Tilaako joku vielä Yves Rocherilta?
Ennen tuli tilattua tuolta useinkin. Nyt kävin pitkästä aikaa katsomassa tarjouksia ja yllätyin, kun tuotteiden hinnat ovat nousseet aivan poskettomasti. Esim. kasvorasva joka maksoi ennen n. 5e oli nyt 15e. Kasvokuorinta joka maksoi ennen myös noin 5e nyt n.8e ja pakkauskoko pienentynyt puolella.
Kommentit (18)
En oo varmaan 20vuoteen tilannut mitään . Taatusti hinnat on nousseet.
Samaa sarjaa kuin joku oriflame. Kerran jos erehtyy ostamaan, niin ei toista kertaa.
Sekö on vielä olemassa 😮 viimeksi tilannut joskus 1979 ilmaisia luomivärinäytteitä
Vierailija kirjoitti:
Samaa sarjaa kuin joku oriflame. Kerran jos erehtyy ostamaan, niin ei toista kertaa.
Miksi sanot noin?
Mä tilaan paljon oriflamelta. Olen löytänyt sieltä paljon hyviä tuotteita.
Löysin n. 10v vanhan tilauslaskun ja totesin saman, hinnat nousseet ja tuotteiden pakkauskoot pienentyneet. Lisäksi moni suosikkituote näkyy kadonneen valikoimasta.
Miksiköhän näillä ei enää ole kivijalkamyymälöitä? Niissä tuli käytyä usein varhaisteininä.
Monta vuotta sitten tilasin sieltä aina kulmakynät vuoden tarpeisiin, kun niillä oli mulle just täydellinen sävy, jota en muualta löytänyt. Lopetin, kun muuttivat sen sävyä ja koostumusta, hintakin tais nousta.
Viime aikoina ovat jostain syystä alkaneet pommittamaan tekstareilla monta kertaa viikossa. Aiemmin jo kielsin tekstarit, mutta nyt ovat aloittaneet uudelleen. Varmaan koko lafka kohta konkassa, kun kaivellaan asiakkaista jo laarin pohjia.
Muistan, että kun olin lapsi niin äidille tuli toisinaan postissa pieniä Yves Rocherin paketteja, joissa oli myyntiluettelo ja tuotenäytteitä. Tutkin niitä aina suurella antaumuksella! Muistaakseni niissä oli myös sellaisia pieniä paperirullia/arpalipukkeita, mutta en muista mitä etua niillä saattoi saada...
En ole pitkiin aikoihin tilannut sieltä mitään, mutta voisikin käydä kurkkaamassa nettikaupassa!
Mä olen tilannut paljon viime vuosien varrella ja tilaan siis yhä aika säännöllisesti. Mulla on monia suosikkituotteita ja tykkään kokeilla myös uusia. Hyvien tuotteiden lisäksi se, mikä saa ostamaan, on kivat tilaajalahjat, esim. useamman kerran vuodessa saa vapaavalintaisen tuotteen lahjaksi.
Vieläkö se on olemassa!? Olen tilannut joskus kun oli leikkaa-liimaa tilauskupongit.
Aikoinaan se oli edullinen, nykyään kallis. En ole tilannut yli kymmeneen vuoteen, enkä aio tilata jatkossakaan.
Juu mulla on joitain vakiotuotteita joita tilaan. Harmittavasti vaan lopettivat mun lempiripsivärin, enkä ole markkinoilta yhtä hyvää enää löytänyt. Usein ilmaiset postikulut ja jokin hyvä kaupanpäällistuote saavat tilaamaan. Esim. nyt sain jo aikaisemmin hyväksi todetun yli 40 €:n kasvovoiteen kaupan päälle. Voi olla että hinnat ovat tosiaan nousseet (kuten muuallakin, esim. Lumene), mutta koen vielä sen olevan suhkoht edullinen.
Nyt siellä näyttää olevan iso ale ja postikulut 0 €. Ajattelin tilata kokeeksi jotain, edellisestä tilauksesta on noin 20 vuotta!
Silloin tällöin. Valikoima on kaventunut ja hinnat nousseet, harmi. Moni ihana hajuvesi on lopetettu.