Mistä yleensä tilaatte meikkejä & kosmetiikkaa?
Mitkä on teidän lemppareita mistä yleensä selailette kosmetiikkatuotteita? Itsellä on vaikeuksia löytää mitään hyviä mihin palata 🤔
Kommentit (98)
Näinhän se on ettei kivijalasta kaikkia löydä, mutta kantsii selailla molemmia, on kiva myös nähdä tuotteet livenä.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on ettei kivijalasta kaikkia löydä, mutta kantsii selailla molemmia, on kiva myös nähdä tuotteet livenä.
Lisänä vielä että kannattaa myös aina alet tsekkailla!
Kyllä aina tulee nennat selailtua ennen ostelua varsinkin ihonhoito tuotteissa. Helpottaa kyllä kummasti!
Omaan silmään osuu aina kyllä kaupat josta saa kaiken kerralla, jossen jotain löydä niin menee skippiin!
Katrihalm kirjoitti:
Omaan silmään osuu aina kyllä kaupat josta saa kaiken kerralla, jossen jotain löydä niin menee skippiin!
Vähän sama itsellä! Yleensä tulee katsottua kyllä tosi monesta ennenkuin päätyy siihen "oikeaan" kauppaan.
Todella useasti on tullut tilattua ulkomailta viimeaikoina, ehkä lähinnä cocosta 🤔 Pitäisi melkeen aina katsoa josko olisi kotimainen vaihtis tarjolla
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä joku joka voi suositella kauppaa Kylie Cosmeticsin tuotteita varten
KICKS?
Emmaaaa kirjoitti:
Korealaisen kosmetiikka merkkien löytäminen on kyllä usein haastavaa, varsinkin jos joku tietty mielessä. Nennan kautta löytyy kuitenkin ihan ok hyvin k-beauty tuotteita, mikä on riittänyt omiin tarpeisiin ainakin toistaiseksi.
Mä en ole lämmennyt ollenkaan näihin korealaisiin ihonhoitotuotteisiin.
Lyko, Bangerhead, Kicks, Stocka, Sokos.
Onko toi Kicks kallis ? Saisin sinne lahjakortin, mutta en tietenkään ota, jos muualta saan edullisemmin ihan rahalla ostaa.
Cocosta tilaan. Kaupasta käyttämäni puuteri 12€, cocosta 3€ noin esimerkkinä. Pikkasen on halvempaa.
Cocopanda, sokos, twistbe, stockmann.
Kiitos tästä ketjusta! Monta sivustoa laitoin kirjanmerkkeihin, mutta Twistbe oli tähän mennessä hyvä ja sieltä lähti ihonhoitotuotteita tilaukseen. Oma ihotyyppini on kuiva/rasvoittuvan välillä ja suositeltuja tuotteita ohjeistuksineen löytyi. Olen pitkään etsinyt tuon kaltaista sivustoa, ja nyt löysin.
Ei ole maksettu mainos tämä. Olen aiemmin kommentoinut tänne, olen se beautybay'lta tilaaja😁
Suositelkaa lisää sivustoja.
Ongelmaksi itsellä marketeissa tulee suppea valikoima, yleensä sen takia päädyyn tilaamaan netistä. Kyllähän kaupoissa on paljon tuotteita mutta yleensä nettikaupoissa löytyy vielä 100 kertaa enemmän 🤔