Onko maineeni mennyttä?? Pitäisi palata elokuussa opettamaan ja oppilaat löysivät minut nukkumassa ulkona.
Olen yläkoulun ope ja myönnän, että loman viettoni on ollut vähän vauhdikasta.
Olen juhannuksesta asti ollut ihan jatkuvasti alkoholin vaikutuksen alaisena.
Eilinen ilta oli kuitenkin kauhein.
Kadotin kenkäni, joten jouduin liikkumaan paljain jaloin samoin lompakkoni katosi.
Ilmeisesti joku oppilaista on löytänyt sen, mutta ei ole palauttanut sitä.
Minua alkoi unettamaan ja olin myöhään illalla sammunut erään kaupan katokseen pitelemään sadetta.
Nukuin ilman kenkiä kerällä pyörätelineen vieressä.
Pelkkä asfaltti patjana.
Ilmeisesti minua myös kuvattiin ja jossain kohtaa havahduin hereille, mutta olin niin väsyksissä, että käskin vain olemaan hiljaa, vaikka tunsin osan nuorista.
Aamulla heräsin yksin samasta paikasta.
Onko mitään mahdollisuutta palauttaa taas opettajan arvokkuus?
Kommentit (43)
Sinuna vaihtaisin asuntoa ja työpaikkaa. Muuttaisin ainakin 100km päähän.
Provohan tämä on.
Sitä korjaa mitä kylvää.
Ei toi nyt silti maailmanloppu ole, alkoholisteilla on aina ollu pyhän lehmän asema suomessa mitä tulee narkkaamiseen.
Älä murehdi. Nyt olet ainakin katu-uskottava. Et olekaan ihan tavallinen ope, vaan cool ope.
no, olipas taas trolli.
Sun oppilaat on aika ehtiväisiä, kun löytävät ensimmäisenä tavarasi ja sinut
Roisekseen jos sammut kaupan katokseen, viimeistään kiertävä vartija olisi hälyyttänyt ambulanssin/pliisin.
Ens kerralla parempi aloitus?
ja ps. oppettjatkin ovat ihmisiä ja oikeus vapaaseen ja vaikka ryyppämiseen.
5/5
Kyllä ne nuoret osaavat ottaa huumorilla tuollaiset. Jos jotain, niin mainehan vain kasvaa kun olet menevä tyyppi etkä tylsä kalkkis.
Etköhän sä fudut tule saamaan kuitenkin. Ala katselemaan töitä jostain ihan muualta.
Sinulla ei mitään opettajan arvokkuutta ole koskaan ollutkaan!
Oletko mies vai nainen? Jonnet kunnioittavat sinua entistä enemmän kun osoitit inhimillisen puolesi.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei mitään opettajan arvokkuutta ole koskaan ollutkaan!
Luulin aina, että se palkka maksetaan vain tehdystä työstä, ei olemisesta.
Ei nykyään opettajat ole mitenkään arvostettuja tyyppejä muutenkaan.
Aika huono tarina, kokeile jotain muuta väliin
Aikansa sitä kun opettaja ei edes voinut kylän alkossa k-ydä, vaan piti köydä naapurikylässä.
Onneksi ajat muuttuneet tästä ja opellakin vapaa-aikansa.
Muuten kyllä mitättömääkin mitättömämpi aloitus.
Voi kuule poliisi sanoi että putkassakin on ollut porukkaa jota ei kukaan uskoisi. Viinatkin ollaan pöllitty ihan pm tasolla joskus komisarion kellarista.
Selvitä asia suoraan heti nuorten kanssa, se voi olla heistä ihan söpöä olla ihminen.
Kysy vaikka näin: No niin, joku näki minut tuolla noin, kiinnostaako ketään puhua siitä. Ja anna niitten kysellä.
Onkohan tämä ap sama "yläkoulun ope" tai jotain sinne päin, joka jossain vaiheessa kertoili "jotain" oppilaittensa ihastumisista tms. Ei jäänyt tarkasti mieleen, kun oli niin päätön juttu silloin. Eikä tämä sen parempi.
Onko tämä "yläkoulun ope" edes täysi-ikäinen?
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule poliisi sanoi että putkassakin on ollut porukkaa jota ei kukaan uskoisi. Viinatkin ollaan pöllitty ihan pm tasolla joskus komisarion kellarista.
Selvitä asia suoraan heti nuorten kanssa, se voi olla heistä ihan söpöä olla ihminen.
Kysy vaikka näin: No niin, joku näki minut tuolla noin, kiinnostaako ketään puhua siitä. Ja anna niitten kysellä.
Nuoret arvostavat jos teet noin, suoraan. Saavat hyvän mallin miten mokattua voi asiaa selvittää. Anna hyvä malli.
Tästä puuttuu enää se että olisit kussut housuun tai maannut omassa oksennuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai nainen? Jonnet kunnioittavat sinua entistä enemmän kun osoitit inhimillisen puolesi.
Miten sukupuoli liittyy tähän?
Huono taas.