Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko narsisti olla oikeasti kiltti, mutta uhattuna ilkeä?

Vierailija
14.07.2022 |

Eikä hänellä ole mitään korkeita odotuksia itsestään, mutta rakastaa ihailua kuitenkin. Epäonnistuessaan syyttää muita, mutta lopuksi myöntää virheensä.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhun ihmisestä, joka suuttuessaan on myös väkivaltainen ja kertoo minun ärsyttäneen. Kun sitten uhkaan lähteä, hän sanoo hakevansa apua.ap

Manipulointi kuuluu isona osana narsistin elämään. Pahanpuhuja seän takana vaikka edessä rakkain ystävä.

Vierailija
22/42 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsisti ei ikinä myönnä virheitään

Narsisti saattaa kyllä myöntää virheensä ja myöntää toimineensa jossain asiassa väärällä tavalla, mutta tällöinkin syyttää siitä muita, ei ota itselleen täyttä vastuuta asiasta.

Eli esimerkiksi kunnon raivokohtauksrn jälkeen saattaa pahoitella, kuinka on huutanut, mutta samanaikaisesti kääntää tilanteen niin, että tuo huutaminen on ollut reaktio, ymmärrettävä sellainen, koska huutamisen kohde/joku muu henkilö on tehnyt asian x. Näin kääntää tilanteen itselleen paremmaksi, ja saa muut näyttämään huonoilta, vaikka todellisuudessa olisikin itse ollut se ainoa huonosti käyttäytyvä.

Tuo huutaminen on tyypillistä narsisteille.Mistä ne yhtäkkiset raivokohtaukset johtuvatkaan. Ihan ilman mitään, alkaa raivoamaan ja syytelemään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin myöntää, jopa useinkin. Pyytää jopa anteeksi

Miten jotain julkista mokaa ei voisi muka myöntää, kuten loukkaus useiden ihmisten kuullen, tai töppäily tai virhe työsuorituksessa.

On narsistilla muutakin elämää, kuin se kotielämä ja suhde puolisoin.

Helvetti, ihmisiä hekin ovat, ja tunteet on heilläkin.

Eivät he mitään psykopaatteja ole.

Narsisti ei milloinkaan pyydä anteeksi. Tunteet ,mutta manipuloivat helposti heikot ja jatkuvasti vaihtuu"ystävät". Ollaan niin kavereita , max 1 kk ja sen jälkeen ei olla yhteydessä.  Vaikea luoda pysyviä suhteita. 

Narsistit on sellaisten kaveria, joiden seurassa esiintyy edullisesti.

Vierailija
24/42 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten jotain julkista mokaa ei voisi muka myöntää, kuten loukkaus useiden ihmisten kuullen, tai töppäily tai virhe työsuorituksessa.

Kyllä ovat tavallaan psykopaatteja. 

Vierailija
25/42 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsisti ei milloinkaan pyydä anteeksi. Tunteet ,mutta manipuloivat helposti heikot ja jatkuvasti vaihtuu"ystävät". Ollaan niin kavereita , max 1 kk ja sen jälkeen ei olla yhteydessä.  Vaikea luoda pysyviä suhteita. 

Narsistit on sellaisten kaveria, joiden seurassa esiintyy edullisesti.

Nappiin ! Hakee ystäviä tunnettujen ihmisten seurasta ja lähettää facebookiin, vaikka erästäkin inhoaa poliittisen vakaumuksen vuoksi ,mutta väkisin hakeutui seuraan. Vain että saa kuuluisuutta ja että ihaillaan.

Vierailija
26/42 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsisti on aina oikeassa. Silloinkin kun tietää olevansa väärässä.

Mutta taitavasti myöntää virheensä silloin kuin se kuuluu suunnitelmaan

Kyllä virheen myöntäminen on harvinaista narsissilta. 

Vierailija
27/42 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti etsii tilanteita jossa nolata muita. Hyvä esimerkki puuteripilvi2.0 Annika.

Juuri nolasi julkisesti miehensä isän. Mutta annas olla jos joku sanoo poikki puolisen sanan hänelle itselleen, se on sodanjulistus!

Vierailija
28/42 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, että tarkoitetatoonko narsismilla itsekeskeistä luonnetta vai harvinaista psyykkistä häiriötä.

Vierailija
29/42 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin narsisti hyötyy niin kauan on ystävä. Mitään ei saa kyseenalaistaa, jos uskallat niin alat saamaan osasi pahuudesta. Sääli että jotkut on niin lapasia että alistuvat narsistin vallan alle. Varsinkin jos narsisti on tunnettu ja hänellä on jonkinlaista valtaa.

Vierailija
30/42 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsisti saattaa kyllä myöntää virheensä ja myöntää toimineensa jossain asiassa väärällä tavalla, mutta tällöinkin syyttää siitä muita, ei ota itselleen täyttä vastuuta asiasta.

Eli esimerkiksi kunnon raivokohtauksrn jälkeen saattaa pahoitella, kuinka on huutanut, mutta samanaikaisesti kääntää tilanteen niin, että tuo huutaminen on ollut reaktio, ymmärrettävä sellainen, koska huutamisen kohde/joku muu henkilö on tehnyt asian x. Näin kääntää tilanteen itselleen paremmaksi, ja saa muut näyttämään huonoilta, vaikka todellisuudessa olisikin itse ollut se ainoa huonosti käyttäytyvä.

Eli ei oikeasti myönnä tehneensä itse virhettä, vaan se on jonkun toisen syy. Manipulointia.

Vierailija
31/42 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla tällainen jonkinlainen narsisti. Normaalisti olen kiltti, vaikkakin heikkoitsetuntoinen ja itseäni syyllistävä. Sitten riitatilanteissa jossa minua kyseenalaistetaan jotenkin, loukkaannun syvästi ja kannan kaunaa sille toiselle vaikka samalla se itsesyyttelyn määräkin kasvaa. On kuitenkin hankala myöntää syyllisyyttäni tietyissä tilanteissa, vaikka usein myönnänkin mokanneeni.

Vierailija
32/42 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit ovat aina parhaita/surkeimpia, maailman napoja, uniikkeja, aina ensin.

Vierailija
33/42 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi.

Vierailija
34/42 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti on aina aluksi ihana, rakastava ja huomioiva. Mutta sitten muuttuu kaikki. Haluaa hyötyä, nimittelee vaikka miksi, pettää (jotta näyttää, että hän saa uuden puolison koska vaan), ei enää arvosta sinua (kuten alussa eli arvostuksen aiheet muuttuvat), valehtelee niin että korvat heiluu (valkoiset valheet ovat päivittäisi) jne.

Tiedän kaiken tuon kokemuksesta - valitettavasti.

Vierailija
35/42 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsisti myöntää virheensä tasan silloin, kun ajattelee, että siitä virheen myöntämisestä on hänelle jotain hyötyä. Saattaa ottaa nimiinsä jopa toisten tekemiä virheitä, jos hän ajattelee, että siitä on hänelle jotain hyötyä. Jos on riittävät todisteet siitä, että nimenomaan hän on virheen tehnyt, ei hänellä ole paljon muuta vaihtoehtoa kuin myöntää virheensä.

Vierailija
36/42 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti on selvännäkijä, aina oikeassa.

Vierailija
37/42 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistit saallistavat kyllä erittäin ovelasti, huomaamattasi olet pauloissa ja silloin ilkeydet alkavat

Ei se noin aina mene. Olen narsisti. Olen taitava suustani ja saan toisen pauloihin. En silti ole ilkeä enkä vaadi mitään. Enkä pidä vankia ja saa lähteä, jos haluaa. Mutta, kun annan itse suhteeeseen kaiken, niin odotan myös saavani itse hyvää. Se on normaalia. Itse en naistani kohtele huonosti, mutta jos joku ylittää rajat, niin hän tietää sen ja yleensä se on se joku, joka yrittää iskeä naistani. Kolmas osapuoli tietää sen. Siihen mulla ei ole edes rajaa.. En omista naistani, mutta jos kaikki hyvin, niin sillon turha tulla yrittää. Oma avokki ei edes tiedä, että olen narsisti.

Vierailija
38/42 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

xd

Vierailija
39/42 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yhteiskunta ajaa narsistisia arvoja. Ihailee narsistisia piirteitä.

Vierailija
40/42 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsisti myöntää virheensä tasan silloin, kun ajattelee, että siitä virheen myöntämisestä on hänelle jotain hyötyä. Saattaa ottaa nimiinsä jopa toisten tekemiä virheitä, jos hän ajattelee, että siitä on hänelle jotain hyötyä. Jos on riittävät todisteet siitä, että nimenomaan hän on virheen tehnyt, ei hänellä ole paljon muuta vaihtoehtoa kuin myöntää virheensä.

Miten toisten virheiden omiminen voi olla hyödyllistä, nyt jotain esimerkkiä :D Aika monikin tekee noin, että ei ollut mun syy paitsi todisteiden edessä sitten joutuu taipumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan