Onko maineeni mennyttä?? Pitäisi palata elokuussa opettamaan ja oppilaat löysivät minut nukkumassa ulkona.
Olen yläkoulun ope ja myönnän, että loman viettoni on ollut vähän vauhdikasta.
Olen juhannuksesta asti ollut ihan jatkuvasti alkoholin vaikutuksen alaisena.
Eilinen ilta oli kuitenkin kauhein.
Kadotin kenkäni, joten jouduin liikkumaan paljain jaloin samoin lompakkoni katosi.
Ilmeisesti joku oppilaista on löytänyt sen, mutta ei ole palauttanut sitä.
Minua alkoi unettamaan ja olin myöhään illalla sammunut erään kaupan katokseen pitelemään sadetta.
Nukuin ilman kenkiä kerällä pyörätelineen vieressä.
Pelkkä asfaltti patjana.
Ilmeisesti minua myös kuvattiin ja jossain kohtaa havahduin hereille, mutta olin niin väsyksissä, että käskin vain olemaan hiljaa, vaikka tunsin osan nuorista.
Aamulla heräsin yksin samasta paikasta.
Onko mitään mahdollisuutta palauttaa taas opettajan arvokkuus?
Kommentit (43)
Olen tuntenut tuollaisen olen. Ryyppäsi kesät terasseilla. Ei mitenkään kovin tavatonta.
Täällä voi tehdä aloituksen vaikka omasta pyörästä ja porukka vaan v-lee. Ei tänne kannata ´tehdä aloituksia ollenkaan.
Ei maine mennyttä ole, se on vain muuttanut muotoaan. Tästä lähin olet paikallinen pultsari ja alkoholisti. Ota siideriä, vielä on aikaa ennen kuin koulut alkavat. Rattoisia heräämisiä ojasta haarat leväällä <3
Laita ne piirustustunnilla piirtämään sinut- käännä huumoriksi asia. Se on teille molemmilla hauskaa. Jos ne piirtää sut tuossa alennustilassa niin sano että ansaitsin sen.
Vierailija kirjoitti:
Olen tuntenut tuollaisen olen. Ryyppäsi kesät terasseilla. Ei mitenkään kovin tavatonta.
No voi voi. Onko ihan todisteetkin präntättynä?
Ota haasteena, eli kuinka voit kääntää asian mahd hyväksi opetustilanteeksi. Älä luiki karkuun.
Kerro oppilaille surullisena kaksossiskosi/veljesi alkoholismista.
Vierailija kirjoitti:
Laita ne piirustustunnilla piirtämään sinut- käännä huumoriksi asia. Se on teille molemmilla hauskaa. Jos ne piirtää sut tuossa alennustilassa niin sano että ansaitsin sen.
Tai eläytymisharjoitus samaan tilaan.Draamaa.
Ei tämä välttämättä mikään keksitty juttu ole.
Mulla on lähisukulainen, joka on opettaja ja rällää kunnolla kaikki kesänsä. Oppilaat on sitä talutellut baareista kotiin jne. Joskus löi töistä asiakasta baarissa tuopilla päähän. Joutui maksamaan isot korvaukset. Edelleen hän on kuitenkin virassaan ja pidetty opettaja (lukio).
Juopottelee vain kesäisin ja joululomalla.
Jos tämä on totta, hae apua. Tollanen ryyppyputki päällä ei o normaalia, vaikka kuinka olisit kesälomalla. Jos ne penskat pääsi kuvaamaan sua, puskaradio saattaa käydä kuumana. Viimeistään ekana työpäivänä loman jälkeen kertoisin tapahtuneesta esimiehelle ja painottaisin, että oon hakenu apua ongelmaan ja vastaava episodi ei tule tapahtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Sinuna vaihtaisin asuntoa ja työpaikkaa. Muuttaisin ainakin 100km päähän.
Provohan tämä on.
Kyllä olisi herännyt putkasta, jos tämä olisi totta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on lähisukulainen, joka on opettaja ja rällää kunnolla kaikki kesänsä. Oppilaat on sitä talutellut baareista kotiin jne. Joskus löi töistä asiakasta baarissa tuopilla päähän. Joutui maksamaan isot korvaukset. Edelleen hän on kuitenkin virassaan ja pidetty opettaja (lukio).
Veikkaan, että on ruotsin- tai äikän ope. 😉
ei huolta olet viher punikki kirjalla valittu ei huolta POLITRUKKIA EI EROTETA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että on ruotsin- tai äikän ope. 😉
Toinen totta :D. En halua kertoa enempää, ettei tunnisteta.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän samanlaisen tyypin. Elää kesäisin käytännössä kuin spurgu, pyörii kännissä puistossa ja muualla ihan oikeiden spurgujen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Aikansa sitä kun opettaja ei edes voinut kylän alkossa k-ydä, vaan piti köydä naapurikylässä.
Onneksi ajat muuttuneet tästä ja opellakin vapaa-aikansa.
Muuten kyllä mitättömääkin mitättömämpi aloitus.
80/90-luvulla kun oli ala-asteella, niin meillä kotona puhuttiin jopa siitä, mitä tunnettu opettaja osti ruoka-kaupasta. Ja auta armias, jos sattui olemaan olitta tai siideriä korissa, puhumattakaan kondomeista.
Tietysti menet. Yksi meidän rakastetuimmista opettajistamme yläkoulussa ja lukiossa sai säännöllisesti turpaansa viikonloppuisin ja osasi ottaa kuppia oikein kunnolla. Eikä sitä kukaan pahalla ajatellut. Mitään arvokkuutta et kyllä saa, mutta olet ihminen niin kuin kaikki muutkin.
Ihan hyvin voi olla aloitus totta. Tunnen opettajan, joka sammui oppilaittensa bileisiin sohvalle.