Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko narsisti olla oikeasti kiltti, mutta uhattuna ilkeä?

Vierailija
14.07.2022 |

Eikä hänellä ole mitään korkeita odotuksia itsestään, mutta rakastaa ihailua kuitenkin. Epäonnistuessaan syyttää muita, mutta lopuksi myöntää virheensä.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se kilttikin menettää ajan oloon hermonsa. Ei parane kiusotella.

Vierailija
42/42 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsistit saallistavat kyllä erittäin ovelasti, huomaamattasi olet pauloissa ja silloin ilkeydet alkavat

Ei se noin aina mene. Olen narsisti. Olen taitava suustani ja saan toisen pauloihin. En silti ole ilkeä enkä vaadi mitään. Enkä pidä vankia ja saa lähteä, jos haluaa. Mutta, kun annan itse suhteeeseen kaiken, niin odotan myös saavani itse hyvää. Se on normaalia. Itse en naistani kohtele huonosti, mutta jos joku ylittää rajat, niin hän tietää sen ja yleensä se on se joku, joka yrittää iskeä naistani. Kolmas osapuoli tietää sen. Siihen mulla ei ole edes rajaa.. En omista naistani, mutta jos kaikki hyvin, niin sillon turha tulla yrittää. Oma avokki ei edes tiedä, että olen narsisti.

Ja sinä päätät, mitä suhteellesi annat? Viis naisesi toiveista? Ja koska sinä annat kaiken, minkä koet voivasi antaa, pitää sinun saada sellaista, mistä sinä haluat, viis siitä, mitä toinen pystyy antamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä