Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Paras asento??

Vierailija
19.08.2008 |

ja oletko nainen vai mies?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies.

Vierailija
2/27 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eestäpäin ykkönen on kakkonen,paras takaa ykkönen;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivuttain (kyljittäin) tai takaa sängyn laidalla - ja aina ykköseen...

Vierailija
4/27 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin ykköseen on ykkönen ja eestäpäin ykköseen on kakkonen.

- tsup. tsup..

Vierailija
5/27 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... kun olen pienessä sykerössä polvillani, jalat yhdessä polvi-istunnassa pää alhaalla ja mies tulee takaapäin. Tässä asennossa kyllä vaaditaan mieheltä kunnon melaa :)

Sanotaanko tätä reppuasennoksi?

Vierailija
6/27 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaa ykköseen on ykkönen, takaa kakkoseen on kakkonen. Mä rakastan peppuseksiä, mutta mies ei oikein uskalla :(

Vierailija
7/27 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikun eteen ja taakse päin. En siis ratsasta. Eli nainen oon.

Vierailija
8/27 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy myös se et mies päällä mun jalat sivulla auki niin et miehen kädet menee mun jalkojen takaa....siis niinku että tukee "nojaa" mun jalkoihin,ja näin saa työnnettyä syvemmälle...undertand??:)

Vierailija
9/27 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti edes joskus ratsastat kunnolla.

Liikun eteen ja taakse päin. En siis ratsasta. Eli nainen oon.

Vierailija
10/27 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mies ainakin saa tässä asennossa aina. Harrastetaan kyllä muitakin asentoja, kyljellään mies takana, minä kontallaan miestakana ja mies istuu mä sylissä kasvot kasvoja vasten on myös aivan ihania asentoja. olen siis nainen:D

Vierailija
11/27 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen makaamassa selälläni maassa ja mies istuu edessäni. Omat jalkani on kohti kattoa ja mies pitää niistä kiinni. Penis ei mene syvään mutta tekee hyvää.. JA se on ainoa asento jossa en voi hillitä itseäni.. Huudan!!!!

Kyllä kakkonen on kakkonen. Ja siinähän ne, ykkönen ja kakkonen.

Niin ja olen nainen.

Vierailija
12/27 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen etunojassa, mies sisälläni. mies imee tissejä vuorotellen. Liikun eteen, teekse, ylös alas. Pyörittelen lantiota. Välillä nousen pystympäään, mutta en viihdy siinä kauaa, koska haluan, että miehenimimee tissejäni vuorotellen ja rajusti. Saa mielellään vaikka näykkiä nännejä hampaillaan. Vitsit kun tekee hyvää.

Etunoja takaa hieromaliikkeen klitalle...

Vierailija
13/27 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama kuin nro 14...eli (olen siis nainen) makaan selälläni, jalat kohti kattoa ja mies tulee sitten sisään, ykköseen kiitos.

Vierailija
14/27 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ole surkea asento mun miehelle. Kun silloin kun liikun tarpeeksi taaksepäin mieheni saa kunnon orgasmit ainakin ilmeistä päätellen ja itse hän liikuttaa minua niin lantiosta ohjaillen. Meillä normaaliratsastus ei edes hirveän hyvin onnistu kun kalu luiskahtaa silloin helposti pois sisältäni. Että miehiäkin on erilaisia.

Vierailija
15/27 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuon luulisi lyhyemmälläkin onnistuvan luiskahtelematta.

Miehiä on todellakin erilaisia ja niin on naisiakin. Vaimollani on todella väljä pillu ja ehkä siksi tuo edestakaisin vatkaaminen ei tunnu yhtään miltään.

-11

Meillä normaaliratsastus ei edes hirveän hyvin onnistu kun kalu luiskahtaa silloin helposti pois sisältäni. Että miehiäkin on erilaisia.

Vierailija
16/27 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mulla mikään erityisen tiukka oo, mutta meillä se vaan on niin että normiratsastus ei toimi ja toi vatkaaminen käy molemmille. :) Pitää nyt tota asentoo vielä sen verran tarkentaa, että ensin me hommataan mun orgeasmi niin että nojaan eteenpäin ja sit vaihdetaan niin että olen pystyssä tai hiukan takakenossa ja näin hoidellaan mies. :)

-9/17

Vierailija
17/27 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaanpäin kovilla otteilla. Mies ottaa lantiosta tiukasti kiinni ja työntelee voimalla. Ah sitä ihanuutta. Tuntuu vaa niin hyvältä.

Ja nainen olen.

Vierailija
18/27 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin 90:n asteen kulmassa, eli niin, että vain ylävartaloni on taivutettu jonkin päälle, esim. saunan lauteen tai keittiön pöydän, jalat on kuitenkin suorina. Ja mies pitää lantiosta lujaa kiinni, läimäsee välillä kämmenellä perseelle ja nai kovaa. Bonusta saa jos pitää toisella kädellä kiinni joko niskasta tai hiuksista. Olen nainen.

Vierailija
19/27 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetyssaarnaaja oikein lähekkäin. Mies osaa rakastella koko vartalollaan ja siirtyy voimakkaasti eteenpäin ja vähän ylös. Höylää mua noin. Lantion työntöjen lisäksi liukuu. Peittelee jokaisella työnnöllä kunnolla mut alleen.

Vierailija
20/27 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena se oli lähetyssaarnaaja. Aivan ehdoton! Aina ja joka paikassa piti päästä tytön päälle. Koulussa pussatessakin olisi pitänyt saada olla päällä. Korvike tuolle oli tyttö seinää vasten suutelu.

Nykyäänkin yksi parhaista aloitukseen ja varsinkin lopetukseen. Saa jäädä siihen rintojen päälle huohottelemaan.