Hesacup nuorten futisturnauksessa - kahvi pahvimukista kentän laidalla 3,50 eur!
Siis kahvilan hinta normaalista seisoneesta mustasta sumpista.
Kommentit (25)
Ota köyhä omat sumpit termariin. Meinaatko että kahvin myyjä tekee tuossa hulvatonta tiliä...
Vierailija kirjoitti:
Ota köyhä omat sumpit termariin. Meinaatko että kahvin myyjä tekee tuossa hulvatonta tiliä...
Tuolla hinnalla. Kyllä luulen, että tekee!
No menepä itse myymään kahvia sinne kentänlaidalle. Keität tietysti kymmeniä litroja sitä valmiiksi, hankit termarit, kannat paikalle, pystytät kojun jne..
Sitten pidät kojua helteessä/sateessa koko päivän ja kuuntelet ihmisten ulinaa miten on liian kallista tämä hikinen kahvi. Yhtäkään kiitosta ei tule koko päivänä.
Vielä tuntuu kalliilta mukilta?
Tämä on Suomi. Hintojen ja kateusverojen kärkimaa.
Mitäs muuta Hesacup siellä turnauksessa teki?
Vierailija kirjoitti:
No menepä itse myymään kahvia sinne kentänlaidalle. Keität tietysti kymmeniä litroja sitä valmiiksi, hankit termarit, kannat paikalle, pystytät kojun jne..
Sitten pidät kojua helteessä/sateessa koko päivän ja kuuntelet ihmisten ulinaa miten on liian kallista tämä hikinen kahvi. Yhtäkään kiitosta ei tule koko päivänä.
Samalla vaivalla ne maksoi ennen 1€/pahvimuki. Oma kipuraja menee kahdessa eurossa. Jos sen kalliimpi on, menen mielummin läheiseen kahvilaan hakemaan kunnollista kahvia kalliimmalla. Tai olen kokonaan ilman, jos ei ole kahviloita lähistöllä. Tuollaisten kojujen kahvit on lähes poikkeuksetta hirveää kuraa.
Kahvi on aina maksanut kupissa keskimäärin puolikkaan kahvipaketin hinannan. Oletko pannut merkille, että kahvin hinta on lähes kaksinkertaistunut viimeisen vuoden aikana?
Hinnat eivät tule ainakaan laskemaan, koska ihmiset liikkuvat ja käyvät jatkuvasti entistä vähemmän ulkona ja erilaisissa tapahtumissa.
Näin tehdään Suomi-kuvaa maailmalle.
Kuka lähtee junnujen futisturnaukseen kahvittelemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samalla vaivalla ne maksoi ennen 1€/pahvimuki. Oma kipuraja menee kahdessa eurossa. Jos sen kalliimpi on, menen mielummin läheiseen kahvilaan hakemaan kunnollista kahvia kalliimmalla. Tai olen kokonaan ilman, jos ei ole kahviloita lähistöllä. Tuollaisten kojujen kahvit on lähes poikkeuksetta hirveää kuraa.
Kahvin, sähkön ym hinnathan ovat ihan samat kuin silloin ennen?
Seuraatko uutisia yhtään..?
Vierailija kirjoitti:
Kuka lähtee junnujen futisturnaukseen kahvittelemaan?
Siellä turnauksessa ollaan aamusta iltaan. Normaalilla kahvinjuojalla tulee jossain vaiheessa päivää sellainen olo, että olisi kiva juoda kuppi tai kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ostit kuitenkin.
Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan joka maksaa!
Ihmeellinen vastaus. Sinun mielestä sopiva hinta ? Siitähän tässä pitäisi kesksutella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraan, mutta en silti ala maksamaan luokattoman huonosta kahvista älyttömiä hintoja. Ei tässä loputtomasti rahaa ole kenelläkään ja pitää priorisoida. En maksa maltaita kuravedestä, vaikka hinnat olisi kuinka nousseet.
Olen kerran ollut vapaaehtoisena pitämässä tuollaista kojua. Oikeasti siellä ihmiset vittuilevat siitä myyntihinnasta - en ollut uskoa korviani. Pahimpia olivat keski-ikäiset ylipainoiset soccer mamit. Kaikesta löytyi valitettavaa kahvin hinnan lisäksi. En muista tarkkaan enää hintaa, mutta muutaman euron se muki maksoi. Eikä tosiaan mitään voittoa tehty, jos luetaan kaikki hankkimis- ja liikkumiskulut mukaan.
Toiste en enää mene pilaamaan vapaapäivääni. Olemme kaikki nähtävästi onnellisia jos kojua ei ole lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraan, mutta en silti ala maksamaan luokattoman huonosta kahvista älyttömiä hintoja. Ei tässä loputtomasti rahaa ole kenelläkään ja pitää priorisoida. En maksa maltaita kuravedestä, vaikka hinnat olisi kuinka nousseet.
Näinhän se on, että kaikki tässä elämässä on vapaaehtoista. Niin potkupallon peluu kuin kahvinjuominenkin. Nämä kioskithan tehdään talkootyönä. Myyjät ei saa senttiäkään mahdollisesta tulosta vaan se menee sen nuorisotyön hyväksi. Itse olen niin miksi net paskat talkoot lusinut etten vinkuisi vaikka muki kuraa maksaisi vitosen.
kannattas varmaan lopettaa kahvin juonti
Vierailija kirjoitti:
Olen kerran ollut vapaaehtoisena pitämässä tuollaista kojua. Oikeasti siellä ihmiset vittuilevat siitä myyntihinnasta - en ollut uskoa korviani. Pahimpia olivat keski-ikäiset ylipainoiset soccer mamit. Kaikesta löytyi valitettavaa kahvin hinnan lisäksi. En muista tarkkaan enää hintaa, mutta muutaman euron se muki maksoi. Eikä tosiaan mitään voittoa tehty, jos luetaan kaikki hankkimis- ja liikkumiskulut mukaan.
Toiste en enää mene pilaamaan vapaapäivääni. Olemme kaikki nähtävästi onnellisia jos kojua ei ole lainkaan.
Keski-ikäisillä junnuikäisiä jalkapalloilijalapsia🤣🤣🤣
Ahne myyjä sitten pakkaa kotimatkalle mukaan täyden termarin, kupit, sokerit ja tyhjän kassan.
Ostit kuitenkin.
Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan joka maksaa!