Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Paras asento??

Vierailija
19.08.2008 |

ja oletko nainen vai mies?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastus miehen päällä, vähän eteenpäin nojaten. Kun itse saan määrätä tahdin, ei mene kauaa, kun orgasmit alkavat. Ihan nirvanaa!

Vierailija
22/27 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastaminen on ykkönen, laukean siinä liki takuuvarmasti. Jaetulla kakkossijalla lähäri ja doggy. Lähärissä ykköseen tai kakkoseen.

Kolmosena se, että itse istun vaikka keittiön työtasolla, saunan lauteella tai pesukoneen päällä, ja mies panee seisaaltaan.

Joskus olisi ihana kokeilla seisaallaan seinää vasten, mutta kaikki tämänastiset kumppanit olleet niin paljon mua pidempiä ettei ole onnistunut. Ehkä vielä joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ratsastus miehen päällä, vähän eteenpäin nojaten. Kun itse saan määrätä tahdin, ei mene kauaa, kun orgasmit alkavat. Ihan nirvanaa!

Ollut aina vaimon lepiasento ja varmin orgasmien tuottaja. Ainut asento missä saanut kaluni kokonaan sisään viimeistä milliä myöten sattumatta pahemmin vatsanpohjaan. Siinä nauttinut seivästettynä lantiolla vatkaten kulli tyveä myöten sisällä. Painanut ja  puristanut kullini tyveä kuin mikäkin kireä penisrengas, joten kalu turvonnut ja kovettunut aina äärimmilleen. Siihen päälle raju orgasmi niin kulli ollut arka vielä seuraavanakin päivänä. 

Vierailija
24/27 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kun yksi ihana mies näytti, niin polvillani pylly pystyssä, jalat vähän harallaan, naama tyynyssä ja mies nuolee takaapäin.

Vierailija
25/27 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kesken juna. Ehdottomasti.

Vierailija
26/27 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doggy

M53

Vierailija
27/27 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena se oli lähetyssaarnaaja. Aivan ehdoton! Aina ja joka paikassa piti päästä tytön päälle. Koulussa pussatessakin olisi pitänyt saada olla päällä. Korvike tuolle oli tyttö seinää vasten suutelu.

Nykyäänkin yksi parhaista aloitukseen ja varsinkin lopetukseen. Saa jäädä siihen rintojen päälle huohottelemaan.

Totta. Mikään ei ollut niin kiihottavaa keskenkasvuisena hormonihuuruisena teinipoikana kuin saada pussailla tyttöä kunnolla päältä ja samalla kiusoitella itseä ja häntä työntelemällä kivikovaa tytön housujen päälle. Joko telttaa vasten tytön housujen etumusta, yleensä farkkujen haarapalaa, tai paljasta kaluani. Siitä ei ollut sitten enää pitkä matka yhdyntään, mutta jokin sairaan kiihottava juttu henkiselläkin puolella tuossa "kuivapanemisessa" oli. Olin niin lähellä mutta niin kaukana. Tytön nautinto oli upeaa nähdä ja mä sain sen kaiken aikaan.

Totta tuokin, että tyttö selkä seinää vasten vietetyt suutelumaratonit olivat korvike. Ihana sellainen!

Edelleen ns. cat-lähäri on paras. Meillä yhä takuuvarma naisen yhdyntäorgasmien lähde.