Mistä yleensä tilaatte meikkejä & kosmetiikkaa?
Mitkä on teidän lemppareita mistä yleensä selailette kosmetiikkatuotteita? Itsellä on vaikeuksia löytää mitään hyviä mihin palata 🤔
Kommentit (98)
Vertailen yleensä hinnat ja sen mukaan päätän. Isolta osin tunnettuja meikkikauppoja. Myös tilaus/toimitusaikaa kantsii vähän vertailla, ettei tarvitse koko vuotta odotella saapumista :D
Nenna on kyllä best. Mutta kauppana itsessään Cocopandaaa käytän😊
Vierailija kirjoitti:
Nenna on kyllä best. Mutta kauppana itsessään Cocopandaaa käytän😊
Samalla ajatuksella mennään omalta osin.
Yleensä jostain vähän pienemmistä kaupoista tykkään itse tilata. Tykkään tukea pienempiä kivijalkakauppoja ja käsintehtyjä tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä jostain vähän pienemmistä kaupoista tykkään itse tilata. Tykkään tukea pienempiä kivijalkakauppoja ja käsintehtyjä tuotteita.
Mitä kauppoja suosittelet?
Pääasiassa itse isoista kosmetiikkakaupoista (lyko, coco, lookfanstic, jne...)
Nenna ja sieltä paras mahdollinnen kauppa
Onko suosituksia hyvään ihonhoito nettikauppaan?
Riippuu tietysti mitä hankin 🤔 Ihonhoidolle, meikeille ja hiustenhoidolle on itsellä ainakin omat suosikkikaupat joista sitten valitsen.
Tykkään verrata hintaa, toimitusaikaa ja tuotesisältöä. Lähtökohtaisesti pyrin valitsemaan kotimaisen kaupan, mutta välillä ulkomaisista saa sen verran halvemmalla että eksyn sinne.
Jos vertailen katson esim Nenna.fi tai ihan vaan miljoona google hakua ja tsekkaan kaupat manuaalisesti läpi vaihtoehdoista. Yhtenä kotimaisena kauppana erityisesti ihonhoitoon voin suositella Twistbe.fi:tä.
Meikeille voin suositella cocopandista tai ja ihan vaan K-cittaria tai kivijalkaliikkeitä. Kyllä löytyy vaihtoehtoja kun jaksaa vain selailla!
juuliakat kirjoitti:
Riippuu tietysti mitä hankin 🤔 Ihonhoidolle, meikeille ja hiustenhoidolle on itsellä ainakin omat suosikkikaupat joista sitten valitsen.
Tykkään verrata hintaa, toimitusaikaa ja tuotesisältöä. Lähtökohtaisesti pyrin valitsemaan kotimaisen kaupan, mutta välillä ulkomaisista saa sen verran halvemmalla että eksyn sinne.
Jos vertailen katson esim Nenna.fi tai ihan vaan miljoona google hakua ja tsekkaan kaupat manuaalisesti läpi vaihtoehdoista. Yhtenä kotimaisena kauppana erityisesti ihonhoitoon voin suositella Twistbe.fi:tä.
Meikeille voin suositella cocopandista tai ja ihan vaan K-cittaria tai kivijalkaliikkeitä. Kyllä löytyy vaihtoehtoja kun jaksaa vain selailla!
Kiitos näistä vinkeistä!
Beautybay. En mistään muualta tilaa enää meikkejä.
Ihonhoitotuotteet sokokselta ja cittarista.
Vierailija kirjoitti:
Apteekkien verkkokaupat, niitä on useampia.
Vierailija kirjoitti:
Twistbe.fi
Ostan kauppakeskus,kuin laiva risteilyt. En tilaa mitään. Osto päätökseni teen kaikessa,kaikesta ostoistani niin että itse omin silmin näen mitä ostan! Meikit kokeilen ym. esim, testi pakkausta käyttäen.
Vierailija kirjoitti:
Ostan kauppakeskus,kuin laiva risteilyt. En tilaa mitään. Osto päätökseni teen kaikessa,kaikesta ostoistani niin että itse omin silmin näen mitä ostan! Meikit kokeilen ym. esim, testi pakkausta käyttäen.
Edelleenkin kysymys oli että mistä tilaatte 🤔😉
Ihan mielenkiinnosta, miksi? 🤔🤔