Antikristuksen hallintakauden tulla ja mennä jne.
Youtube: Tapio Puolimatka on kymmenisä luentoja! Hän perustelee miksi tämä teknologinen kehitys on eksytys ja vaarallinen!
Suomalaiset ovat siltikin kriittisiä, älykkäitä ja niin uskaliaita että voivat nauraa EK gubbeille! Kiitos ihanat ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi entistä tarttuvampi variantti leviää vauhdilla ja uhkana on taas rajoitustoimet, joten kannattaa olla ajoissa liikkeellä.
Tarkoitat varmaan "rokotettujen varianttia", joilla immuniteetin heikentymisen vuoksi on erityinen riski saada tauti?
Kokeellinen "rokote" kehitettiin aikanaan wuhan virusta vastaan ja nyt jyllää Omicron.
Geenipohjainen ja hyväksymätön tuote, jota ei ole tarkoitettu ihmisille on aiheuttanut enemmän kuolemantapauksia kuin mikään aiempi lääke.
k-piikkikö lääke, salli mun hymähtää
KIVULIASTA KUOLOA PÖLJILLE kirjoitti:
TOIVOTTAVASTI MONI PIIKITTÄMÄTÖN KUOLEE EI TULE VAHINKOA KANSA HYGIENISOITUU KUN PÖLJÄT KUOLEE.
Et ole tainnut tutustua todellisiin tilastoihin?
Rokotetut on todellisessa riskissä immuunipuolustuksen alenemisen vuoksi.
Minä luulen että se puraistu omena tarkoittaa juuri mitä se on logossa: kun maistat tästä älypuhelimesta tulet tietämään hyvän ja pahan- Ette suinkaan kuole.
Eli meidät koukutettiin tietämään ja nämä laitteet ovat tuhomme. Kuva joka puhuu sanotaan Raamatussa. Ipad ja känny ja Tietokone.Lentävä kirjakäärö. Joka asettuu jokaiseen kotiin ja tuhoaa sen sisältä, Kaikki on Raamatussa
Ehdotan EK:lle Ehdottomasti Karanteenia.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ovat siltikin kriittisiä, älykkäitä ja niin uskaliaita että voivat nauraa EK gubbeille! Kiitos ihanat ihmiset.
Miten Marin aivopestiin tähän vaikka hänelläkin on lapsi? Greta on kriittisempi.
vierailija kirjoitti:
"Millä lailla rokotetuilla on oikeus ravintolassa levittää/sairastaa tautia? Itse rokottamattomana sairastin koronan, pidin tarvittavat 5 päivää sairaslomaa ja parin kuukauden päästä juoksin puolimaratonin. En ymmärrä mihin olisin tarvinnut passia ja miten se passi olisi auttanut minua välttämään sairastumatta?"
Minä minä minä. 80-vuotias äitini tai edes minä ei olisi juossut maratonia koronan jälkeen. Covid-infektion jäljiltä on myös kuolleita ja vammautuneita.
EVK kirjoitti:
Ehdotan EK:lle Ehdottomasti Karanteenia.
Juu laitetaan ne maistamaan omaa lääkettään ja eristetään ne itse.
Inhaa kun noita qr-koodikuvia vilisee nykyysi joka paikassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Marin aivopestiin tähän vaikka hänelläkin on lapsi? Greta on kriittisempi.
Greta voi olla toisaalta nyt se kontrolloitu "oppositio"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokotus jää syksyyn koska ei ole maassa sopivaa rokotetta, viranomainen ei voi pakottaa ottamaan tehotonta rokotetta ja kieltäytyä antamasta sen jälkeen tehoavaa. Aika kamala skenario taas kehissä.
Eikä meillä ole ketään kuka rokottaisi. THL:n Nohynek totesi eilen, että se seuraava rokotuskierros voidaan aloittaa heti mutta mistä saadaan rokottajat.
Ja tässä on se syy miksi sitä päätöstä 4.rokotuskierroksesta on pantattu ja pantataan edelleen. Marinin hallitus näyttäisi huonolta (toki ihan vaan itseltään) kun THL läväyttäisi pöytään rokotussuosituksen seuraavasta kierroksesta joka alkaa heti ja sitten pitäisi myöntää, ettei meidän terveydenhuollossa ole resursseja rokottamiseen.
Siksihän se salminen tuli jo julkisuuteen puolustelemaan 3. annoksen tehoa ja kuinka se kyllä riittää ainakin syksyyn asti. Ilmeisesti niitä rokottajia on jostain varastosta otettavaksi syksyllä, mutta nyt henkilökuntaa ei ole.
Ja laskun tästä hallituksen aikaansaamasta kaaoksesta terveydenhuollossa maksaa kaikki ne, joiden rokotesuoja on nyt puutteellinen ja jotka siksi saa vakavaoireisen tautimuodon ja/tai menehtyy tartuntaansa.
Jep. Ottamatta nyt lainkaan kantaa siihen onko rokotuksista hyötyä, niin aivan luokattoman huonosti tämä pandemia on Suomessa hoidettu. On järjestetty täydellisen turhia spektaakkeleita esim uudenmaan rajoille, kehitetty koronavilkkua ja vaadittu koronapassia, mutta sitten itse se viruksen leviämisen estäminen ei niin olekaan hallitusta innostanut.
Ja sitten päätöksiä vetkutetaan ja asioita salaillaan, mustaa maalataan valkoiseksi ja puhutaan asian vierestä sekä hoetaan aivan järjettömiä mantroja, kuten me ei enää voida olla rokottamattomien panttivankeina ym, joilla vaan yritetään saada ohjatuksi ihmisten turhautuminen sekä kritiikki ihan muualle kuin näihin tämän sotkun arkkitehteihin niin hallituksessa kuin thl:llakin.
Nyt sitten syötetään ties mitä pajunköyttä näistä rokotteista ja niiden tehosta kun ei voida myöntää, että ei meillä ole resursseja aloittaa uutta rokotekierrosta eikä oikeastaan siinä ole edes järkeä kun ei nämä rokotteet tehoa näihin omikroneihin. Mutta sen sijaan, että nuo myönnettäisiin ja ihmisiä kehotettaisiin varovaisuuteen sekä suojaamaan itseään tartunnalta, niin nyt vaan uskotellaan kuinka mitään riskiä ei ole missään ja muistutellaan kuinka kokoontumisten on sovittu olevan ok tänä kesänä.
Ihan sek¤päistä touhua.
Pandemianhoidoksi kämäinen näytös mutta nwo:n edistämiseksi loisto-show
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Olen kyllä täysin varma että jos lähipiirissänne on ollut koronan vuonna 2020 sairastanut terve ihminen joka ei ole ollut ottanut rokotteita niin hän ei ole koronalla kuormittanut terveydenhuoltoa vuonna 2021 eikä vuonna 2022.
Viruksen kovimmat muodot olivat vuonna 2020. Ne jotka siitä selvisivät pärjäävät tod näk myöhemmissä variaatioissa ilman rokotetta.
Ei mene valitettavasti noin. Itse sairastin deltan viime kesänä (rokottamattomana) ja alla oli jo tuo yksi sairastaminen keväällä -20.
Olen siis sairastanut kaksi kertaa ja kolmatta en enää aio kokea vaikka en kummastakaan sairaalahoitoon asti joutunutkaan. Yskä etenkin kesti kuukausia kummankin tartunnan jälkeen ja sen ärsyttävyyden ymmärtää vasta kun itse yskii keuhkojaan pihalle ihan vain siksi, että hengästyi hieman normaalia enemmän tai jutteli kaverin kanssa.
Se rajoitti ainakin omaa elämääni enemmän kuin yksikään rajoitus.
Onko av-modetkin alkaneet herätä vai miten nää ketjut saa nykyään olla yllättävän pitkään?
Vai onko ne saaneet niin paljon rokotehaittoja, ettei niistä ole niin moderoimaan?
Vai kartoittaako valtio kansalaisten mielipiteitä ja ip-osoitteita??
Pitäiskö huolestua?
Vai onko tosissaan jo näin moni jengistä alkanut herätä?
Kiitos, jos olette alkaneet! <3
Koitetaan selvitä yhdessä!
United We Stand! <3
Vierailija kirjoitti:
Onko av-modetkin alkaneet herätä vai miten nää ketjut saa nykyään olla yllättävän pitkään?
Vai onko ne saaneet niin paljon rokotehaittoja, ettei niistä ole niin moderoimaan?
Vai kartoittaako valtio kansalaisten mielipiteitä ja ip-osoitteita??
Pitäiskö huolestua?
Vai onko tosissaan jo näin moni jengistä alkanut herätä?
Kiitos, jos olette alkaneet! <3
Koitetaan selvitä yhdessä!
United We Stand! <3
No, onhan niillä jo marraskuulta niiden kahden passia vastustaneen kansalaisaloitteen nimet. Mun nimi on molemmissa, ne kummatkin sai lähemmäs 60 000 allekirjoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokotus jää syksyyn koska ei ole maassa sopivaa rokotetta, viranomainen ei voi pakottaa ottamaan tehotonta rokotetta ja kieltäytyä antamasta sen jälkeen tehoavaa. Aika kamala skenario taas kehissä.
Eikä meillä ole ketään kuka rokottaisi. THL:n Nohynek totesi eilen, että se seuraava rokotuskierros voidaan aloittaa heti mutta mistä saadaan rokottajat.
Ja tässä on se syy miksi sitä päätöstä 4.rokotuskierroksesta on pantattu ja pantataan edelleen. Marinin hallitus näyttäisi huonolta (toki ihan vaan itseltään) kun THL läväyttäisi pöytään rokotussuosituksen seuraavasta kierroksesta joka alkaa heti ja sitten pitäisi myöntää, ettei meidän terveydenhuollossa ole resursseja rokottamiseen.
Siksihän se salminen tuli jo julkisuuteen puolustelemaan 3. annoksen tehoa ja kuinka se kyllä riittää ainakin syksyyn asti. Ilmeisesti niitä rokottajia on jostain varastosta otettavaksi syksyllä, mutta nyt henkilökuntaa ei ole.
Ja laskun tästä hallituksen aikaansaamasta kaaoksesta terveydenhuollossa maksaa kaikki ne, joiden rokotesuoja on nyt puutteellinen ja jotka siksi saa vakavaoireisen tautimuodon ja/tai menehtyy tartuntaansa.
Jep. Ottamatta nyt lainkaan kantaa siihen onko rokotuksista hyötyä, niin aivan luokattoman huonosti tämä pandemia on Suomessa hoidettu. On järjestetty täydellisen turhia spektaakkeleita esim uudenmaan rajoille, kehitetty koronavilkkua ja vaadittu koronapassia, mutta sitten itse se viruksen leviämisen estäminen ei niin olekaan hallitusta innostanut.
Ja sitten päätöksiä vetkutetaan ja asioita salaillaan, mustaa maalataan valkoiseksi ja puhutaan asian vierestä sekä hoetaan aivan järjettömiä mantroja, kuten me ei enää voida olla rokottamattomien panttivankeina ym, joilla vaan yritetään saada ohjatuksi ihmisten turhautuminen sekä kritiikki ihan muualle kuin näihin tämän sotkun arkkitehteihin niin hallituksessa kuin thl:llakin.
Nyt sitten syötetään ties mitä pajunköyttä näistä rokotteista ja niiden tehosta kun ei voida myöntää, että ei meillä ole resursseja aloittaa uutta rokotekierrosta eikä oikeastaan siinä ole edes järkeä kun ei nämä rokotteet tehoa näihin omikroneihin. Mutta sen sijaan, että nuo myönnettäisiin ja ihmisiä kehotettaisiin varovaisuuteen sekä suojaamaan itseään tartunnalta, niin nyt vaan uskotellaan kuinka mitään riskiä ei ole missään ja muistutellaan kuinka kokoontumisten on sovittu olevan ok tänä kesänä.
Ihan sek¤päistä touhua.
Totta! Päättäjät mielistelevät mukavuudenhaluisia. Maskipakko julkisissa tiloissa olisi ehdottoman tärkeä eikä edes ylivoimainen.
Tarkoitat varmaan "rokotettujen varianttia", joilla immuniteetin heikentymisen vuoksi on erityinen riski saada tauti?
Kokeellinen "rokote" kehitettiin aikanaan wuhan virusta vastaan ja nyt jyllää Omicron.
Geenipohjainen ja hyväksymätön tuote, jota ei ole tarkoitettu ihmisille on aiheuttanut enemmän kuolemantapauksia kuin mikään aiempi lääke.